Hundar iFokus

Hundar

Etikettefterlysningar
Läst 4695 ggr
attvaraellerintevara
0

Sindy,har du sett henne...?

Berner Sennen Lady Sindy bortsprungen se facebook

twinkime
0

Undrar i vilket län sprang hon bort? Tror om man skriver ut det att det blir enklare för människor att hálla ögonen öppna i sá fall.

Härliga hälsningar// Felicia

http://twinkimesstars.weebly.com/index.html

PetraKarin
0

Hon är bortsprungen någonstans runt Boråstrakten som jag fattat det. Varit borta i över en månad. Skygg tjej. Någon hittade ensamma hundspår nära ett vatten drag. Jag tycker det ser mörkt ut för stackars Sindy nu :(

PetraKarin
0

Jag antar nu att TS menar samma hund som jag…?

Här är länk till hitta Sindy facebook eventet.

Labolina_73
0

Men usch och fy.. Hoppas att hon kommer åter snart,, att nån hör av sej om henne..

//Linda

Karmatarerskanise
0

#3 Har man inte facebook kan man inte läsa länken.

PetraKarin
0

#5 Visste inte det. Synd :(

PetraKarin
0

Hittade en som bloggat om det. Finns det säkert massor som gjort det. Länk till inlägget i Teschos blogg.

attvaraellerintevara
0

Bortsprungen Dec-2010 månadsskiftet på vägen ifr. Olsfors i Västergötland  mot Jönköping??? Runt Bollebygdstrakten, Borås- Jönköping- Ulricehamn?  blev skrämd av skott eller smällare

16000 tusen  och fler nu är engagerade.. enl Aftonbladet

datum 18/1-2011 (möjligtvis så är artikeln publicerad 2/2-2011, svårt att uppfatta vilket datum.)

På  Första sidan finns  foto på Sindy och hennes matte Sara Bengtsson och hennes historia. Polis,Jägareförbundet mm är enagerade i detta.

Förlåt att jag inte tänkte! Hälsningar AstridBirgitta

PetraKarin
0

#8 Det kan vara bra om du länkar när du skriver inlägg som det här. Alla köper inte aftonbladet t.ex.

Länk till artikeln i Aftonbladet.

Vad har ditt PS med saken att göra förresten?

attvaraellerintevara
0

Förlåt om detta missuppfattades,men jag är väldigt impulsiv..

.Ps. Är varning till alla hundägare. Behöver jag förklara detta mer!

Hälsningar ifr. Astrid Birgitta.Gråter

Karmatarerskanise
0

#10 Ingen har varit taggig eller otrevlig på minsta vis.

attvaraellerintevara
0

Okej, förlåt!  men jag känner det faktiskt så…

Är inte så duktig på dator, men försöker iallafall,så därför skrev jag här…det jag visste och kunde..Man kan ju faktiskt söka på hunden Sindy över internet om man vill…

Kommentarer;ifr. er. Alla köper inte aftonbladet, alla är inte med i Facebook… Okej..! Jag tar åt mig,men det kan faktiskt avskräcka en nybörjare…

Försökte få fram ett gott budskap iallafall.Det var detta som var meningen med det hela.FörvånadHoppas någon kände detta!Obestämd

Hälsningar AstridbirgittaFlört

Karmatarerskanise
0

#12 Att vi upplyser dig om hur det faktiskt ligger till förstår jag inte hur du kan uppfatta som annat än informativt. Det är för att du lättare ska kunna informera om den bortsprungna hunden. Ta emot hjälpen med ett leende istället för att vända det till något negativt.

Skulle information avskräcka en nybörjare, så är nog ett forum en svår plats att skriva på.

Att du vill hjälpa har vi alla förstått, och vi hoppas ju allesammans att hunden hittar hem igen.

attvaraellerintevara
0

Okej Hera!Tar åt mig detta! Tack! Hälsningar AstridBirgitta

Karmatarerskanise
0

Glad
Forum är inte lätt alltid, speciellt inte när man inte är van, och när man inte kan se den som skriver på andra sidan. Därför ska man alltid tänka att den som skriver skriver av en god anledning.

PetraKarin
0

#12 Jag ber om ursäkt om det jag skriver låter otrevligt på något sätt. 
Men jag förstår faktiskt inte hur du kan vända det till det. Jag förstår mycket väl att du skriver här av en god anledning, forum är jättebra att använda för att nå ut till många. Och då kan det vara bra att komma med så mycket och tydlig information som möjligt. Ville bara säga det till dig, bra att tänka på i fortsättningen.

Hade jag velat vara otrevlig hade jag använt mig av ett otrevligt språk och struntat i att hjälpa till att komplettera med länkar, eller hur?

Bara för att jag inte använder smileys hela tiden är jag inte otrevlig.
Läs inte mer i texten än det som står där ;)

Tack Hera för att du ser att jag skriver i all välmening.

attvaraellerintevara
0

=16 Jag ber om ursäkt, tog allt på fel sätt och jag är en erfarenhet rikare.

Hälsningar Astridbirgitta.

PetraKarin
0

#17 Bra det Glad

Vet du förresten om det kommit fram något mer om Sindy senaste tiden?

attvaraellerintevara
0

Yes!

Man tror att man sett henne springa på en väg emellan Länghem och Sexdrega i dag på morgonen,de har sökt men inte hittat henne och man är rädd för att hon ger sig ut på den trafikerade väg 27.

Natti! Astrid Birgitta.

Karmatarerskanise
0

Hoppas det är hon, och att hon inte springer ut på den trafikerade vägen. Hade varit underbart om hon kunde få komma hem!