Ett väldans bra kap!
Jag var igår på en "second-hand" butik här vart jag bor, bara för att titta vad som finns.
När jag var på väg ut igenom dörren så ser jag en sprillans ny matbar med tillhörande skålar på 2,5 liter. Fasen, här har jag gått och muttrat över second-hand butiker och känt lite "avsmak" inför att köpa någonting som andra har använt tidigare.
Men tjoho, matbaren och skålarna var alldeles sprillans nya. Plast kvar på matbaren och en av skålarna. Och gissa vad jag fick betala? 45:- ynka kronor!
Kan ju säga att den fick följa med hem direkt, och eftersom jag fick den till ett så billigt pris så blev jag tvungen att åka till den lokala djuraffären för att titta vad dom tog för priser. Fick en smärre chock när jag såg var EN skål kostade, 175:- för en skål på 2,5 liter och själva ställningen gick på 150:-.
Vad kostar matbarerna och skålarna där vart ni bor?
Dem är jättedyra att köpa ny på djuraffären! Så du gjorde ett riktigt kap!
Jag fick hela rubbet utav min moster, och tacka gudarna för det :)
Kostar lika i vår zoo-affär som i din. Sen är det lite olika pris beroende på hur hög ställningen är… och storleken på skålarna så klart.
Men ett kap har du helt klart gjort
Grattis!
jag köper beg saker ser inget fel i det. jag är lite imot slit o släng det är så mycket man kastar. Själv skänker jag mycket fint o helt o hoppas någon har andväning för dom och pengarna brukar gå till välgörenhet :) Kul att du gjorde sånt kap :D Själv köpt en ny inlplastad hundkorg med dyna :) för ynka 30kr