OT. Godisforum :)
Jag blir så otroligt godissugen när jag sitter här. Toblerone….mmm… våfflor med sylt o grädde…. mmmm…
Eftersom jag har ryggskott fick jag skicka ut min make. Nu är jag allt översnäll var hans komentar.
För att han ska slippa slänga sig ut mer om kvällarna så kan vi väl sluta tala om godis??
haha har han åkt o köpt godis till dig?? =D
Två strutar med Cornetto chokladglass.
Visst är det ok om man bara bantar på dagtid?
snäll kille!va får han för de då;)
Se mig glad!
Nu pratas det om påskägg o Ahlgrens bilar också. Ojojoj!!
hahahaha.. då får han allt skynda sig så du får godis i munnen!
haha men godis är ju gott =D
åhh.. vad gott kerstin! men hur ska du klara av att hålla dig ifrån godis om ja får fråga? de är ju för tusan påsk snart.. godisets högtid!
Nu har ja iaf fått min efterlängtade tårta, när ja fyllde år! som ja gjorde själv med vit chocklad mousse imellan och mosade bananer med grädde.. och så massa grädde uppe på och blåbär:) mmm..!!! och så gjorde ja en cheesecake också. Gott som tusan de me.
Oj förlåt kerstin;P *hihi*
men nu har vi ingen läsk kvar för att alla gäster drack upp de.. så håller på att få en beroende attack snart!:O
oh va gott d lät me tårta =) igår åkte vi o köpte fika, ett wienerbröd med choklad o en sån där bulle med vaniljkräm i =D ohhhh va gott d va.. haha
jag e beroende av coca cola!
ja coca cola som e så gott, drack ja innan till maten =D
ja hej.. ska vi bilda klubb helena?:P
hahhaha jaaa.. gärna:) en farlig drog:P
Mmm tårta!
Han köpte tre glasstrutar!
mm.. faktist! ja blir agressiv och kan inte sitta stil om ja är utan de för länge.. har dock blivit bättre nu..
Tur att man inte behöver ta sig till en affär när man blir godissugen.. Tillräckligt jobbigt att gå upp till köket tycker jag. ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
vadå.. har du godis fabrik i köket?:O :P
hmm börjar tro att Alex nog har en fabrik där hemma =D
hon kanske lagrar inför våren;)
Haha jag råkar inte vara värsta godismonstret i min familj faktiskt, tro det eller ej..;) Den värsta är en med körkort och pengar som anser att man inte kan vara utan chips/popcorn/godis i mer än ett dygn. ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
kan d va din pappa? =D

Ohh, jag måste ta mig ett par bilar jag med :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
ja åt en klubba innan =D
#20 Neej, varför tror du det? Min pappa äter ju inte godis.. Aaaaldrig…
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Nu är glassen slut o gubben har somnat.
Undrar om jag vågar väcka honom så han kan åka o köpa två till?
haha hade ja gjort d me min hade han nog dummförklarat mig.. han sover på soffan nu o då går d inte att väcka han =/

Break och PimPim båtar hade inte suttit helt fel..

Nu sitter jag glatt och tuggar i mig en chokladkaka, och bara njuter. ;-)
Audiatur et altera pars
jag e mätt nu så d blir inge mer godis idag, snart dax o gå och sova tror jag =)
Är vi alla godismonster?
Någon strålning från datan?
måste vara så.. fast jag har blivit beroende av varma koppen - redd grönsakssoppa =D

Jag har en otrevlig vecka så jag äter chocklad och dricker choklad till. Usch jag kommer se ut som en finne snart. ;-)
Audiatur et altera pars
haha kaka på kaka =D
hihi, du är tokig Åsa!

Japp blir det en vecka i månaden .-)
Audiatur et altera pars
Tjenare brudar! Sjäjv har jag tagit mig en kexchoklad, medans jag satt med sonen på akuten i 6 timmar 
vad har hänt, lotta?
Nämen usch, vad har hänt?
Mvh Alex
Värd för Ridsport

Därför du varit helt borta. Hur gick det för er. Fick du svar på vad det var för fel?
Audiatur et altera pars
jag har en påse godis i vardagsrummet.. men orkar inte lyfta på arslet.. orkar inte ens gå och kissa:O
oj, vad har hänt lotta?
Nilkas som är 22 har ett tryck över bröstet så idag vart det värre han trodde han skulle dö. Så vi åkte upp och fick konstaterat att han någon form av svängningar på hjärtljudet så nu ska vi vänta på att vi ska få remiss upp till infektion, ungen har haft feber i 5 veckor…hur normalt är det då 

Lotta
Tänker på Er.
och hoppas att det bara är "falsk alarm" och inte detta bli värre.
Stackars påg…..

Hälsa till Niklas från mig att han ska krya på sig och att jag håller tummarna för att han snart mår bättre.
Audiatur et altera pars
Nej men fy vad läskigt! Tänker på er och håller alla tummar, tår och tassar för att det ska bli bra..
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Jag har tur som har sånna vänner som er, det känns skönt att veta =)
ne fy va hemskt, ja håller mina tummar också…
jaa, de där lät inget kul alls!! vad hemskt att gå runt på de viset.. hälsa att han ska krya på sig från mig med.. så håller jag tummarna och ecko tassarna