Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 5059 ggr
TeamVanity
1

Dogwalker Hisingen?

Jag och sambon har pratat om att börja jobba heltid, just nu pluggar vi båda på distans. Men vi har två hundar och har funderat på det här med dogwalkers.

Men hur gör man då, finns det någon här som har erfarenhet av detta? Och isåfall, hur mycket är
rimligt att betala? Och vad kan man kräva? Och vet ni om det finns något sådant på Hisingen, Göteborg?

[Yezz-an]
0

Räcker upp handen  Glad

Du väntar till mars-april. Då har jag flyttat till Hisingen  Flört

Alternativt kan du med trygghet vända dig till Hund i centrum som har ett kanonfint och kanonbra dagis.

Jättefina lokaler och en seriös verksamhet där det inte bara handlar om att få pinka, utan hundarna aktiveras också genom lek och olika mentala övningar.

Varför kan inte jag göra sånna där fina länkar som man bara klickar på???

www.hundicentrum.se

[Yezz-an]
0

Eller annonsera i www.grannar.se  Glad

Jag kan ju fortfarande inte göra länk  Foten i munnen

TeamVanity
0

Haha, du markerar texten, sen klickar du på den lilla länkbilden och klistrar in allt där =)

[Yezz-an]
0

Om du kikar in på www.rastahunden.se så kan du få en uppfattning om vad andra dogwalkers tar för pris.

Nu ska jag sluta fylla hela tråden med enbart mina inlägg  Tungan ute

TeamVanity
0

Du har pm =)

Kalli
0

Jag går ut med olika hundar här på Hisingen, vet dock inte var som är ett lämpligt pris utan går mest på känslan mellan mig och ägare. Sen beror det väl på hur lång promenaden ska vara, om hunden ska aktiveras/tränas under promenaderna samt om betalar svart eller vitt.

Delvoriah
0

Varje dag klockan… 15 tror jag det är, så träffas många hundägare uppe i Keillers park (på gräsmattan). I det gänget finns er mycket erfaren kille, som har en hund som heter Monty. Han brukar passa ett antal hundar på vardagarna. Tror det är han som har tagit initiativ till träffarna.

http://brisingasmycket.se

Elega
0

Jag bor på långströmsgatan och är hemma hela dagarna, så jag skulle kunna rasta hundarna tillsammans med min tik :)