Hundar iFokus

Hundar

Etikettsajten-och-ifokus
Läst 2544 ggr
Karmatarerskanise
0

Fler i admin.

SaraC kände att hon behövde lite mer hjälp på sajten, så nu är vi 2 till som kommer hjälpa till att hålla koll i alla trådar.

Vår förhoppning är att vi ska slippa låsa fler trådar, och att slippa säga till medlemmar som inte tänker innan dom skriver.

Hundar är en stor sajt med många medlemmar (mycket åsikter), och djur är alltid ett känsligt ämne. Känsliga och djupa ämnen är INTE förenligt med att vara repektlös, tanklös och rent av elak.

De flesta av oss är vuxna, och jag förmodar att vi alla klarar av att diskutera i verkliga livet. Med andra ord klarar vi det här inne också. Läs allt med ett leende, och anta att alla är intresserade av att lära sig något nytt, och att alla vill dela med sig av sina erfarenheter. Glöm inte smileys Glad

Blir du irriterad, så är det förståeligt. Men om du vet med dig att du inte kan skriva respektfullt vid irritation, så bör du gå ifrån datorn ett tag. För nu är taket inte lika högt längre.

Vi kommer göra vårt bästa för att hålla "rent", men vi är människor vi med, och har liv utanför datorerna. Så är det något vi missar bör ni skicka ett PM.

Låt oss nu hjälpas åt, så vi slipper fler otrevligheter Glad

GOTT NYTT ÅR!!!

LinaK
0

Bra skrivet Hera! Glad

Vårat nyårslöfte får vara att vi ska hålla oss i skinnet här på sajten Flört

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

Karmatarerskanise
0

Ja, bra ide :)

twinkime
0

Jätte bra skrivet och jag tror säkert att vi kommer kunna hálla kolla pa denna underbara sajt. gäller att se till att alla trivs och följer reglerna.

Gott nytt ár tiller med!Flört

Härliga hälsningar// Felicia

http://twinkimesstars.weebly.com/index.html

Fridaaaa
0

mycket bra skrivet!:D

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

SaraC
0

Jag tror att det kommer bli jättebra detta!

Det är inte lätt att vara Sajtvärd alla gånger (även om det är fantastiskt kul!) så alla underbara Medarbetare är guld värda.

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar