Hundar iFokus

Hundar

Etikettbilder-och-filmer
Läst 2925 ggr
Labolina_73
0

Min älskade lilla tibbeflicka.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har bokat en liten tibbeflicka. Jag ska hämta hem henne den 2/1 ända ifrån småland.

Någon här som har en/flera Tibbar?

//Kram Linda

twinkime
0

Oj vad sockersöt hon är!  Hoppas allt kommer ga bra med den nya familjemedlemmen!  Flört

Härliga hälsningar// Felicia

http://twinkimesstars.weebly.com/index.html

[Forest]
0

gissus så söt :) Lycka till med tjejen o hoppas du bjuder oss på många kort sen med

Belimas
0

Jag har två tibbar (spaniel alltså), en hane på idag exakt 1½ år och en liten tjej på snart 6 månader Glad Underbara småtroll även om de kan driva en till vansinne ibland med sina upptåg, de älskar att leka med mina föräldrars tibbetjej som är jämngammal med min valp (10 dagar som skiljer) Glad Bild på lilla tösen.

Vilken kennel kommer hon ifrån ? Mina kommer från Nalinas i Norrtälje resp. Shangri-La nere i Mariestad/Hova.

Labolina_73
0

Men vad roligt med en som har samma ras som jag.. :-) Finns ju massor men just nu och just här.. :-) I min tråd..

Min lilla snorpa kommer ifrån Alldross Kennel nere i Växsjö så det blir en bra bit att åka om bara några dagar,,, jippiiii snart snart..

Vilken fin liten tjej du har,, :-)

//Linda

Belimas
0

Ja det är inte så många tibbeägare som håller till på olika forum så det är alltid kul när man hittar någon =) Ja vi hade en bra bit ner när vi skulle hämta lilla fröken (bor ca. 7 mil nordost om Uppsala) men det var det värt =D En liten bild på hanen kommer här så det blir rättvist ;-)

Ska hon bara vara för sällskap eller ska ni testa på något annat kul med henne ? =)

/Therese

LinaK
0

Så söt! Älskar verkligen rasen, och vi var inne på att skaffa en innan vi valde havanaisen.

Lycka till med din gulliga vovve!

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se