Gris är hemma!
Idag har Tinka opererats, och allt gick bra och hon var glad när vi skulle hämta henne. Enligt sköterskan lyftes svansen och huvudet avsevärt när matte kom för att hämta hem henne. Det värmer mattes hjärta att höra;)
Om ca 10 dagar får vi veta vad det är för typ av knöl dom plockade bort. Vi hoppas att det är en godartad sådan!
Nu är det bara väldigt skönt att hon är hemma!
men söta lilla pluttan då!
håller tummarna för att det är en godartad :)
Medarbetare på Hundar.ifokus

Naahmen! Huvva, hoppas att allting går bra! :)
Hoppas allt går bra nu. Dom där kragarna är kanonbra.
Tack! Jag hoppas att vi slipper fler knölar och operationer.
Kragen är suverän! Vi får se bara om hon kommer på hur man kringlar ihop sig, som veterinären sa, och kommer åt att slicka på såret. Då åker den tratten på igen.
Vad skönt att op gick bra och att hon nu är hemma :) Hoppas det räckte med ta bort detta o sen är allt bra. Fin krage du har får man fråga vart du köpt den?
#7 Tack! Kragen fanns i butiken som ligger inne vid djursjukhuset. Hon opererades på Blå stjärnan i Göteborg. Jag har sett sådana kragar i många djuraffärer. Jag har sett att dom kan kosta över 300 kr, men jag betalade 150 för den. Jag tyckte det var väldigt humana priser i hela butiken faktiskt:) De hade mycket fina produkter från Hurrtta, så jag ska nog bege mig dit nästa gång jag letar efter något speciellt.
8 Det var billigt :) har inte sett dessa kragar mer än på bild. Men halva priset var ju rena fyndet :)
#9 sedan kan det säkert vara stor skillnad i pris beroende på storlek, men visst är det ändå stor skillnad:)
Det verkar fungera väldigt bra med den så här långt!

Vad kostade det att operera bort knölen? Har hört att det är dyrt på blå stjärnan!
#11 8000 med tester, recept, tratt och återbesök. Jag har inte jämfört med andra kliniker utan vi har gått dit de senaste gångerna. De är väldigt trevliga och proffsiga där så jag är supernöjd:)