härlig dag? bra fråga
dagen börjar med att cola skitit i halva köket. misstänker att det är valparnas avmaskning som haft med ett finger i spelet!
sen på eftermiddagen snor hon två biffar och bli ännu mer dålig i magen!!!
inte nog med det. det måste vara amr wolfdog i dem så som dem ylar! det är inte lite gulligt ylande utan de tar i allt vad de kan och ger matte huvudvärk!
och för att visa var hennes gener finns bajsar två av hennes valpar på köksgolvet när de ska få kvällsmat…
härlig dag! får se vad morgondagen har med sig!
älskar mina galna små valpar trots allt och cola med, hade dock velat se pappa imorse då han inte alls är morgonpigg!
läxa- ha inte valparna utanför sovrummet+ se till att ha papper nära ifall olyckan är framme haha
MEN ALLVARLIGT! HADE NI KUNNAT BLI ARGA ELLER KUNNAT ANKLAGA DE HÄR SMÅ OSKYLDIGA *ÖRHMM* SAKERNA?!?!?!? SKULLE NI DET?! HA!HA!
*sagt med lite halvallvarligironisk röst*
men nu till en annan sak- vilka är era bästa minnen ifrån era valpar, ni som haft kullar asså
Ja visst är det mysigt med valpar :P Vi vaknade för ett par veckor sedan av att vår valp ville ut. Innan jag hinner ut hinner han kissa hundarna bajsar tiken inne(lös i magen) Varpå valpen kissar i hennes bädd, väl ute i trapphuset spyr han :) hehe
Men nej, man kan bli irriterad visst men inte kan jag bli arg och anklaga dem

Det hinner nog bli hundratals fler valpbajsar p? golvet och volymen kommer att ?ka, bara husky klarar det utm?rkt, jag varnade dig. ;-) Din pappa kommer att hinna slita sitt h?r innan de ?r ?tta veckor. Jag minns tex n?r de sm? s?ta valparna transformerades till "puppys from hell". De skrek och ylade s? det h?rdes genom halva huset och tv? st?ngda d?rrar. Under en s?dan stund blev det tyst, jag somnade om och vaknade en stund senare. H?rde d? vilt rusande valptassar i vardagsrummet. Rusar upp, valparna hade tagit sig f?rbi, ?ver och under kompostgallren. De hade inte kissat ner hela huset, bara halva. Inte s? mycket var trasigt heller, minns fr?mst en handsfree till mobilen. ?lskade h?gen, men ack s? sk?nt n?r tre flyttade och ?vriga fyra flyttade ut i hundg?rdarna.
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter
haha alla dagar kan inte vara bra dagar men imorgon kommer det en ny. Jätte söta valpar och nej som sagt man kan inte bli arg pá dom dá det bara är valpar. Var sak har sin tid
Den ljusaste av dom med svart rand pá ryggen är en riktig sockerbit! =)
Härliga hälsningar// Felicia
http://twinkimesstars.weebly.com/index.html
1# det påminner mej om när cola var valp. står och pratar med en av dagmattarna som bodde i samma hus. cola går rundor och plötsligt sätter hon sig på dörrmattan och skiter! värsta chokladpuddingen! skrattar! son tur var så fick jag upp allt! men det var pinsamt!
2# jo jag vet, när jag får pengar ska jag köpa hem mer kompostgaller. vi har ju dem uppe och vet inte vart vi ska kunna sätta dem senare. de får ju plats häruppe, men det blir kanske lite litet framöver :/ nackdelen när de renoverat alla rum utom 1 haha!
hade det varit finare väder hade de ju kunnat vara i ett rum i källaren, men det är för kallt nu :(
3# Ja, zamzam är en storfavorit! pappas favo, min första, jakobs absoluta favorit, de som varit intresserade har velat ha honom :P
själv är de underbara på sitt vis haha!
(cherry är lite småvild, shasta är så liten och lealös, zamzam är otroligt lugn, evoca är min älsklnig, bubba är stor och lugn som en björn och framför allt tyst och panda är ett matvrak som alltid sover ensam :P)