Hundar iFokus

Hundar

Etiketthundtillbehör-hundprylar
Läst 5494 ggr
Rafflan
0

Hundskor?

Vill ha tips på bra hundskor + en länk på vart man kan köpa dem.

Dem ska skydda emot vatten, snö och kyla. Ska funka att gå med ute när det är skithalt.

VIKTIGT! Måste vara lätta att få av och på och sitta bra även när hunden hoppar i djupsnö och måste kännas sköna för hunden.

Bra om dem inte är allt för dyra nu då man är lite pank runt juletid ;)

Lyan
1

De bästa ska vara Muttluks, men de är rätt dyra. Har beställt till Ping men de har inte kommit >( Skickade mail innan idag för nu har jag väntat i 3 veckor

De jag har sett annars är bara sjuktossor och "mode"skor till pyttejyckar

Warney
0

Eller så syr du egna som en annan på forumet gjort Glad

// Warney
Kolla gärna in på Ranhammar Racings team facebooksida ---------------------------------------> www.facebook.com/ranhammarracing

Rafflan
2

#1 ska kolla på dem :)

Jag har hittat andra modeller men vet ju inte om dem är bra :/

#2 haha sy är inte min bästa egenskap ;)

Rafflan
0

Denna från hööks kanske kan vara nåt? för ditt kan vi ju även åka och prova skon på hunden.

För hittade denna och den verkar ju vara precis som den från hökks och den ska ju tåla vatten, snö och kyla :) dock är denna slutsåld…

Vad tror ni?

Rafflan
0

Åsikter om denna mottages gärna :D

Emma-K
0

Mina vänner har beställt från denna sidan då deras hundar hade väldiga problem med köldkramp (de sydde upp efter mått beställning med) hundshopen.com
och de fick iaf top betyg från de som beställde och de ångrade sig verkligen inte :)

------------------------------------------

Emma - Medarbetare på Bichon ifokus
Lagotto Romagnolo & Bichon Frisé 
Blogg: Te-ki
Foto: Bark it

Rafflan
0

#6 hitta ingen bra ute sko där :S

hittade denna: hundsko ;)

[Forest]
0

5 den skon ser bra ut tycker jag. Själv har jag från hundshopen.com med o är helnöjd med dom jag köpte bak+fram

Rafflan
0

#8 jo hitta en sida som tipsade om massa bra skor till jakthundar/arbetshundar och dem tipsade om den så då verkar den ju vara bra, så ska köra på den tror jag :D

Emma-K
0

#7 alla är väll ute skor? t.ex. Hundsko Nordpol fleese-fodrad -"Härliga, vattentäta och fodrade ytterskor Nordpol.
Snörning fram och halkskydd under skorna."

den skon du länkade tror jag dock inte kommer hålla för fukt/vatten då det är "mocka liknande material".

------------------------------------------

Emma - Medarbetare på Bichon ifokus
Lagotto Romagnolo & Bichon Frisé 
Blogg: Te-ki
Foto: Bark it

Rafflan
0

#7 jo men antingen tror jag modellen kommer störa hunden eller vara krångliga att sätta på ;)

Naiz
0

Jag köpte ett par skor på djurmagazinet i västerås. Dom sitter bra även fast han gick i djup snö. Dom kostade 129:- för stl large

Och han tyckte uppenbarligen att dom va supersköna. För han studsade och hoppade och sprang, han va hela galen! Haha :)

Har beställt ett par från foderbilen.se. Dock inte fått dom än men jag hoppas att dom sitter lika bra. Där kostar dom 99:- :)