Träff i Köping?
Jag skrev på blandrashundar i fokus att de skulle vara kul med en träff i Köping, Eskilstuna eller någon annan närliggande "stad". Verkade inte vara så många intresserade så jag frågar här också. Jag skulle jätte gärna träna lite med Hannibal. Han behöver lära sig att umgås med främande och hur man hälsar på andra hundar eller kanske snarare inte hälsar :P
Om de är någon som är intresserad kan jag om vi är i Köping erbjuda fika hemma oss mig innan eller efter.
Kom gärna med förslag på vart man kan vara och vad man kan göra =) Självklart är alla välkomna även om man inte har hund eller kan ta med sig sin hund men vill komma endå.
Hej!
Jag heter Richard och har tillsammans med min sambo precis flyttat till Köping med våran 5 åriga tik Bella, och letar efter en kompis till henne som hon kan leka med men även träna lite ef som hon har lite mötesproblem i kopplet. Provar att svara på inlägget trots att det var ett tag sen det skrevs. Låter det intressant så hör av dig!
Richard Josefine och Bella
jag kanske kan komma på en träff, vet en som bor i kungsör också som kanske vill komma med sin hund.
HundGlädje.nu - Hundkurser, Dogwalking och Fotografering.
För ökad kontakt och förståelse.
Nu va de ju länge sen jag gjorde tråden och tyvärr så är de så att våran Hannibal vart sjuk och vi hade tyvärr inget annat val än att ta bort honom =(
Vi har nu skaffat en ny hund. En schäfer som är ca 6 månader nu. Så om någon fortfarande skulle tycka att de vore kul att träffas och träna eller leka så är jag och Wille med.
Vi skulle även gärna hitta en tränings kompis och kanske lite promenad sällskap. Wille behöver verkligen träna på att umgås med andra hundar.
Hoppas någon vill va me =)
åhh va tråkigt 
Tyvärr bor ju jag lite för långt bort för att va tränings/promenad kompis… Men om det skulle kunna bli nån träff över nån dag eller så kanske jag kan komma. Vore ju kul.
HundGlädje.nu - Hundkurser, Dogwalking och Fotografering.
För ökad kontakt och förståelse.
#4 En träff skulle vara jätte kul =)
Putt ingen mer som vill vara med?
Hej hej jag är Richards sambo Josefine vi som har Bella.
Vi är fortfarande intresserade av att promenera med alla hanhundar som vår kära Bella kommer bra överens med. Så här är min mailadress hör av dig/ er så bestämmer vi dag. Bella skulle verkligen uppskatta lite hundsällskap. 
Bella, Josefine och Richard