Godmorgon söndag!
Godmorgon! Jag har nämligen en ny väckarklocka som säger Vaff voff voff el något i den stilen. Nedanför står en 11 veckors fröken o säger vaff voff "VAKNA" nu ska jag gå ut, duktigt!
Godmorgon på dig med,Hihi vad gulligt det låter ;-).

Kittentotts.
hahahha…..den hunden måste vara väl dresserad!! Mohhhahaha=)))
Tillslut behöver inte matte ha väckarklockan. =))
gpdmorgon =)
Godmorgon. :) Nån sån väckarklocka har inte jag.. Jag har en som säger 'zzzzzzzz' och tittar trött på mig när jag tycker att vi borde gå upp..^^
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

haha, det låter som en helt underbar väckarklocka tycker jag. Vill jag med ha. Min är lite mer i Alex stil och har alltid varit. Va? zzzz, upp nu? zzzzz är du helt tokig? :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
En sån vill jag också ha. Skorpan lär nog inte väcka oss för hon kan sova hur länge som helst…en riktig sömntuta =)

Här har vi väckning innan klockan hinner ringa
Kajsa står o skäller med sin gulliga ton vaff voff! Och Kalle vår schäfer på 7år han är mkt dresserad, för om husse stängt av klockan och inte går upp då får han ett huvud under armen som lyfter sen släpper tills han går upp. Ut Ut är det enda våra hundar har i huvudet. Men jag blev stolt i morse av lilla Kajsa snart 11 veckor som sa hon behövde ut, vi sprang ut med filten om, tur man bor på landet