Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 523 ggr
_Anna93
0

hemlös djur

http://www.tv4.se/hittahem

Stackre sånna som har haft dessa djur borde aldrig få ha djur!

Lotta
0

Ohhh fy det är så ofattbart att nån kan behandla ett djur så fruktansvärt. Stackar djur Skrikandes

Malin-A
0

eller d programmet idag, den hunden som hade rymt i från sitt andra jourhem sedan hon kom ifrån spanien, men ingen kunde ta henne här så hon fick åka tillbaka till spanien.. tycker faktiskt d hade vart humanare för hunden att somna in, än att behöva åka från land till land o hem till hem.. =/

lena1
0

Där är vi helt eniga Malin, jag ser den skakande ledsna hunden fortfarande framför migGråterlilla vännen….

Malin-A
0

mmm hon såg så olycklig ut att d skar i hjärtat på en.. =/

_Anna93
0

ja Stackars Afrika (troja) jag tyckte jätte synd om henne. det hade varit bättre om det stannat kvar i spanien från början och inte behövts flytta fram och tillbaka.. eller att hiunden fått somna in.

Lotta
0

Det var hemskt att se henne…jag nästan grät, hon skaka ju som ett asplöv. Som ni säger så att avlivat henne hade varit humanast :(

smurfan-13
0

Jag har redan gråtit för africa! Följde hennes öde genom ett annat forum & känner mig besviken då så mycket inte framgick genom programmet. :(

Är även rädd att alla föreningar ska dras över en kam nu, men jag hoppas verkligen att folk äntligen kan inse skillnaden mellan seriösa & oseriösa organisationer nu!!

Malin-A
0

#7 vad framgick inte i programmet o vilka organisationer är serösa? vill veta mer =)

smurfan-13
0

pma mig privat om du fortfarande är intresserad… orkar inte svara nu, men kan ta det nån annan dag om jag påminns!

lena1
0

Jomen dom nämnde ju något i programmet om hur dom tog hit hundar i någon förening och det blev ju oftast byten av många jourhem för dem, hon stod ju även och talade om att hon inte gillade den behandlingen…