Agility
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Det måste vara sjukt kul.
Ja det är verkligen roligt med Agility det är en udnerbar sport. Finsn det en mer underbarare sport? 
Det är en sport som vi ska testa får se om vi trivs med agillity :) Jag tror många älskar den många moment o snabbt går det.
Skulle vara kul att börja men min hund är inte agility byggd. Kan blandraser tävla i agility eller måste det vara renrasiga?

#3 Blandraser får tävla i agility :)
Livet med en fluffråtta - www.tokhund.se
3 Träna kan man alltid göra, jag tror att man får tävla men inte hundra på det 
#3 Ja blandraser kan tävla 
Ok. Men min hund är inte agility material sorgligt nog. Men jag funderar på att börja med agility någon gång och Sheltie verkar vara rätt ras då. Har alltid velat ha en sheltie ändå och börjar jag med agility kanske jag kan få den drömmen att gå i uppfyllelse.
Älskar sporter med fart i och agility verkar gå fort.
#7 Ja sheltie är perfekta Agilityhundar, väldigt lättlärda och udnerbara. Den rasen skulle jag vilja skaffa men det blir i framtiden inte nu.
Ja sporter med fart är verkligen roliga láste att det fanns även rallylydnad det verkar vara skoj =)
#8 Ja och jag lyckas fastna för sporter med hinder i.

#7 Nyfiken på varför din hund inte är agilitymaterial? :)
Livet med en fluffråtta - www.tokhund.se
#10 Gigantisk och klumpig. Omedveten om sin egen storlek. Han tar hindren med sig om han ska över dem. Han tror han är liten när han är enorm.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Agility är UNDERBART!! <3 :)
Mvh Emelie 
#12 duktigt, du och din hund eller?
Råkade den hoppa över ett hinder den inte skulle i videon eftersom folk skrek "nej" innan tunneln?
#13: Tack! Yes, jag och min yngsta lilla halvtokiga sheltie. :)
Nope, var mer att jag var lite för sen och Viggo flög ut mot "tomma intet" efter hopphindret. Väldigt mycket adrenalin som spelar in, både för träningskompisar o mig själv. Detta var Viggos andra klassvinst ;)
Mvh Emelie 
Det ser riktigt kul ut. Är mer sugen att börja nu.