Julklapps byte för hundar ifokus 2010
Hej alla medlemar på hundar iFokus!
i år skulle jag vilja vara ansvarig för julklapps byte för hundar iFokus där alla medlemar som vill vara med ska köpa en julklapp för max 30kr och skicka till någon som oxå har köpt en julklapp som jag sedan väljer vem den ska skicka den till genom email.
regler:
Man får max köpa en present för 30kr
Det får gärna vara till hund och ägare eller bara (hund)
den som vill vara med mailar mig senast den 13dec
lite extra bra fakta:
du skickar ett mail till min adress JosephineTurlen@hotmail.com du skriver din adress och vad din hund gillar att göra det får max vara 3st saker.
sen den 13dec får man ett svar ifrån mig på email och då får man adress till en person och vad man ska köpa till den andras hund och då får man tips på dom 3raderna vad man kan köpa.
Åh, vad kul! :) Ska genast maila dig! ^^
När ska det senast vara skickat då? För efter 13 december är det inte så mycket tid kvar, om det ska hinna komma fram också 
HundGlädje.nu - Hundkurser, Dogwalking och Fotografering.
För ökad kontakt och förståelse.
Vad kul!
Jag ändrar datum
ni som vill vara med maila mig senast den 7dec för 8 dec får alla personer som vill vara med sina uppgifter vilka dom ska skicka till! och en sak till jag står ej för postens hantering
(ALLA) ska skicka ett paket ifall dom ska vara med för annars behöver ni icke vara med och bidra med ett paket! )
har mailat :D
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
idag är det sista dagen för att anmäla sig till julklappsbyte! maila till JosephineTurlen@hotmail.com ifall ni vill vara med ;D trevlig fortsatt dag alla hundägare!!
När måste man senast ha skickat för att det ska komma fram innan julafton ?
#7 det undrar jag med
Sugen på att föda upp ridgeback? Jag lägger uppfödningen på is ett tag framöver och säljer därför lite avelsdjur. Mejla eller PM:a här på ifokus om du är intresserad :-) Även keldjur finns naturligtvis.
http://www.freewebs.com/binajismarsvin
Jag har fått ett paket men jag har inte fått via mail vilken jag ska skicka till :D
#9 ojdå
jag fick mejl för länge sen…
#10 inte jag, fick ifrån kanin.ifokus (vi hade samma sak där) men jag har inte fått här ifrån, men jag har fått paket ifrån en som har skickat till mig
va konstigt
jag har skickat nu men inte fått…
Svartasilverskon- tror du inte det skulle vara smart att bara hålla i ETT julklappsbyte så det inte blir några fel?
Sajtvärd på Iller.ifokus
Jag hoppas att det inte blivit någe fel, men det verkar ju så om Frida inte ens fått mejl
Hoppas det löser sig!
som moa säger jag har inte ens fått ett mail :/
ni som inte har fått mail kan maila mig igen!!
har gjort ;)
man ska skicka sitt paket senast nu på måndag
hur många har fått sina klapar? 
Jag :D
La mitt paket på posten i lördags men det kommer väl iväg först idag :)
Sugen på att föda upp ridgeback? Jag lägger uppfödningen på is ett tag framöver och säljer därför lite avelsdjur. Mejla eller PM:a här på ifokus om du är intresserad :-) Även keldjur finns naturligtvis.
Jag har fått min klapp. ^^ Skickade iväg min idag också. :)
Ska försöka skicka iväg min idag eller imorgon,harkommit massa annat ivägen :S
Nu är det ju jul, någon som öppnat sitt paket? 
#23 Jag ;) Öppnade jag tidigare, kunde inte låta bli ;) haha
det är nog många som inte har fått sitt paket än..
#25 Kan bero på vädret osv
Jag har öppnat mitt, super fint med två små vovve-tugg-skor i grönt och rött och en tuggring. :D
Tack den som skickade det! ;) Min vovve vart super glad!
JA HAR INTE FÅTT ÄN, MEN VILL GÄRNA SE VAD NI ANDRA FÅTT! INGEN ANING VEM JAG SKICKAT TILL HELLER ;)?URSÄKTA BOKSTÄVERNA, SKRIVER FRÅN MOBILEN O FATTAR INTE HUR MAN ÄNDRAR
Ja jag har öppnat, fick hundgodis=D
Jag har inte fått någon julklapp än.
Vad tråkigt för de som inte fått sina julklappar. Jag hoppas att de inte är bortdribblade i snökaoset 
Jag fick min (eller ja, Eskils) relativt snabbt. En påse godis (mest uppskattat, matvraket mitt!) och en "pipkorv". Matglad som min hund som sagt är tog det bara ca 1 minut innan pipkorven var i tusen delar. Nåväl, det var kul så länge det varade tyckte min älsking 
"Fanns det godis i paketet också sa'ru?"
jag fick mitt igår!
Det var en påse godis, hundarna fick dela på det och dom slukade det direkt
mycket uppskattat!
Jag fick äntligen mitt paket igår, en pipleksak som wilma är totalt galen i haha :P och en påse med hundgodis :)