I övermorgon
Oh vad skoj! :D Lycka till! Och så vet du att vi vill se bilder sen också..;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
Jadå :) Lär ju fota en del här hemma ;)
Då kommer du inte att sova tills dess då antar jag, vad roligt för dig :-), du måste ju berätta hur det går sedan, lycka till…..

Vad mysigt Hera. Vi hämtade hem en liten boxervalp för ett par veckor sedan, så här är det fullt ös mest hela tiden
. Vi har redan två vuxna boxertikar så du kan ju tänka dig. Nu är det mest lek, äta, sova och ut och göra behov som gäller. Tänk vad en liten valp kan hitta på för bus. Rent otroligt.
Lycka till med lillvalpen.
Härligt! Då kan vi snart få se lite mer bilder?
oh va kul.. ja massa bilder vill vi ha o veta hur d går =)
Oooo vilken lycka, han är ju görsöt. Massa bilder vill vi ha =)

söt krake, vad ere för ras?
Blandning av schäfer och newfounland

hmm…
hmm?
Varför säger ni hmmm..om jag får fråga? :)
Ja jag undrade varför #10 skrev hmm.
Antar att det gällde blandningen.
Hm-blandningen är jättesöt!

Jag bara hmmar..
Och för vad om man får fråga??? :)
att bara skriva hmm kan tolkas väldigt fel ibland.. =)
16,17 utan H sååå mmmm det kan det :-)))))).
Ja jag tog hmm:et som ngt negativt ;)
Imorgon smäller det :)
Det gjorde faktiskt jag också…hon skrev nog inte fel två gånger :) Lycka till med gobiten, önskar att jag var där och fick gosa med honom ;)
Folk får tycka vad de vill strunt i det
och gläds åt din lilla teling lova att pussa på honom från mig, foton vill vi ha också ;-)…
Ja klart jag struntar i de, han e ju min :) Jag ska pussa honom från alla :) Och jag lovar att det kommer foton :)
Oooo vad kul…och vi vill ha dom snabbt =)
Håller på att städa förfullt här hemma nu och flytta runder på saker som han lätt kan välta eller tugga sönder ;)
Passa mattorna =)
Och sladdar, framför allt.. Eftersom de kan skada lille voffen om man har otur..
Mvh Alex
Värd för Ridsport
ja, ta bort dörrmattan den första tiden, tills han är rumsren;P de är visst så att dom sätter sig gärna precis vid dörren då dom inte hinner ut!:)
Skor är väldigt goda!
Oj vad skoj det ska bli. Vi väntar med spänning på nyheter o kort!
Sega och bra för små valptänder =)
Vid tre kör vi, det tar ca en timme dit. Är så nervös nu haha :)
Weeeeaha vad mysigt, man kommer själv ihåg vad nervös man var. Och att det äntligen är slut på längtan =)
Ooh vad spännande! :D
Nervös? Nja.. Vet inte om jag var så nervös vid fem på morgonen.. Mest trött. ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Mindre än en timme till vi åker :) Färdlådan e klar och kopplet med :) Matskålarna e framme och tidningarna med :)
haha oh ja kommer ihåg den där känslan innan man skulle åka iväg,.. =D
Nu är han hemma???
Nyfiken!!
ja jätte nyfiken =D
Haha hon kanske har lite fullt upp.. Tror inte man får hem en valp och tänker "äh, jag sätter mig vid datorn en stund" det första man gör..;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
gör man inte Alex?
hade jag gjort.. hahaha =D
Haha jaja, men alla är inte som dig Malin..
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Så ja. Nu är han hemma :) Han ligger och sover i sin nya säng :)
Han har kissat inne en gång, men vägrar göra det ute? Varför?
Var ute efter han ätit en gång, sen en gång när han sovit, men han vill inte kissa. Kanske för många nya intryck just nu?
Sen när han e vaken trycker han sig mot oss och piper och viftar på svansen precis som att han behöver jätte mkt närhet. Är detta vanligt första dagarna?
Om han inte dricker, hur får jag i honom vatten då?
Lämnar lite bilder nu :)
Mamman som är schäfer väger 50kg. Pappan vet jag inte.
Men Hades har väääldigt stora tassar hehe!
Hera han är underbar, min karl trodde han skulle dö när han såg honom (ej vanligt)
Pinkeriet brukar ta ett tag, jag hade en valp som inte kissade ute på hela 1:a dagen. Men så fort han hade luktat in sig så började det gå bra…men försök gå på samma ställe den första tiden och mycke beröm och godis när han gör nått =)
Det kan ta några dagar innan han fårstått att han inte har sin mamma, kan bli lite gråt och tandagnissel första natten men det brukar ge sig. Han kommer nog springa er i hasorna hela tiden, dom är ju inte van att vara ensam =)
Ooh vad söt! :D
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Tack :)

Naw vad söt. Nu fick jag valp abstinens. Gudevärlden vilken sötnos. *suckar avis*
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Siken söting
**MVH Cerrolyn
ja d där me att han kissar inne o inte ute går snart över, att han inte dricker beror nog på alla intryck, dricka vatten är inte d första dom tänker på, d kommer han snart att göra,, =) men sååå himla söt.. blir nog en stor herre med den benstommen =D
Okey. Jag blandade torrfodret med mycket vatten, så han fick i sig det ändå :) Han kissade inne igen ;)
Han e sååå söt :)
Vilken liten goding. Vilka stora tassar!
Jag blir också valpsjuk!!
ok.. ja Lusse va en hejare på att kissa inne också, i början är det väl ändå ok, för d kommer inte så mycke, men ju äldre dom blir desto större blir pölarna =/ .. glöm inte att vi vill ha massa bilder =D
#39 meh va menar du me d? trodde alla va som mig =P
Ja du får nog räkna med att det blir en del pölar, men det tar man =)
moppen går på högvarv när man har valp, hade alltid skurhinken framme med lite vatten o sopa =)
Ja, jag får nog ta fram den imorgon ;P