Hundar iFokus

Hundar

Etikettpresentationer
Läst 3524 ggr
[Mharya]
0

Lycka! :D

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Igår flyttade lilla Bouncy 7 år gammal hem till mig. Tänkte bara presentera henne för er alla. :) Hon är en pomeranian tik och ett riktigt litet matvrak, haha. ;) Men rar är hon endå. :D

[Hilo]
0

Så fin hon var med sin mörka färg.
Och vad roligt att du tog hem en äldre hund!
Massa lycka till med lilla Bouncy

[Forest]
0

Vad söt liten dam du skaffat hoppas att ni kommer trivas Glad

[Mharya]
0

Tack så jätte mycket mycket. :D Hon är föredetta utställnings- och avelshund faktiskt. Hennes valpar har vunnit massa priser. :) Lite skryt här. xD

[Forest]
0

3 helt rätt man ska skryta lite Flört sen var det bra att hon gillar mat med ofta brukar dom vara svåra att äta iaf min systerdotters pompoms är jätte kräsna små pälsbollar :)

Lyan
0

Åh! En pom! Jag har också en :-D Vad fin hon var med så mörk färg!

Var kommer hon ifrån?

[Mharya]
0

#4: Haha, ja det är faktiskt ganska bra. :) Våran andra stora hund är super kräsen! Men hon gillar mat lite väl mycket och måste banta, haha. :)

#5: Jaha, visst är dem ljuvliga! :D Hon kommer från Drakedram. ;)

twinkime
0

Gartulerar till den nya familjemedlemen Flört Och hoppas att allt kommer ga bra med den lilla damen

Härliga hälsningar// Felicia

http://twinkimesstars.weebly.com/index.html

[Mharya]
0

#7: Tack så mycket. :)

Vet någon föresten hur gammal man måste vara för att få skriva på ägarregistreringen? Måste man vara över 18?

[rightPAW]
0

#8 Jag skrev på och jag är 16, vet inte om det finns nån minimumålder. Men du kan ju alltid ringa och fråga :)

[Mharya]
0

Okej jag är 15 men jag tror att jag får skriva på. Hoppas det i alla fall. :) Då känns hon mer "officiellt" min. xD

[countess]
0

Grattis till det nya tillskottet :D

[Mharya]
0

#11: Tack så mycket! :D

Noa-Nisse
0

gud vilken pudding :) härlig färg på pälsen! :D lycka till med henne, det kommer säkert gå finfint

Medarbetare på Hundar.ifokus

SaraC
0

Grattis! Säger som #1, kul att du vågade ta in en äldre hund. Jag tog också över min hund när han var 7 år gammal och det har jag aldrig ångrat! Hon ser jättego ut, gillar färgen. Har ju en "daghund" av samma ras, fast en svart, och de är verkligen helhärliga hundar!

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Karmatarerskanise
0

Vad fin :)
Och jag håller med SaraC, det är stort att ta in en vuxen hund. Fint gjort :)

[Mharya]
0

Tack allesammans! :)

Jag tyckte hon var så charmig och söt, även om hon var 7. :) Och hon är lite som en valp för hon har bott med massa andra hundar förut så hon kan inte sitt och sådant vanligt. Men hon är så glad och go hela tiden så det kommer gå riktigt bra. :) Ångrar henne inte en sekund. :)