Första utställningen, CHECK!
Utställde då för första gången i helgen. Bodens inoff i tottohallen.
I grundomgången blev vi, BIS och HP.
Sen i finalen tävlade vi mot 30 st hundar och vi blev 5a. PRECIS utanför placering, surt. Men är super stolt ändå :D Trodde inte att jag kunde komma såååå långt. Men en tävlings människa som jag är så när väl man är där vill man vinna allt. Men då gäller det att ha med sig dommarna på sin sida, vilket vi inte riktigt fick hela vägen i lördags.
Utställde min fodervärdshund, Mickie. Han har utställts mycket och var en räddare för mig kan jag lova.
Jag var super nervös innan grundomgången och skakade och ville bara spy, men han var cooool lugn och verkligen hjälpt mig. Han hade ju lika gärna kunnat då passa på att betee sig om ett svin. Men han betedde sig underbart. **GULD till han!
**
Nu ska vi hålla ögonen öppna om de kommer någon mera inoff hära, och spara päls till större utställningar.
BILDER kommer från Lördagen!
Vi i grundomgången!
Vi i FINALEN :D
Såhär laddar man på utställning ;)
Kritiken var super fin som Mickie fick.
kritiken: Välbalanserad flott 2-årig hanhund. Vackert huvud med ett härligt uttryck. Flott hals, mycket välvinklad fram och bak. Flashig topline. Flytande vägvinnande rörelser. Trevligt temprament. Flott välskött päls. Välvisad.
BIR-öppen.
Dommare: Gunilla Berglund
Grattis, vad roligt!
#5, Man tackar :D
Grattis vad kul att det gick så bra och att han skötte sig så väl med :) Bra kritik hoppas du ställer ut mer. Får man vara lite nyfiken vilka är han efter? 
grattis! ;D ja det blir som en drog, man vill bara mer och mer hela tiden :O
Medarbetare på Hundar.ifokus
#7, Jo är jätte nöjd coh stolt över honom.
Ska försöka övertala mamma att vi ska åka till Överkalix i maj, på deras TOP DOG 2011.
Pandorans White Snake "Mickie"
Far: Hosanna Banana Split Mor: Pandorans Tanzania
#8, jo kollar redan in mera inoffer. Ska ställa på dom tills han har mera päls så vi kan ställa på nationella osv :D