Hundar iFokus

Hundar

Etikett: off-topic
Läst 4340 ggr
[countess]
0

Ot vad har ni gjort i morse?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God dag :) Vad har ni gjort i förmiddag? Själv gjorde jag en agility bana , Har slitit som tusan för att få bort all snö på gården =) muskler för man då när man håller på med hund :) jag är då nöjd iaf .

[Mharya]
0

Riktigt snyggt vart det! :) Gillas gillas. Har du gjort den nu på morgonen bara? Riktigt flitigt av dig.

Själv har man varit ute med vovvarna på en vintrig skogspromenad. Skrattande

jgs09001
0

Började morgonen med hästarna som ville komma ut i hagen och få mat. Efter stallet fick hunden sin promenad.

[countess]
0

Tack :) Jo gjorde det i morse skottat och byggde upp banan :D

Åh vad härligt funderar själv på att he på mig kläderna och försvinna ut i urskogen några timmar :)

Missel
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Legat på soffan och gosat och kollat på tv. Även gått en kort promenad.

Nu ska vi hem till mormor och morfar, ska gå en sväng med i skogen, hoppas slingan där är finare att gå på.

Banankaka320
0

Jag gick upp vid tio och gick lite snabbis med hundarna och sen gick vi in och somnade om :$ Men nu är vi alla vakna igen :D

Smultronbarn
0

Vaknade vid 4 av att vi var så jävla kissenödiga. Så ut med hundarna, somnade på soffan och vaknade 20min senare av att någon skäller utanför?! O.o

Opps, släpte in dem och vi somnade om.
Sen vid 9 var vi ute och busade och jag städade på trädgården.
Sen har jag fixat med bloggen medans föräldrarna kidnappade mina hundar.. De gick en sväng på ca50min i alla fall.

Här regnar det så jag funderar på att undvika att gå ut, det får bli inomhusträning :P

thilda-
0

jag jobbar 07 - 16.00 idag :( så jag klev bara upp och åt frukost och gav hunden frukost sen så fick min sambo ta han på en promenad senare.. hundstackarn var så trött imorse när han fick sin frukost så han gick o la sig direkt efter :P

[countess]
0

#6 haha :)

#7 har också haft morgon trötta hundar man fick nästan bära ut dom om det var innan kl 10

Maja2
0

Började dagen med att fara ut och springa en runda med hundarna, sen har jag tränat dem inomhus var för sig, lite fotgående och annat. Har nyss kommit in från en timmes promenad med dem och nu ligger de och gnager på ben :)

Vosjes
0

Jag och min sambo är hundfria eftersom hundarna är hos morfar så vi gick ut med en av katterna och illerkillen.
I vanliga fall blir det hund + iller / hund + katt på morgonen.

Efterdet 5 minuters telefonsamtal med vovvarna. Flört

Med vänliga hälsningar, Sophia
Medarbetare på Matlust och Exotiska djur

Fridaaaa
0

Matade alla djuren inne (kaninen, marsvinen,katterna och hunden), sedan gjorde oss i ordning för att åka på begravning. Dem andra djuren ute (3 kaniner och höns) fick mat lite senare:)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Chanku
0

Badat hund. Sen när hon torkat så for vi iväg och tränade lite agility :)

Livet med en fluffråtta - www.tokhund.se