Hur ser DU ut?
Sånahär trådar finns det på flera olika forum här, men nu vill jag se hur just ni på hund ser ut! Så fram med bilder nu, ni som vågar! 
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
Min bild lär ni få vänta på…hatar att va med på bild, jag blir alltid tokhemsk :/
#5 vi skulle bett kerstin att ta en bild när du låg o korgen på rullatorn =P
2 år gamal bild men jag gillar inte att bli fotad det är hemskt.

Jaa, jag ser väl ut som alla andra; Genom fönstret! ;-)
Hatar att vara med på bild, är allergisk mot sådant.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
#8 - Som jag då.. ;)
Nämen.. Visa nu att ni är modiga mattar. ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
alldeles för läskit :P är inte så kul när man ser ut som en häxa :P
Snygg piercing, Fija. :) Har själv funderat på att fixa en där.. Eller i läppen.
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Ni är jättesöta brudar!!! Men som Åsa säger huaaaa för kameror. Men jag ska försöka fixa ett så småningom…jag löööövar *ASG*
Ja, gör det. ^^ Det är alltid kul att se vilka ansikten som gömmer sig bakom skärmarna. 
Mvh Alex
Värd för Ridsport

<-mitt öga heeh
vill inte visa mig här…MSN isåfall :P
Jag får väl försöka då, Jonny får jaga mig sedan ;)
tycker inte om att endel säger "fula jag" ingen är ful, alla ser olika ut och alla har något fint.. =)

Hmmm så Åsa du la ut en bild en då?? Hmmm två arbiggor på samma gång också, snacka om att slå två flugor på en smäll Mohahahaha

*ASG* Snart kommer Åsa och tar oss i öronen…..
Samma här jag brukar försöka gömma mig bakom hunden, så fort kameran kommer fram hahaha, men det finns bilder på mig på min hemmis ;-).
#27 - Vad ung du ser ut!!! ;D Hahahaha..

Juve!!!
Vad var de där hahaha???????
Ääääh.. Det var en komplimang bara.. ;) Man vet ju inte om du är kvinnan eller bebisen.. ;) Antingen så ser du und ut, eller så ser du jätteung ut!! ;) Välj själv!! ;D
Kerstin, vad ung du ser ut!!! Jag tror du ljugit för oss, du kan inte vara en dag äldre än 25! 
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Unda Kerstin.. :D
Åhhhh Kerstin vad ung du ser ut
Mohahaaa vi gamlingar lär hålla ihop mot småglina ;)

Vete gudarna om man vågar sätta ut en bild här
Då får man väl höra att man är rynkig…men se det är jag då rakt inte. Vänta ni bara, jag tänker sätta en klädnypa i nacken så jag blir slät som en 20:åring 
Oh, Nice Mimmi. ;)
Lotta - här kommenteras inga rynkor! Såg du inte vad jag skrev till Kerstin..? 
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Naaaa du är för gullig när du är på det där humöret…kan det bero på att du hade sovmorgon idag? 
Hihi ja det gör nog det. ^^
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Lotta kan vi inte ta ett kompiskort? Rak i ryggen, hålla in magen och klädnypa i nacken?
Äh, vad tusan ska vi ha klädnypan till?
Så har fina o fräscha som vi är kommer dagens datasittande o slöa ungdom aldrig att se ut.
Upp till bevis nu då gamlingar!
Japp det kommer Kerstin…men Jonny lär få tag i mig först *S*

Vaddå två argbiggor. nu var du inte snäll Lotta. Man ska inte snacka illa om de döda vet du väl.
Audiatur et altera pars
#48 när hinner du med att sova åsa?? =)
#48 Inte kasta sten i glashus Åsa!
#49 Hon behöver inte sova…..hon den enda person jag känner som biter sig fast i skrivbordet ;)

#49: haha, det gör jag inte så ofta. Bortkastad tid vet du .-)
#50: Va?? Nu förstår jag inte alls. Och du…. jag biter mig inte fast i skrivbordet. har ju fått en laptop nu så jag sitter inte ens vid skrivbordet. hihi
Audiatur et altera pars

#51: Då har du väl satt superlim i knät då, så den sitter stadigt fast där 
52# va hände med din vovve?? :(
Tjenare alla glada, nu har dom lyckats fånga mig på bild efter många om och men. Så här har ni er tantis :)
vart e bilden då? :S
Det där var ju ingen tant ju :P du kanske borde komma över på ungdoms sidan?
Åhhhh…tack vad du är snäll. Det där kan jag leva på länge. Kram på dig du har förgyllt min dag i dag 

