hemlös djur
Stackre sånna som har haft dessa djur borde aldrig få ha djur!
Ohhh fy det är så ofattbart att nån kan behandla ett djur så fruktansvärt. Stackar djur 
eller d programmet idag, den hunden som hade rymt i från sitt andra jourhem sedan hon kom ifrån spanien, men ingen kunde ta henne här så hon fick åka tillbaka till spanien.. tycker faktiskt d hade vart humanare för hunden att somna in, än att behöva åka från land till land o hem till hem.. =/
Där är vi helt eniga Malin, jag ser den skakande ledsna hunden fortfarande framför mig
lilla vännen….
mmm hon såg så olycklig ut att d skar i hjärtat på en.. =/
ja Stackars Afrika (troja) jag tyckte jätte synd om henne. det hade varit bättre om det stannat kvar i spanien från början och inte behövts flytta fram och tillbaka.. eller att hiunden fått somna in.
Det var hemskt att se henne…jag nästan grät, hon skaka ju som ett asplöv. Som ni säger så att avlivat henne hade varit humanast :(

Jag har redan gråtit för africa! Följde hennes öde genom ett annat forum & känner mig besviken då så mycket inte framgick genom programmet. :(
Är även rädd att alla föreningar ska dras över en kam nu, men jag hoppas verkligen att folk äntligen kan inse skillnaden mellan seriösa & oseriösa organisationer nu!!
#7 vad framgick inte i programmet o vilka organisationer är serösa? vill veta mer =)

pma mig privat om du fortfarande är intresserad… orkar inte svara nu, men kan ta det nån annan dag om jag påminns!
Jomen dom nämnde ju något i programmet om hur dom tog hit hundar i någon förening och det blev ju oftast byten av många jourhem för dem, hon stod ju även och talade om att hon inte gillade den behandlingen…