Hundar iFokus

Hundar

Etikettutställning
Läst 6506 ggr
Isnona
0

MyDOG 2011

MyDOG 2011, 6 - 9 Januari på Svenska Mässan i Göteborg. 
Vilka planerar att åka dit? Både som utställare och besökare.

Själv ska jag dit som besökare den 8:e då Cesar Millan är där :)

Mvh /Simona - Medarbetare på marsvin.ifokus

Emaljoh4
0

Vad händer där?

Är det agility-tävlingar också?

Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! Glad

Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.

Emma-K
0

Jag ska dit den 9:e och stå i lagotto montern :)

------------------------------------------

Emma - Medarbetare på Bichon ifokus
Lagotto Romagnolo & Bichon Frisé 
Blogg: Te-ki
Foto: Bark it

Ronja06
0

Själv är jag där alla dagar. Bland annat agilityuppvisning alla dagar förutom den 7e, då jag tävlar agility. (valde att enbart tävla en av klass 3 dagarna)

Skall även få mitt pris får "årets agilityungdom 2010" av SHU den 7e om jag inte minns fel.

Förutom detta ska jag köpa mängder med valpgrejer! ;)

Mvh Emelie Förlägen

Isnona
0

#1: Ja, det kommer vara agilitytävlingar också :) du kan läsa mer här.

Smultronbarn
0

Jag hade ingen aning att Cesar skulle dit. Så intressant. Vill se hur han är. Jag menar på tv får man en syn på han - kanske han är anorlunda på kameran är off och ingen knäpp familj att skälla på?? :P

Jag ska dit den 7(?):de iaf på fredagen, med lilla Blå. :D

Ixectrona
0

Ska dit den 8:e också, men utan hund.

[Mharya]
0

Åh, jag vill också dit. :) Ska försöka komma dit på något sätt. :)

tjiivans
0

Jag skall dit den 6:e och kika på alla prylar och hälsa på den uppfödare jag tänkt köpa valp av.

tjiivans.blogg.se

spindeohana.blogg.se

Smultronbarn
0

Nyfiken - vad för ras? :D

detblir
0

Mycket intessant, måste försöka komma dit till detta evenemang!  :):):)

AnnaCDSG
0

Jag ska dit den 8:e eller 9:e, troligtvis den 9:e, men bara för att titta och fota.

[Mharya]
0

Ingen som kommer åka genom Norrköping eller Finspång och har plats för en till i bilen? :) Kan betala för bensinen. ;)

anypet
0

Men, är det meningen att man ska ta med hunden och kommer Cesar liksom vara där så amn kan fråga och  få hjälm med sina "problem" / OM man har några ? Glad

Ixectrona
0

#13 - Nja, man får inte ta med hunden på MyDOG om den inte ställs ut. Han kommer bara prata, så som jag förstått det.

När han kommer till Hovet i maj så är det i allafall så. (Det är hundar med då, men bara de som han har med sig.)

Fridaaaa
0

Åhh vill dit men har inte råd :( Tar ju ca 3-4 timmar att köra :(

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[rightPAW]
0

Vill dit men självklar bor man år och dar därifrån.

MoaW
0

hade gärna åkt dit, men har ingen skjuts Obestämd

HundGlädje.nu - Hundkurser, Dogwalking och Fotografering.
För ökad kontakt och förståelse.

zoolatri
0

Jag har tänkt åka dit någon av dagarna, men har inte bestämt vilken av dagarna det blir än…men jag är sugen på att åka och kolla in pinschrarna i ringen:)

[Agilityvovven]
0

Hade gärna åkt (som besökare), men imorgon ska vi köpa en 9 veckors hundvalp så känns viktigt att jag kan vara hemma hos den så mycket som möjligt. Glad

rebz
0

#19 Åh, vad blir det för ras? :)

Kamera: Canon EOS 760D
Objektiv: Canon 10-18mm, Canon 18-55mm, Canon 24mm, Canon 50mm, Tamron AF 55-200mm
Blogg: http://www.jarnefjordfoto.blogg.se

[Agilityvovven]
0

#20 En Flatcoated Retriever, vi har redan en på 6 år  Flört

rebz
0

#21 Åh, dom är så fina och verkar vara en härlig ras :)

