Hundar iFokus

Hundar

Etiketthälsa
Läst 2809 ggr
Gluskap
0

HD/AD i morgon

I morgon ska Nadja bli röntgad. Lite nervös över hur det ska gå, hur hon ska uppföra sig och även över resultatet!

Ska även passa på att klippa ner klorna ordentligt när vi ändå är där och hon inte är 100 medveten om vad som händer :)

Så klockan 9 i morgon ska hon vara där.
Dumt nog glömde jag faktiskt fråga om jag bara "lämnar in" henne och sen kan göra lite vad jag vill en stund och sen hämta henne och köra hem, eller om jag får vara med och titta på, vilket hade varit väldigt intressant!

Ladymon
0

Jag brukar vara med vid hd/ed röntgen, Hjälpa till att strecka ut hunden och även kika på bilderna. Inte skulle jag kunna hålla mig ända till skk har tagit ett beslut :) Vill se på en gång ! LYCKA TILL i morgon !!!

Gluskap
0

Nu är min lilla skit hemma igen :)

Passade på att klippa klorna ordentligt när hon sov och även vaccinera när vi ändå var igång :)

Bara en sak jag var missnöjd med, det var sköterskans beteende, dum entré och stressad… verkade livrädd när hon skulle sätta sprutan. Annars gick allt bra! Trodde jag skulle bli rånad eftersom vi skulle göra mer än bara röntga, men jag blev bara 1500 fattigare :)

De skulle skicka plåtarna i dag, så jag har även hunnit med att betala till SKK för att de ska kolla på dom så fort som möjligt :)

Återkommer när jag fått resultatet!
Tjejen som röntgade ville inte uttala sig om plåtarna, viste bara hur skk ville ha bilderna.

Ladymon
0

Ja vetrinären eller skötaren får aldrig uttala sig om bilderna själva ! Därför brukar jag kika :) För det är helt ok.

Nu håller vi tummarna för resultatet. Det brukar kunna ta allt mellan 3 dagar till flera veckor att få svaret. Svaret brukar även komma upp på hemisdan före det skickas hem så gå in och kika där då och då… kan skicka länken om du inte vet vilken jag menar… (skk)

Gluskap
0

Tack, men det är lugnt, vet var jag hittar det :)
Nä dom börjar ju inte titta på bilderna förrän man betalat.

Ladymon
0

Vad blev resultatet ???

[Forest]
0

Hoppas att plåtarna visar att det ser fint ut :) Skönt att det gick så bra lite trist när folk ska vara uppstressade för det skärrar ju upp hunden.