Mohahaha, har du lagt ut en bild på dig tanten. hihi
Audiatur et altera pars
Såg inte du vilken fin komplimang jag fick av Rubiinen? Attans stygging, nu ska du vara snäll ;)

Mohaha, Rubiinen är ju bara snäll emot tant. det betyder inte att jag måste vara det. Du har ju inte varit snäll mot mig ju. hihi
Audiatur et altera pars
Det är ju det jag säger hela tiden Lotta! Vi är vackrast!!!
vart fick du luft ifrån kerstin =P
Ja men vi får väl skaffa glasögon åt snorisarna, dom har ju fått dålig syn av att sitta vid datorn hela nätterna =)
haha inte vi som går o lägger oss för att vi börjar se konstigt =D

haha, ett noll till dig malin. hihi
Audiatur et altera pars
=D
Ni hittar tangenterna utan att se, det gör man när man sitter så länge som ni gör =)

mohaha, tror du bara. hihi
Audiatur et altera pars
Tangenterna ja.. Men svårt att läsa utan att titta. ;) Dessutom finns det väl en viss lista som skvallrar om vem som borde hitta tangenterna bäst..? 
Mvh Alex
Värd för Ridsport

haha, den var bra Alex :-)
Audiatur et altera pars
Sitta o slå på tangenter! Hua så töntigt!
Jag o Lotta har våra sjöman till det. De små goa Ching-moo-gongarna har så små, flinka söta fingrar.
Fast jag tror att Lotta har norpat åt sig för många eftersom hon hinner med så mycket inlägg.
Ja se där, Lotta är falsk. Bara att gå med oss, Kerstin..
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Det tycker inte Kerstin alls, hon är bara tacksam att jag håller ställningarna här ute när hon jobbar =) Sen har jag ju som sagt hjälp av Ching-moo-gongarna, så även om jag måste gå och äta, toabesök eller ut med hunden så är det alltid nån som håller ställningarna 

Jag anserv också att Lotta håller sig här för mycket .-)
Audiatur et altera pars
Det var du som bjöd in mig hit din fisunge…. =) Det ångrar du säkert nu eller hur? ;)

#77: Japp :-)
Audiatur et altera pars
Aja, man lär sig av sina misstag. ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Om vi kollar på ämnet flickor ;) När slutade det, och när tog ni vid ;)
Sorry, men jag vill bara vara med i gänget :D Då måste jag påpeka att jag e UTANFÖR ;)

#82 Det var ju en fin bild :)

#83 Tack för det..
Du lär dig Hera..bara att hoppa in och ta för sig, nackdelen är att snorisarna tar sån plats
Så knö på du ;)
Hej Pomperipossa! Kul att se vem du är, och bilden var det då inget fel på :)

#85 Tack tack…. Den var ju från i sommras så jag har bytt lite hårfärg och inte lika lockigt…men man känner nog igen mig… Vågar inte sätta ut den bilden där det syns att jag har vårtor på näsan och grönt skinn….och går klädd i häxhatt och kappa…
Jösses!! är det du som jäklas så med Alfons??
Haha Hera, det är bara att hoppa in. ;)
Det här är ju en rätt lugn tråd att svamla iväg lite i också, inget direkt seriöst nån vill ha svar på eller hjälp med..;) Dessutom var det jag som startade tråden och mig gör det inte så mycket..
Och Lotta, jag tror nog att Hera är med oss.. Ingen tantis där än på ett tag i alla fall. ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport

Trixy inte skrämmer du oss inte. :-)
Audiatur et altera pars
Bara för att du startade tråden Alex, så ska du inte tro att du kan uppföra dig hur som helst.
Men vad bra med alla foton! Jag, Lotta o våra godingar har nu fullt upp med att scanna, trycka, kopiera o klippa bland korten.
…………….hihiii…………..
Vet inte om jag vågar visa mig här. Alla är ju så unga.
Men men, jag får väl visa mig då. Inte det nyaste…
**MVH Cerrolyn

