Hundar iFokus

Hundar

Etiketthundtillbehör-hundprylar
Läst 8133 ggr
Schroder
0

Tips! Snygga halsband/koppel.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Måste puscha på ett svensk företag som ja hitta för ett tag sedan.

Letade som en tok efter ett rejält läder halsband till min boxer och efter mycket om och men hitta jag ett i en monter i en butik.

Ett 5 cm brett brunt läder halsband med guld nitar.

Blev kär i de direkt!

För flera halsband och matchande koppel kika på Eckers

Issm
0

Jättesnyggt!

Har kikat på eckers saker rätt länge, men de är lite för dyra för mig för tillfället.

Schroder
0

Japp de kostar men kvaliten är verkligen kanon bra.

Värt varenda krona!

LinaK
0

Riktigt snygga! I vilken prisklass ligger dom i ungefär? Såg inget pris på hemsidan.

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

Schroder
0

De halsbandet Valle har kostar runt 700kr och de matchande kopplet runt 500kr.

SamanthaJones
0

Jag blev kär i både halsbandet o din hund! Verkligen jättefin! Underbar profil! :)

(har själv en boxerpojk på snart 5 månader)

Vänligen

Sofia

Medarbetare på brukshundar

Belimas
0

Ja Eckers har fina saker men det finns en gräns för hur mycket jag lägger ut på halsband och koppel till hundarna Flört

Agilis
0

Dom breda varianterna var väldigt fina. Jag själv har fastnat för mollossmaster, det är handgjorda halsband, de gör till och med custommade grejor. LOVE IT.

http://www.mollossmaster.com/gallery.html

Schroder
0

#5 Åhh vill med ha en valp till :P hahaha

#7 Mycket fina grejer, hur är kvaliten? Kan ju inte få för många halsband ;-)

Agilis
0

#8 Eftersom jag borde kontakta "kittymaster.com" istället (jag har tydligen en tönthund) enligs sidans faq så har jag inte kunnat beställa något därifrån. De gör inte halsband mindre än 18 inch och min hund behöver 16 inch..

Tittar man på bilderna så ser de väldigt rejäla och välgjorda ut. Söker man på google, så hittar man diverse videos och liknande, så man kan se hur de är gjorda. När jag skaffar större hund, så ska jag köpa ett mollossmasterhalsband! De är dyra, men välgjorda och ooooh så vackra!

Ixectrona
0

Jag förstod inte så mycket av Mollossmaster-sidan. Tog mig in på startsidan men efter introt kom man ingen vart… och galleriet, det var ju bara bilder.

Snygga saker i allafall, en del var ju t.o.m som halsbanden man hade under antikens Rom och dylikt.
Passar bra när jag (förhoppningsvis) ska till Medeltidsveckan med vovven, men han måste växa färdigt först. Flört

Katti
0

Här kör vi med halsband för 35:- Skrattande. Kopplen är jag noga med, det ska vara läder. Så dem får jag punga ut med dryga hundralappen styck för. Men det känns ju riktigt överkomligt när man ser sånt här Flört.

LinaK
0

Skulle aldrig köpa halsband och koppel för så dyra pengar Glad Finns nog annat som mina hundar uppskattar mer. Men det är vad jag personligen tycker. Alla är vi olika, som tur är Tungan ute

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se