Hundar iFokus

Hundar

Etikett: beteende
Läst 3943 ggr
detblir
0

Här min lilla fjant Gino:)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ville bara presentera min hund Gino. 2,5 år gammal 75%rottis och 25% schäfer. Han blommade ut lite sent pågrund av lite tuff uppväxt, och jag tog hand om honom för 1 år sedan.  Underbar hund!  Snäll,rolig,alert,lekfull och beter sig nästan som en 1,5 års valp.  Till sommaren kommer han ha lugnat ner sig och tuffat till sig lite till, för att kunna jobba, och må ännu bättre av det. Han ska vara med och hjälpa mig med mina rehab. Hans energi utstrålar allt.., utom dominans, vilket lugnar ner andra hundar.

detblir
0

tänkte lgga ut en liten film på dagens tidiga morgon promenad, den var ganska bra för att lära känna Gino lite, men jag fattar inte varför det ej går. Inspelat med bra tele kamera. Någonting med att det var fel fil. Kan någon hjälpa kanske?

LinaK
0

Fin vovve!

För att lägga in video så tror jag du måste lägga in videon på tillexempel Youtube, för att sedan klistra in länken till videon i Video-URL rutan här i inlägget. Om du förstår vad jag menar Glad

// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

Kratin-98
0

vad sötis han är <3<3<3<3<3

[rightPAW]
0

Vore roligt med en video, få se Gino in action Glad

detblir
0

Tack, ja han e fin den lille busen.., men ok, har aldrig lagt upp på youtube men ska försöka göra så:)

twinkime
0

#5 Vilka fina bilder du har pá Gino, han ser ut att vara en pigg och alert hund! Ser fram imot att se videon! Glad

Härliga hälsningar// Felicia

http://twinkimesstars.weebly.com/index.html

LinaK
0

Det är inte så jätte avancerat att lägga upp filmer på youtube. Man bara skapar en profil sen laddar man upp filmen man vill ha Glad

Emaljoh4
0

Vilken stilig och vacker hund!

Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! Glad

Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.

detblir
0

Gino hälsar ich tackar för komplimangerna;) Jag håller på att ladda upp den på toutube nu tror jag:).., tar en jäkla tid med conviq surf, som är det jag använder just nu…

LinaK
0

#9 Hua! Ja mobilt bredband är inte att leka med när man ska ladda upp och ned saker på nätet Tungan ute Gjorde själv misstaget att köpa ett mobiltbredband från telia. Det är verkligen dåligt, speciellt om man vill kolla på tvprogram eller videoklipp på internet. Går ju knappt!

Emaljoh4
0

#10 Har också Telia mobilt (fast använder det bara när jag reser), håller med… Värdelöst om man ska kolla på youtube osv.

[Hilo]
0

Rottweiler är ju en härlig ras!
Mamma har fött upp rasen och jag har haft två.

Så fin han är!
-också haft en schäfermix, men det var med dobermann.

detblir
0

:) 20 min kvar puhhh, sen ska ni få "träffa" Gino lite bättre:)

detblir
0

Gick ej av okänd anledning! Provar igen, men det ser mörkt ut. Ska till en annan adress med bredband sen, gör det där om det inte går nu!

Karmatarerskanise
0

detblir; mitt ex använder sig också av comviq suft, och den tappar sin "connection" hela tiden. Han kan inte gå in på sin bank och göra ärenden,, eftersom det hela tiden bryts. Är nog så med ditt också, därför lyckas du inte. Och inte för att tala om hur dyrt det måste bli för dig att ladda upp något? Ditt är väl också ett sånt som kostar genom hur mycket som du använder det?

Fin hund förresten :)

detblir
0

Nä, detta är periodvis.., 90kr o surfa fritt en vecka. Stämmer säkert, fixar det lite senare annars. Tackar för komplimangen:)

Karmatarerskanise
0

#16 Ja det är det jag menar. DOm säger fritt en vecka, men om man laddar hem saker eller laddar upp så räcker det inte så länge.

VAr så god :)

detblir
0

Ahha, det visste jag inte!

detblir
0

Ska försöka igen m filmen.., en bild ifall det inte funkar…:)

detblir
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Hoppas det funkar:)

detblir
0

Fattar inte.., och var är den första då?  Jesus dessa datorer…!

Jespersen
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Den funkar att kolla på om man söker på den på Youtube.

Snötokiga hundar alltså :D Det ser så härligt ut när dom flänger runt att man bara har lust att hänga på ibland! Fin vovve :)

Klippet nedan är alltså det som detblir lagt upp två inlägg upp i tråden, inte mitt eget.

Emaljoh4
0

Hhihi , så söt hund! Glad

[Hilo]
0

Hihi! Typisk rottweilerfläng! Underbart att se! Saknar mina rottisar..

twinkime
0

#20 oj vad mycket snö ni har ser riktigt härligt ut, Gino ser väldigt nöjd ut när han springer runt i snön Flört

Härliga hälsningar// Felicia

http://twinkimesstars.weebly.com/index.html

detblir
0

Jespersen Tack för hjälpen! Är lite korkad när det gäller sånt här;)

detblir
0

Han gillar snö han ja, tack ska ni ha för trevliga komenterer, och ha ett gott nytt år allesamman!:)

nagithas
0

Önskar att min hund tyckte om snö, men hon vill knappt gå på trottoaren, och piper när hon är tvungen att gå i snön. Hon gillar det inte alls.

Gott nytt år!