Söt liten kille.
OT. kerstinjo
Den 4 december skrev du till mig i en tråd här på hundar.ifokus. Du skrev att någon hade stulit fotografier av mig. Samma dag och i samma tråd skrev jag till dig och undrade vad du menade. Jag fick inget svar.
Så den 5 december skickade jag ett PM till dig och bad om att få en förklaring. Jag fick inget svar.
Idag är det den 7 december, fortfarande inget svar. Jag ser ju att du varit/är online. Du har ju skrivit inlägg i forumet och du har t.om besökt min "personliga" sajt här på iFokus.
Jag förstår inte problemet. Kan du inte bara säga till mig vem som stulit bilder av mig? Sen är det ju inget mer med det.
Så söt liten Schaffer!
Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! 
Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.
himmla söt bild :) Klart att schäfrar kan göra saker dom med har en bonde som hyr ut en stuga till min mor. Iaf deras schäfer som nu är ca 5-6 år äntligen slutat hoppa på mig men han hoppar ju på bilen :/ Och när han var 2 år stor som tusan är han sprang han ner dottern han ville bara hälsa på henne men insåg inte att hon inte ståg imot hans vikt o det sluta med en rädd dotter o en schäfer som stog över henne o pussade för glatta livet. Tack o lov vart hon itne hundrädd o hennes önskan är skaffa en schäfer något hon får köpa när hon är över 25 har jag sagt 

Pha! Knasig, är väl knappast den lilla guldklimpen. Allra troligast har väl kanske "Råttan" gott och lagt sig en den stora schäferkorgen och då har ju såklart schäfern inte lust att vara dum och köra bort den där Råttan och helt enkelt bara gentlemanna mässigt gått och lagt sig i det som var ledigt.
Schäfer = trevlig, mysig, smart och en riktig genltleman!

Haha vad gullig