#27: Nu ser jag vad jag missat tidigare. Vad skrev du?? 45 år. hmm, har inte du varit in på min sida och kikat eller.hihi
Audiatur et altera pars
Jo det har jag, men innan trodde jag att du var sådär 45 år.
F'låt!
#91, Jag visade ju inget av dom värsta fotona. Då skulle ni säkert suttit och tryckt i ett hörn med jyckarna.. ;)
Tixy.. Skulle jag visa de värsta fotona på mig skulle ingen prata med mig längre..;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport

#95: hmm, undrar hur jag ska ta det då. Som en komplimang eller förolämpning. hihi
Audiatur et altera pars
#97, Haha, ska vi bilda klubb? 
Japp så fick man fart på den här tråden också ser jag ;)
Men Kerstin då trodde du Åsa var 45?…..*skrattar så jag skriker* Men inte behöver du be henne om ursäkt, hon får lära sig ta det…och hon kan ju vara glad att du inte tippade henne till 60 eller nått sånt 
Uppps glömde säga…kul att se dig Tixy =)

60?? Hörrö du du Lotta, gå och dränk dig i en jökel din jäkel. Jag som fått visa leg när jag skulle köpa cigg åt dig. :-)
Audiatur et altera pars
Hehe det var väl inget…jag åkte på barnbiljett på bussen i somras =)
busschaufören tyckte ju synd om dig för att du va så gammal så han lät dig åka på barnbiljett.. =P
Tänk det tror jag inte…möjligtvis att han ville fjäska lite, för han började med att säga att jag var så sommarfin 
Men gud vilken piss-kvalité det blev! Usch och fy.. Aja, det får ni leva med..

Usch va hemskt! Men här är jag:
#108 det var du inte alls!
Skoj med alla kort o få veta hur ni ser ut!

