Hundar iFokus

Hundar

Etikettoff-topic
Läst 593 ggr
TinaH
0

TREVLIG HELG!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jahapp, så var det fredag igen.
I helgen har vi inte nått planerat, merän att jag och husse ska ut i kogen och lägga spår, och göra sök träning.
Det ska bli kul!
Blir det fint väder, så tar vi med oss varm choklad och smörgåsar ut.
Det finns inget härligare än och fika i skogen. =)

Jag hoppas att ni får en underbar helg med alla tillbehör!

Väl mött
Tina

Mvh TinaH
~ Sajtvärd på: retriever.ifokus.se ~

Lotta
0

Trevlig helg du också. Det där lät då så underbart så jag blir avis :D

lena1
0

Trevlig helg på dig med Tina, det blir något liknande här med, tänk på att kolla fästingar efteråt bara, jag fick ta en som satt över ögat på Snodd igår, så nu har jag satt på fästing medel på honom ;-).

Lotta
0

Usch jag hatar dom där äckliga djuren…Skorpan har inte haft nån en …peppar ta i trä =)

TinaH
0

Lena

jag ger han vitlök blandat med matolja, så det brukar räcka att han får det på maten.

Mvh TinaH

lena1
0

Ja jag ger ju också en speciell blandning för både hund och häst med vitlök i, men jag tyckte inte det räckte förra året, så jag droppar på prob-deo naturmedel också, det finns där du köper ditt bravo foder ;-).

Malin-A
0

ja trevlig helg på er alla =)

Karmatarerskanise
0

Trevlig helg. Här hemma blir det att torka kiss ;)

OzzyochJag
0

Jag ska jobba hela helgen. :(
Och försöka få i hittekissen alla sina mediciner.
Blir nog inte den roligaste helgen.

Men till er övriga önskar jag er en solig och trevlig helg! Skrattande

lena1
0

Lycka till med hittekissen, ett litet vänligt tips medicineringen som min vet lärde mig då jag skulle avmaska min fd katt, är att krossa medicinen (om den är i tablett form) i mortel eller så, och sedan ta en lite klick smör och röra ihop det till en kletig massa och sedan stryka på det på tassen eller i ljumsken, för katten är så noga med sin hygien så den slickar i sig alltihopa bara för det ;-).

kerstinjoh
0

Men Lena! Lura den stackars katten så! Så ska han klenas in med smör också. hujedanemej!

Men *funderar* då kan man lägga i vitlök i kletet så slår man två flugor i en smäll. Tre!

Ren katt, avmaskningsmedel och antifästingsmedel.Förvånad

Faxlin
0

Här har jag krossat pillrena och blandat det i lite makrill, snacka om missen gör rent fat då :-)
Ett sätt att slippa bråka med dem för att få idem piller.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

lena1
0

Kerstin det kan du säkert göra, katten vill ju bara bli ren, haha javisst är jag grymCool:-)))).

kerstinjoh
0

Det gör inget, jag gillar dig ändå!Skrattande

lena1
0

Tack Kerstin detsamma!Skrattande

TinaH
0

Hr ni sett, Kerstin har fått konkurans på sin permobil, kolla mitt första inlägg! Oskyldig

Mvh TinaH

Lotta
0

Nej, nej det får då rakt inte hända för hur ska vi klara oss då????