God morgon Fredag
God morgon! Sitter nu i skolan o känner mej som en zombie.. hua!
De vart lite sent igår.. va o tittade på hockey i Södertälje o såg mitt Leksand förlora 
Vill bara hem o sova… men ja slutar om nåra timmar o då ska ja åka me min syster o spela badminton för de e tävling imorrn.. va ska ni göra i helgen?
Ha en trevlig helg :)

Godmorgon…. Plugga plugga plugga… en massa lagar vi ska kunna tills på måndag… Inte så kul…. Ev en sväng till slalombacken…

Klaga inte!!!
Vi satt med våran hittekatt halva natten eftersom han blödde kraftigt ur örat. Vi har varit hos veterinären med honom nu och det som är kvar är att försöka skura bort resten av blodet som vi inte hann med i natt.
Vill ni byta? 
2, men vad har hänt med missen då stackarn?
Stackars kisse. Vad hade hänt??

Stackars missen. Vad har hänt undrar jag med självklart.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Stackarn du skulle ha skickat honom till mig för jag var vaken till 5 imorse…hoppas den lille blir frisk =)

Det är som sagt var en hittekisse, han hade stora problem med öroninflammation när vi hittade honom, något vi behandlat honom mot.
Men efter i natt och vi var på besök hos veterinären igen så visade det sig att han dessutom har blåsor i öronen så antagligen var det en sådan som spruckit.
Men var jätte läskigt för det blödde som attan.
Nu är han under behandling igen så får vi se om det hjälper.
Är lite problem med hans trånga örongångar bara så de kan inte se så långt ner i örat som de vill.
Näää stackarn, snacka om att kissen måste ha ont :/