Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 586 ggr
Ellinor_ludde
0

Borta?

Hejsan.
Ja, eftersom jag nýss har flyttat så har jaag intee haft tillgång till dator eftersom vi ej kopplat in den än :( Men det är därför jag inte
vart inne på jätte länge. Just nu får jag komma till mormor i prinsip varje dag och låna hennnes dator, det är därför det blil lite dubbla boksstäver ibland när jag skriver, eftersom hennes tangent bord  är  lite konnstígt XD

Faxlin
0

Då vet vi varför du varit så osynlig. Började tro att du övergett oss :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Lotta
0

Jag trodde du hade rymt där ett tag =) Välkommen tillbaka

Alex
0

Välkommen tillbaka. Inte kul att vara utan internet.. :P

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Malin-A
0

nä fy för o va utan internet.. fast va mycke man får gjort när man inte har d =D

Alex
0

#4 Får man? :P Jag går bara runt och är sur då. ^^

Mvh Alex
Värd för Ridsport

Lotta
0

Ja det vet vi, vi får abstinens….sånna där darrningar och tryck över bröstet och skakiga knän…inte bra =)

Malin-A
0

haha men jag har ett hem o sköta, putsa fönster, diska, dammsuga, byta gardiner har massa jag behöver ha gjort =D

Lotta
0

Ja jag ska sätta upp sommargardiner i sovrummet och vardagsrummet i morgon efter hälsocentralen hehe

Malin-A
0

vågar knappt säga att jag har julgardiner kvar i stora rummet =/ *pinsamt* men ska byta imorrn, eller nästa dag eller…. haha

Alex
0

Hahaha lycka till, Malin. ;)

Mvh Alex
Värd för Ridsport

Malin-A
0

tack, du kan komma o hjälpa mig kanske  =P

Lotta
0

Julgardiner…men Malin då…jag har hunnit bytt i köket från julgardin och två byten till…så duktig jag är va??? =)

Malin-A
0

ojoj ja du har minsann legat i… men hur kan du hinna med allt, dels va här inne så mycke att du ligger etta på listan, o sen allt annat.. hmm jag vill också bli tantis.. =D

Faxlin
0

#9: Jag har dem kvar i köket jag med :-)

Audiatur et altera pars

Malin-A
0

men va bra att jag inte är ensam =D

lena1
0

Det har faktiskt jag med :-)))), för kappan jag har där satte jag lite jul rosetter i då, så det ser ut som en vanlig kappa när man tar bort dom, haha det gäller att göra det lätt för sig när man har dålig ryggSkrattande, men jag har sytt nya gardiner ut dit som jag ska satt upp när jag har putsat fönstrena, men jag vårstädade på balkongen igår i alla fallFlört

Malin-A
0

smart lena.. =)

kerstinjoh
0

Men Malin då! har du fortfarande kvar julgardinerna. Vill minnas att du nämde det i en annan tråd?

I måndags tog vi bort julgirlangerna från balkongen! Det var inte så snyggt ihop med penseerna!

Malin-A
0

haha ja d va meningen att jag skulle tagit bort dom för nån månad sen, men d har inte blivit av,, =D

Alex
0

Våra julgardiner försvann smidigt nog i samband med att köket skulle utrymmas inför ombyggnaden. ;)

Mvh Alex
Värd för Ridsport

kerstinjoh
0

#13 Malin vill bli tantis???

Komsi komsi Malin!

Malin-A
0

nee inte så.. vill inte va me i erat tantis gäng… men när man blivit tantis verkar man ha så mycket tid över att man hinner med en himla massa =D

Lotta
0

Jag sitter inte här på dagarna utan ängnar mig åt annat också…det gäller att prioritera, fast i första hand gäller HIF Skrattande

Faxlin
0

#23: Vaddå,du är ju jämt här. Säg inget annat. Skribenttoppen överbevisar dig. ;-)

Audiatur et altera pars

Lotta
0

Nähäää. titta bara vad mycket jag hinner här hemma, jag känner nån som till och med har julgardinerna uppe ;) Vem kan det vara???

Alex
0

Tsss.. Du sitter vid datorn och beordrar kineserna att fixa allt åt dig.

Mvh Alex
Värd för Ridsport

Lotta
0

Tssss skulle vilja se den kines som klarade av att sätta upp en gardin, skulle inte ens hjälpa med en pall =)