Hundar iFokus

Hundar

Etikett: änglahundar
Läst 3373 ggr
twinkime
0

Vila i frid Gasparin

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

jag vill skänka en tanke till en helt fantastisk hund som jag lärde känna här i Peru där jag jobbade pá Hundcentret. Han hadde inte haft det lätt i sitt liv, vila i frid Gasparin

Härliga hälsningar// Felicia

http://twinkimesstars.weebly.com/index.html

SaraC
0

Vad hände med honom? Kan du inte berätta lite mer?

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

[hyperiion]
0

Naw söta vänne<3 Han fick ett fint avslut som slapp dö på gatan och fick vara i dina och dom andra volentärernas snälla händer och känna kärlek innan livet avslutades. Hoppas han slapp för mycket lidande innan han fick vandra vidare.

RIP Gasparin

Karmatarerskanise
0

Vill garna veta mer jag ocksa. Beklagar sorgen!

twinkime
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Han satt fast kedjad utanför en bensinmack med infekterat ben, fick ingen mat och knappt nágot vatten. Tills en dag en granne bestämmde sig för att ta hunden. Hon tog honom där ifrán och tog honom till giuliana (som äger hundcentret)  där han fick gá till en vetrinär där man tyvärr inte kunde rädda hans ben.

Han ville verkens äta eller dricka,gá ut eller leka med andra hundar. Han led av depriton ungefär som när en människa inte vill göra nágot och gav bara upp. han sov hela dagarna och nätterna. Han gick dock upp lite i vikt men inte mycket.En dag nár en av de volentárer som jobbar pá hundcentret skulle vácka gasparin för att gá ut vaknade han inte och hade somnat in.

Han var en hund som hade tappat livslusten . sá tror att det var bättre för honom att han somnade in.  Men det är klart man saknar honom känns konstigt att komma dit och veta att det ár en hund som saknas.

Härliga hälsningar// Felicia

http://twinkimesstars.weebly.com/index.html

SaraC
0

Vilken historia han hade den stackaren. Det var nog rena himmelriket att få komma till någon som brydde sig och sedan hjälpte honom att bli fri från sina plågor.

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Michaela-N
0

#4 Depriton?