Kamera: Canon EOS 760D
Objektiv: Canon 10-18mm, Canon 18-55mm, Canon 24mm, Canon 50mm, Tamron AF 55-200mm
Blogg: http://www.jarnefjordfoto.blogg.se

[Agilityvovven]
0

#21, Ja, dom är supertrevliga Kyss

tjiivans
0

Var där idag och det var jätte trevligt. Kollade i Fransk bulldog ringen och där hälsade jag på en uppfödare och massvis med frallor. Kikade även på Agility och på alla prylar till försäljning.

tjiivans.blogg.se

spindeohana.blogg.se

Smultronbarn
0

Gaah jag vill dit nu :D

zoolatri
0

Vi ska dit på söndag:) Det ska bli väldigt skoj att se alla hundar och hundfolk. Det blir till att spana in pinschrar och dansksvenska gårdshundar.

Ixectrona
0

Ska dit imorgon. Glad Har gjort en liten lista på olika raser jag vill kolla på, allt från American Akita till Dogo Canario till Sredneasiatskaja ovtjarka ska vara där. Inga Ca de Bou, dock… och inga Thai Ridgeback eller Peruanska nakenhundar. Men men, CM är ju där. Flört

zoolatri
0

#27 Att han är där är en av anledningarna till att jag inte ska dit imorgon, för det första är jag inget fan av honom, för det andra gissar jag att det kommer vara MYCKET folk där då, just för att se honom:)

ZaraLouise
0

Hejsan!

Jag och min kompis ska kanske dit imorrn, men jag undrar om man får klappa hundarna?

Själv har jag aldrig varit på nått sånt, men får man ta kort o sånt?

Jag hittade inte så mke info om de på hemsidan, o de kanske e lite dumma frågor men aah. Glad

Never say never!

Ixectrona
0

Jag tänker i allafall ta med min stackars kamera (som saknar zoom och man måste hålla fast knappen hela tiden för att en kakadua bet sönder den Rynkar på näsan), och ladda upp med extra batterier. Oskyldig

Isnona
0

#29: Ni får säkert klappa hundarna, bara ni frågar deras ägare först :)
Borde ju stått på hemsidan om man inte fick ha kamera med sig, jag ska iallafall ta med mig min :)

Karmatarerskanise
0

Bara man frågar ägarna som sagt, så man vet vilka hundar man får klappa.

tjiivans
0

Massvis med människor hade kamera med sig, så det får man nog ;)

tjiivans.blogg.se

spindeohana.blogg.se

PetraKarin
0

#29 Ja det mesta får man fota så mycket man viil :)

På rasklubbstorget finns ju massor med hundar som är där mest för att klappas och informera om sin ras :) Jag träffade i torsdags en enorm hund där, pyrineisk mastiff tror jag det var, skithäftig och jättetrevlig :)

Jag ska dit imon (söndag) med :)

Isnona
0

Åkte inte dit idag, något annat kom i vägen. Siktar på i morgon istället :)

#34: Finns Grand Danois på rasklubbstorget? :)

zoolatri
0

#35 Tror du kan kolla på hemsidan vilka företag, rasklubbar, föreningar osv som har montrar:)

Isnona
0

#36: Har redan kollat men hittade bara företag

Edit - Nu hittade jag listan över rasklubbar, men grand danois fanns tyvärr inte med.

zoolatri
0

http://www.mydog.se/besokare/rasklubbstorget/

Jag ser dem inte men de borde nog vara med här om de är där?

PetraKarin
0

#35 & #38 Ja precis det är de raserna på den listan som finns på rasklubbstorget, inga grandisar men många andra fina :)

Däremot är det grandisar i en av ringarna kl. 11.30 tror jag det var länk till utställningsschema. Då brukar det finnas trevliga människor som man kan fråga om rasen och ofta hälsa lite på hundar också :)
En sak att tänka på bara, i torsdags var det felvänt med uppgifterna om ring och antal. Det stämmer på schemat på internet men det kanske är fel i de programmen som finns på mässan om de inte rättat…

Isnona
0

#39: Ja det var ju lite tråkigt att de inte fanns med, men det ska vara 27 stycken i ringen så vi får gå dit och dreggla istället ;)

Ixectrona
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Skitnöjd med dagen idag. Skrattande
Fick se båda mina drömraser (American Akita och King Charles Spaniel), och se min idol. Oskyldig