Vilket fint kort Ellinor.
Jättefint med blåsten i håret o den blå himlen!
#110, Roliga miner ftw! ;D
Säger som flera andra, det är kul att se hur ni ser ut. Även om jag verkar fastna lite väl ofta på linsen.. Hum.. 
#105 vad ska du försöka lura mig med härnäst?? =P
Jag luras aldrig om sånna viktiga saker =)
hahaha hur lång näsa har inte du nu då? eller svart tunga? =P
Frågade just Jonny om den hade blivit nå större men NÄÄÄ, och jag visade tungan och den var rosa och fin ;)
Tjusigt Lottis!
haha tror att han ljuger eller så hör du det du vill höra =D
Malin du kan komma och kolla om du vill 
Visst är det Kerstin…förstår inte vad den här lilla pluttan pratar om 
jag står utanför din dörr när du minst anar d.. =D
Va bra jag bjuder på en öl ;)
haha tack tack.. =)
Är de inte schlut??
Nope jag gömde några när du vinglade ut i dungen 
ni kanske inte vill se mina konstiga bild men jag lägger ut den ändå… ;P
Caramel var i vägen XD
Hej Anna kul att se dig =)
Söt!
Japp =)
jag har vatt iväg på hunduställning idag och ska dit imorgon med! :) DEN ÄR I MALMÖ MÄSS HALL SKA NI DIT?
Det är för långt bort, men det hade varit kul =)
men du får flytta hit du kan bo i stallet eller garaget ;P
hmm fast vi har ju ett gästrum som mormor och morfar brukar sova i ;P
Stall eller garage???
Så kan du inte välkomna dina vänner!
bor du i Malmö?
nej jag bor utanför ystad men vi åker till Malmö jätte ofta för mina morföräldrar och farföräldrar bor där sen är jag shopping galen och det finns så mycket mer i Malmö än i ystad
haha ok =)
Ohh fy jag hatar att springa på stan…nästan det värsta jag vet :/
haha det bästa jag vet (shoppa shoppa shoppa) men såklart kan inte troja följa med. men jag brukar handlat nått gott till henne eller nått fint halsband / koppel (min hund är den som har mest prylar av alla våra hundar XD)
Du är lika förståndig som jag Lotta. Vad annars!!
Ja till djuren är det kul att handla…vi brukar åka till ett ställe och köpa blandgodis åt Skorpan, hon blir överlycklig när vi kommer hem med det =)
kläder e också kul att handla (när mamma betalar)
Ja det förstår jag..det skulle jag tycka var kul också ;)
hihi.. men nu fyller jag snart år så mamma säger nej det får du önska dej.. bla bla bla…. men jag lyckades lura till mej två par skor och en väska idag. :)
Usch på dig… inte får man lura sin mamma på det sättet 
Mammor vill gärna bli lurade!
Ibland får jag för mig att jag ska köpa presenter i god tid. Jättebra!
Men av någon underlig anledning så har jag hunnit ge bort det innan födelsedagen.
Upprepas år efter år!
mammor e d bästa som finns, för det finns ingen som förstår så mycket som en mamma o vet så mycket, dom vet ju så mycket mer än vad man tror.. o hur arg man än kan vara på sin mamma så ställer hon alltid (oftas) upp för en när det väl gäller =D
Vad gulligt Malin! Precis så säger min Elin. Det är sån't som värmer i hjärtat. För vi älskar ju våra snorungar!
ja o vi älskar våra mammor fast vi inte säger det rakt ut så ofta.. =)
ja Vi älskar våra mammor men vi gillar att tetas ju när vi är i tonårs åldern och mammor blir så lätt itriterade XD konstig 
Vill ni höra på något underligt?
Jag o Elin (Quila) är aldrig osams. Ingen utav oss minns att vi någonsin har varit osams. Inte blir jag irriterad på henne heller!
det är faktiskt samma med mig o min mamma, jag har vart arg på henne en gång o då sa jag dumma mamma, annars har vi aldrig bråkat.. =)
Att vara tonårs förälder kan vara tungt ibland men det spelar ingen roll hur tungt det än är så älskar man sina barn oavsett vad som än händer, jag får ofta höra av mina grabbar att dom gillar mig och kramas gör dom ofta, min 23 åring säger ofta att han älskar mig för den mamma jag är och alltid har varit, och det känns alltid skönt att höra både från dem och andra…..dom vet alltid var jag finns om det är något, jag kommer aldrig att upphöra att vara mamma,på en rimlig nivå…
156, näe man brukar inte göra det i en viss ålder hahaha…alla är vi olika ;-)
haha ja ;d men jag e snart 18 :D
hihi….då kanske det är dags nu då
Man ska vara snäll mot varann och alltid visa hur mycket man tycker om varann, hemma hos oss kramas vi ofta och talar om hur mycket vi tycker om varandra. En liten kram säger ofta mer en tusen ord. Alla mina barn är väldigt kramiga även pojken som är 23, vilket inte är så där jättevanligt när det gäller grabbar som är så rädd att göra bort sig inför andra
Men jag ska inte säga att vi inte har blivit osams nån gång, för det har hänt en massa gånger. Men jag har också lärt mina barn att har man gjort nått fel så så säger man förlåt, jag skulle aldrig kunna var arg på mina barn utan att vi pratar igenom det och aldrig går och lägger oss osams. Jag finns alltid här för mina barn oavsett vad som händer, för det gör man som förrälder 
oh vilken härlig o bra mamma du är Lotta, tänk om alla hade en sån mamma.. inte för att jag har en dålig men många som skulle behöva en sån som du.. =D
Precis Lotta det är så himla viktigt att snacka igenom det som varit, jag har aldrig somnat osams med mina ungar,och jag har grabbar som berättar det mesta för mig både glada tråkiga grejer, och kramas gör vi ofta, ibland behövs som du säger inga ord….
Tack Malin du är för gullig =)
Precis Lena, jag har också sagt åt mina att vad det en är och vad dom en gjort så är det bättre att dom kommer och talar om det. För jag tror att det värsta som finns är när någon annan talar om för en vad enns barn gjort.
Jag tror att rensa luften ibland är bara bra….man kan inte tycka exakt lika i allt inte enns som förrälder och barn 
Kram på er alla snorisar, och tänk på att era förräldra älskar er oavsett vad som hänt.
Näe precis man kan inte tycka samma oavsett vad det är, men man kan uppnå en förståelse och överenskommelse för varandra i det med ;-).
Kramis från mig med till alla snorisar
ja ni tantisar e för härliga =D
Tack Malin ;-)….
Gasoline vilken läcker bild på dig ;-)
Fin bild gasoline. huvudsaken att man ser vem du är. Man behöver inte vara proffsfotograf för det =)
Ahh, vad glad jag blir. Tack tack =)
jag och min mamma bråkar jätte mycket. men det reda oftast ut innan vi lägger oss för att sova. Men vi tjafsar mest. men när ens mamma har jour hem så blir det ofta bråk i alla fall i vår familj. kramis å er! :)
Jag bråkar mest med pappa. Men det är enligt mamma och syrran för att vi är så lika.. Envisa som tusan och båda vägrar ge sig. ;) Fast det är ju inte ofta det är så seriöst direkt..^^
Mvh Alex
Värd för Ridsport
mammsen och ja kan väl inte bli närmare än vad vi är tror ja.. jag pratar om ALLT med henne. och hon har hört en hel del nu:P vi bråkar ytters sällan, men om vi gör de reder vi alltid ut de.
pappa har ja knappt kontakt me:)
Vad fina ni är allihopa. :)
Så har ni ju då skitungen Tixy här inne som dagligen bråkar med sina föräldrar, och aldrig reder ut det. Känner mig lite som en sista minuten-unge, ingen service eller så här, utan allt ska gå åt helvete.. :/

