Hundar iFokus

Hundar

Etikett: beteende
Läst 2731 ggr
Ruski
0

Hur reagerade era hundar i morse?

Hur reagerade era hundar i morse, under solförmörkelsen?

Alla djur påverkas på ett eller annat sätt.

Ruski
0

Mina klev ut och stod som frågetecken..

Var som vanligt helt inställda på att skrämma bort fåglarna som brukar sitta i nyponbusken.

Men idag var det tomt, helt tyst.. Så dom stannade och såg ut som levande frågetecken, undrande..
Såg riktigt lustigt ut när båda bara stod där

DinJejja
0

Min sov och märkte ingenting :P

chigak
0

Min lilla är otroligt morgontrött och sov så gott.

Banankaka320
0

Mina reagerade inget. Men det syntes inte så mycket här för det snöade så mycket

Banankaka320
0

Däremot var råttorna väldigt pigga och var uppe och sprang runt i buren, och dem bruka alltid sova vid 9 tiden

[Hilo]
0

Tror inte alla djur påverkas.. I alla fall inte märkbart..
Min hund sov utan problem igenom det..

zoolatri
0

Jag och hunden sov, med fördragna persienner. Eftesom jag sov så vet jag inte vad Tinka kände, men jag brukar vakna om hon är uppe och går, så jag tror att hon lugnt sov genom solförmörkelsen. Appropå det så är jag glad för jag tror det här är första året någonsin som jag inte hört några smällare eller raketer vare sig innan eller efter nyårsafton, det tackar jag och Tinka för!

[Agilityvovven]
0

Festis verkade knappt märka något, hon hade fullt upp med att vakta sin mat.. Tungan ute

localoca
0

vilken tid var det?

imorse kom vi bara 20 meter ifrån tomten innan hon satte sig, sen gick vi in igen (är högdräktig så jag vill ej vara ute för länge och inte hon heller, går ofta och korta)

Ruski
0

#9 Det höll på från solens uppgång till 11 typ…

#7 på tal om smällare, är evigt tacksam att vare sig jag eller mina är skotträdda… igår kväll på sista prommisen var det någon dåre som kastade ett militärt knallskott precis bakom oss?! Det stod en tjej och pratade i telefon framför oss och hon var på väg att göra ner sig och vart livrädd. Frågade henne om hon såg var ifrån det kom för jag skulle velat prata med dom som kastade knallskottet, men hon såg bara att small 2-3meter över huvudet på mig..

Och hundarna märkte det inte ens.. dom var ca 2m framför mig i höjd med henne.. tur att dom inte blev rädda och reagerade på henne eller liknande..

localoca
0

10# det missade jag totalt! kankse för att vi har så mulet här. hatr haft det i flera dagar! annars har vi inte haft någon reaktion