Odugliga skor!
Beställde Muttluks till Ping för 3 veckor sedan, leveranstiden skulle vara 1 vecka och jag fick dem först idag efter tjat. Har hört jättemycket gott om dessa skorna, därför beställde jag dem (och betalade i förskott min dumma idiot!)
De går överhuvudtaget inte att använda! De är fruktansvärt illa konstruerade! De verkar som de har tagit mönstret till storhund och bara minskat ner.
De är dessutom använda!
Svindyra också såklart!
Fan, vad sur och besvíken jag är :-(

Nej, så dåligt! Man blir så arg på sådant! Prova att sy egna kanske?
#1 Jag har funderat på det, men när jag hörde så mycket gott om de här skorna tänkte jag att det var bättre att köpa riktiga kvalitetsskor än att laborera själv. Tji fick jag :-/
Dessutom har jag inte lagt tid på att leta andra skor eftersom jag skulle fått de här för 2 veckor sedan och nu har alva vintern gott och Ping kan ändå inte busa i snön som hon ÄLSKAR för det räcker med 100 meter så får hon kramp :-(
Jag köpte ett par andra skor till Mattis igår, valde att inte beställa Muttluks till honom eftersom han varit skadad och jag inte ens visste om han skulle få leva vintern ut (men han är friskförklarad och vi har börjat rehab! JIPPIE!!!) och det är jag glad för nu för annars hade jag stått här med 2 par svindyra skor som inte funkar
Ska beställa sådana som Mattis har, de är inte vattentäta ovanifrån men eftersom de har en bra sula är det bara att slå in dem i plast om det är blött och slaskigt