Nu är han äntligen här!
Igår var vi och hämtade hem Boston, en snart 4årig Grand Danois. Han har redan gjort sig hemmastadd och är underbar på alla sätt och vis :)
Alfons har tagit det hela med ro, och njuter av att ha en kompis att busa med, gosa med och gå på promenader med.
Alfons har med andra ord blivit "storebror" då han faktiskt är äldre än Boston ;)
Mvh /Simona - Medarbetare på marsvin.ifokus
ÅSå så har han täcke på sig oxå 
vad kul att han redan känner sig hemma och att eran lille Alfons tog det hela så bra med. Jätte skönt att de trivs o kommer bra överens, han ser trevlig ut Boston. Önskar Er lycka till o stort grattis till hund nr 2 
#2: Ja, jag hittade ett på hööks tillslut, det är lite för kort men det får fungera så länge :)
#3: Tack så mycket! Är verkligen lättad att det gick såpass smärtfritt som det gick! Det är ju lite skillnad på att ha en hund och två hundar, speciellt när man är ute och går. Kopplena har en tendens att trassla ihop sig, speciellt när Alfons gärna tar en genväg mellan Bostons ben ;)
4 mjo det där känner jag igen. Jag har valt att ha våran större längt ut o mindre närmare mig pga då slapp jag genvägen mer :) Och lite skillnad är det med 2 hundar egentiden tar lite mer tid
Men jag ser det lite som fördel ändå man är ute mer 
#5: Okej, jag försöker hålla den lilla ytterst eftersom han gärna vill gå där ;) På mindre vägar går dem på var sin sida om mig.
Mer tid går ju verkligen åt, sitter bara vid datan en halvtimme varje kväll nu för tiden, är helt slut på kvällarna. Har fullt upp just nu när han är ny och allt :)
ååh, vilken fin panda :D
lycka till med det hela, det verkar ju fungera bra :D
Medarbetare på Hundar.ifokus
vad sött =)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Vilken sötnos! Lycka till 
Mvh, Sophie www.teamsegra.wordpress.com
Sajtvärd på Brukshundraser & medarbetare på Problemhundar.
Gratulerar vad hárligt med en ny familjemedlem. Vd söt han ár!
Härliga hälsningar// Felicia
http://twinkimesstars.weebly.com/index.html