Tixy du är jätte fin du med, vi gillar dig som du är
, och du vet när man tycker att allt har gått åt helvete så är det dags att vända stekpannan rätt, finns alltid en utgång i varje tunnel ;-).

Hallo alla nya ansikten…va kul att se er! ;)
#178, Det känns som om jag har gått i den här tunneln lite för länge nu, men det här året ska det bli en förändring. Har bestämt mig för att klippa mig och färga håret och så i sommar, och även gå ner i vikt. Känns som en vändning, fast just nu vet jag inte.
För övrigt så kanske jag kommer vara lite smågrinig närmsta veckan, då BUP startar sin utredning på mig i övermorgon, onsdag (21/3).
Hoppas det går bra för dig….eller förresten det gör det. Lycka till :)
Det går säkert bra Tixy, ja en förändring som man vill göra för sig själv kan göra susen ibland, lycka till på bup, och du ett gott råd "var dig själv".
Kramis
Lena
lika blå ögon som kiwi =P men e d blå linser du har?
Ni är så söta allihop….
Jag blir så trött på alla som är så utseende fixerade :( Jag tycker att de är insidan som räknas :(
#182 & 183, Tack så mycket. :) Lär väl uppdatera er under utredningen. Så lätt blir ni inte av med mig.. ^^
Ja det är ju rätt svårt över en dator, men jag tycker också att det är insidan som räknas. =)
Det vill jag att du gör Tixi, och vi vill inte för allt i världen bli av med dig =)))
ja gör det Tixie och lycka till i morgon vi finns här för dig
ja lycka till tixy.. =)
Nu är det ungefär ett dygn kvar till första mötet. Nervositeten börjar släppa nu, har gått runt och varit nervös i två veckor. Kanske är dags att starta en ny tråd om det här? 
#187 Jag är oxå jävligt trött på alla utseendefixerade.. Men detta va ju trotts allt inte en skönhetstävling utan mer en grej för att se hur andra på denna sida ser ut. För det är väl ingen som har fått hört att den är fet och ful?
Nej men de va inte så ja mena:P Här e alla super snälla :) Ja menar dom flesta andra.. :(
#194 Jo, men jag ville ändå tala om..
Jag tycker att dagens skönhets ideal är grymt sjuk i nu förtiden. Vem fan vill vara smal som en pinne med flit? Vadför ska man motstå en san glädje, att äta, för att bli accepterad av samhället? Jag är dock inte tjock men jag älskar att äta, skulle aldrig vilja bli så smal som de flesta fotomodellerna. Dessutom ska man ha stora tuttar, smal som en sticka och knappt ha kläder på sig. Vem f*n kan ha stora tuttar och vara pinnsmal om det inte ligger en operation bakom det?
SJUKT!
Det är tråkigt att utseendet ska ligga i fokus. Det finns så många unga idag som mår dåligt. Så många s.k. ideal att uppnå.
Ni duger som ni är tjejer! Tänk bara vad ni har fått mig att skratta!!
Det är tråkigt att utseendet ska ligga i fokus. Det finns så många unga idag som mår dåligt. Så många s.k. ideal att uppnå.
Ni duger som ni är tjejer! Tänk bara vad ni har fått mig att skratta!!
Och jag vill tillägga att dte är inte bara vi tjejer som duger, ni killar duger oxå. Öven fast det inte är lika uppmärksammat så mår många killar oxå dåligt över sitt utseende. Skit i idealen och var er själva.
Och jag vill tillägga att jag är ung ;)
Barnen idag växer upp med reklam på vad dom tycker är perfekta kroppar, att ungdomar får anorexia är defenetivt inte konstigt. Jag tycker att det är vansinne att bara ha smala med uppsvällda läppar och opererade bröst på reklam och i tidningar. Jag tycker om mat och tänker inte sluta upp med det heller, det är min kropp och deras skönhetsidial ska inte få ta över hur jag ska se ut. Hellre fet på kroppen en fet i knoppe på =)
Hoppas verkligen ingen tycker det var jobbigt med den här tråden pga utseenden och så. Meningen var att de som ville skulle lägga upp bilder, eftersom det är kul att se vilka det är man pratar med, om man säger så. :)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Kerstin har du börjat stamma? Du upprepar dig så dant =)
Nervösa ryckningar kallas det!!
Jag tycker bara att det är skoj att se vilka ni är.
Dubbelt?? 

