Hemsida!
Halloj!
Tänkte bara slänga in en liten notis om att nu har jag äntligen tagit mig i kragen och gjort i ordning en hemsida!
Kika gärna in, även bloggen är flyttad dit 
Mvh, Sophie www.teamsegra.wordpress.com
Sajtvärd på Brukshundraser & medarbetare på Problemhundar.
Fin :) Dock lite mycket vitt kanske?:)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Fin hemsida! = )
Jag ska nog också fixa en till sommaren när jag förhoppningsvis får hem en liten valpis.
Jätte fin! Tycker inte det var för mycket vitt, ser stilrent ut 
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se
Tack för fina kritiken! :)
Allt tas emot, ris som ros! Så kom gärna med tips!
Nämligen första hemsidan jag någonsin byggt från grunden :)

Är det din första hemsida så är det ju jättebra jobbat ; )
Den är inte alls för vit tycker jag, vitt är stilrent och snyggt och gör att man lätt hittar. Har man för mkt olika färger, typsnitt, mönster osv huller om buller så tycker jag att det blir luddigt och väldigt svårläst. Jag blir inte långvarig inne på sådana sidor.
Det du kan tänka på är att skriva kanske lite text på framsidan, bredvid bilder på Xoxie. Vilket gör det lite mer välkomnande. Kanske klämma ihop bilderna och "rubriken" lite så att det inte blir så utbrett, tror det är därför folk kan uppfatta det som lite kalt och för mycket vitt. Kanske lägga till någon liten accesoar i färg om du vill, typ God Jul & Gott Nytt År såhär i December-tider passar ju om man vill det, längst ner under välkomnstexten tycker jag skulle vara snyggt. Såg att du har alla bilder på varje underrubrik på vänster sida, testa att lägga nån bild på höger sida eller kanske infälld i texten. Det gör det lite mer livfullt och roligt att det är lite olika för varje sida man klickar in på.
Ja lite tips… hoppas du inte tog illa upp för sidan är jättefin, rikigt bra början på något som du kan jobba vidare med och utveckla massor! = )

Jo just det, ha lite mer "luft" i slutet på varje sida, under bilder och text. Annars blir det så "trångt" tycker jag det känns som, jag vill liksom rolla ner mer för att se "hela" bilden fast den är slut… haha, inbillar mig man kan se mer av bilden fastän det inte går. Hoppas du förstår hur jag menar, jag är lite knäpp ; )
Taaack :) Ska försöka trixa lite med hemsidan ikväll då jag har mycket tid.
Bygger den från One.com, och deras hemside verktyg är inte det lättaste att bråka med :b
Men jättetack för tipsen! =D
Orkade inte titta runt så mycket då den laddar extremt länge.
Men håller med - ser stilrent ut, och inte en massa tjaffs runt om och grejer 
#0 Vilken fin hemsida =)
Härliga hälsningar// Felicia
http://twinkimesstars.weebly.com/index.html