O.T. När alla vännerna gått hem!
ja d e nästan så d e nu.. fast alla har gått o lagt sig, o så sitter man ensam kvar här.
men ska strax gå upp till sängen o kolla på tv =) en ny dag imorgon.. natti natti alla o godmorgon till alla som ser dett när ni stigit upp =D
Godnatt och godmorgon! Tror du jag kunde somna? Näpp! Så nu sitter jag här igen. Jag kommer inte orka upp imorgon så ja får nog ringa återbud till läkarn *blä*
Nu tycker ja synd om mig själv, jag är jättetrött men det går inte att somna :(
Godmorgon på er alla, här somnade jag på soffan redan klocka 22,00…men det blir ju så när man är uppe och traskar på nätterna i stället hihi…
Stackers dig Lotta hoppas du fick sova lite ändå ;-).
Somnade 5 i morse och klev upp halvåtta, jag är så gott som dö 
4, det lät inge kul, du får försöka vila lite på förmis….annars lär du gå omkring som en vandrande Zombie hela dagen ju ;-).
Somnar nog ovaggad i kväll, snacka om att killen kommer bli glad 
nä stackars Lotta, o jag som gick ifrån datorn o kollade på tv.. du får lägga dig i vila en stund.. =)
Godmorgon. :) Jag gick väl och la mig vid två ungefär.. Fast tog ett tag innan jag somnade.. Men så är det. ^^
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
ja du bara försvann så där Alex.. =)
Haha ja men msn loggade ut mig.. Och då la jag ner alltihop. :P
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
Hej alla glada…här sitter jag och fundera om jag ska ta en stödvila…jag till och med vinglar för jag är så slut 
Men Lotta gå och lägg dig en stund bums! hur ska du annars kunna hänga med här sedan ;-)
ja gå o lägg dig nu, lång natt vi har framför oss =D
Ohh så skönt nu har jag sovit 2 timmar och känner mig lite piggare iaf, så mig slipper ni inte så lätt :)
välkommen tillbaka Lotta,den lät bra att vi inte slipper dig inte för det vill vi för allt i världen inte :-)
Du är för snäll, skönt att varit saknad =)
jadå du har vart saknad Lotta =)
Ni är för goa…=)
fick du ordnat tallrikarna till Åsa idag då? =)
Du jag var så trött så har jag gått ut dit har jag garanterat somna, men jag ska leta reda på dom åt henne en annan dag =)
haha okej.. =D