luktar det inte ite fusk här? =)
Hej! Kul att se dig =)

Hallo lika kul att se dig….och va söt han var =)
Håller me dej #195. De e helt sjukt :(
Kan bara inte låta bli att lägga upp en till bild.. Eftersom det har vart en så tråkig dag..
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Alex, du har ju en sån hatt som jag har letat efter i evigheter! Ge mig, snälla? 
Men Alex du fuskar ju….räcker det inte med ett kort på dig? Säger det samma vilken läcker hatt =)
Hihi hatten är farfars eller gammelmorfars gamla.. Har två stycken, vet inte vems som är vems. Men jag håller med, den är riktigt snygg. ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
läckert kort på dig Alex, o hatten va häftig =)
Men du behöver ju knappast två, så du kan skänka en till mig? 
Eller varför inte till mig???? =)
Jag vill oxå ha en tratt, äsch hatt!
Juve var ju så förbaskat dyr med sina så nu är jag tratt-hatt-lös.
fuska?
moi?
Hel Kerstin vad jag har saknat min lilla kopis-tantis
Kerstin, råkar det vara så att du har lite tråkigt? 
Lite?
Om jag frågar något så måste jag väl kunna svara?
kerstin är den största fuskisen av oss alla =P hehehe
Ja det kan du.
Oj vad bra.
Haha, så kan man ju också se det.. Nej, nu ska jag gå och hämta min.. eeh.. lunchlåda är kanske inte rätt ord, men.. det är en. Fast.. det blir typ.. kvällsmål. 
innan idag åt jag köttbullar o makaroner till lunch o till kvällsmat åt jag köttbullar o makaroner.. bra variation va ? =D
Gott med nattmat, det fyller så bra i o runt magen. Volangerna slätas ut o allt blir bara en stor tunna. Mums!
hahaha =)
Jag känner redan igen det där, Kerstin. :P
Pasta, skinka, ärtor och någon krämig sås. Duger bra, även om det blev lite bränt i kanten.. Attans. Jag ska inte stå i köket, det blir aldrig bra.. 
Då är det så bra att ha hund. De äter allt! 
Tack Malin. :) Det enda som irriterar mig är att min dumma kamera skulle envisas med att göra läpparna rosa på varenda bild.. >.<
Och tyvärr, jag är en egoist så jag behåller hattarna själv. ;) Men har en liten cowboyhatt jag kanske kan tänka mig att sälja dyrt..
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Tunna Kerstin…blir det efter volangstadiet? Lär nog börja gå upp på nätterna och ta mig lite käk för jag vill också ha en tunna =)
men d e nog bara att d blänker endel, i mitten är dom ju väldiigt röda, iof vet jag ju inte hur d såg ut i verkligeheten, men endel kameror e knepiga..
Det är bra att ha en Tixy också, som äter det mesta. Förutom fisk, ärtsoppa och saker hon inte tål.. :P
Ja, tunnor kan man fylla med mycket.
Njae, kanske kan jag köpa den om det finns svettband på den.
Nu får jag gå o ta mig en macka, man blir alldeles utsvulten när man hör era matvanor.
Lusse åt tomat o gurka idag o d har han aldrig gjort innan..
Mina rådisar fick en skål med sallad (den var nästan tom när jag kikade in en stund senare). Och ett kokt ägg. :) Det dunsar en massa inifrån mitt rum och råttburen. Heja råttor! ^^
Skorpan älskar alla grösaker och rå potatis ska vi inte prata om, hon gnäller tills vi ger henne en bit =)
Hahaha snyggt Kerstin. ;)
Malin - De var ännu rödare i verkligheten, tänk dig den absolut rödaste färgen som finns, ungefär. ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
… Min killkompis mormors mops Olga blir supergnällig om hon inte får sina clementiner.. 
haha va rolig din lilla skorpan är Lotta,, =)
okej Alex då förstår jag att du tycker det är rosa. =)
Hon är sanslös..och katten kommer i 190 om jag äter melon ;)
haha ok.. nu blev jag ju sugen på melon, vattenmelon e gott =)
Kärnfri allra helst…mums =)
Ooh.. Vattenmelon.. Vill ha sommar!!
Mvh Alex
Värd för Ridsport
mm en sommardag med en vattenmelon så svalkande.. hoppas på fint väder imorgon.. =)
En vattenmelon? Tss.. Jag kan äta upp flera stycken på en dag.
Åh.. sommar, uppe hos mormor i norrland.. Sitta på verandan, alternativt ligga i gräset och käka vattenmelon och kolla surt på moppepojkarna som åker förbi och ska stajla.. Och sätta sig på trappen och spela bas när pingstkyrkan (närmsta granne, usch) drar igång sitt spelande på lördagarna, och så drar man på högsta volym tills dom stänger fönstrena! 
Är det inte kul att kolla in moppekillarna då??? =)
Och ljuvlig musik på en lördag 
Nej, inte när man pratar i telefon med sin pojkvän, då är det bara irriterande. Men i sommar ska Jacob släpas med dit upp. Vi har planerat att jag ska sitta ute på gräsmattan som vanligt, och när dom kommer så ska jag ropa på honom.. 
Du är smart du =)
Inte jag, men min pojkvän. Det var trots allt han som kom med förslaget.. 
hellmoppers =)
o här är jag :)))
###
neva masquerade
**_Titta gärna in på min hemsida.
Välkomna :)_**
**_www.123minsida.se/scuzzies_**
Hall där kul att se dig…nu börjar det ramla in lite nya ansikten =)
ja väldans va många vi får se,, =) kul..
Hellmoppers? 
Haha, kom på att byn där min mormor bor kommer få för sig att jag och pojkvännen är satanister - vi båda går svartklädda och har kängor och lyssnar på "satans musik".. xD
#258 Jag blev kallad för gothare när jag var i England senast.. Känsliga människor det där. ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Hahaha ja men visst är dom känsliga eller är det ni som är känsliga? 
ja när det kommer ett mopppegäng brukar man kalla dom för hellmoppers. fråga mig inte varför =)
Tänk att man lär sig nått nytt varje dag..hellmoppers det lät ju helläckert :)
ja d brukar väl va lite skämt, typ nu kommer stora tuffa hellmoppers ooohh va rädd jag blir haha nä men nått sånt.. =)
Hehe..stora stygga grabbar på 15 bast,jag tror jag dör av skratt. =)
haha ja precis, o så kallar man dom för hellmoppers.. =)
#259, Jag har fått höra det mesta, och det har även mina bröder. Men det roligaste var nog när några kallade mig nazist, och jag påpekade att två av mina bästa kompisar är judar. 
#261, Det lät ju fiffigt, eller något. Får väl börja säga det här också, så lär väl mina kompisar undra vad jag menar.. Så kommer det där sprida sig genom heeeeela landet.. 
Malin är så fyndig när hon sätter igång..;)
ja ibland så =) o när jag va mindre så sa alltid min farfar - undra sa flundra om gäddan var en häst.. =)
Mwahahahaha! XD
Okej, jag.. ska sova nu, alldeles för trött och flummig för det här nu. 
*vinkar och vandrar iväg mot sängen*
EN HÄST!!!! Jag tror jag dör vilken rolig prick =)
Sov du det behöver du nu när du varit orolig =)
Har ni inte hört den förut? :P Vad efter ni är där uppe i fjällen..;)
Gonatt Tixy. :)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Fjällen? Mja, om höghus räknas som fjäll, så visst.. 
Ett nytt ord i min tantisordlista; hellmoppers.
Så du har en ordlista också? 
Japp, den intenationella HiF-tantis-ordlista. Finns på kinesiska oxå!
haha vad mycke du lärt dig nu kerstin =))
Ja, fyra ord!
Nu kan ni förstå mig när vi träffas!
haha va bra, =)
Det är bra Kerstin…du sköter dig. Och fyra ord är ju alltid nått ;)

#208 Tack :)!
Lotta….