OT. Dagens ros
Hej mina vänner.
Tänkte att vi här kunde skriva om vi vill ge en dagens ros till någon här inne på hif. Någon vi tycker behöver en liten extra blomma för något extra som gjorts.
Jag vill börja tråden med att ge alla medlemar här inne en ros för att ni är så otroligt duktiga på att ta upp när något känns dåligt. Och be om förändringar på ett snyggt sätt. På detta sätt får man som Medarbetare möjlighet att hjälpa till att lösa problemet istället för att vi förlorar er som medlemmar.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Jag vill ge en ros till de som stannar kvar på sajten trots att vissa av oss kan vara extremt jobbiga ibland..
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
En ros till er alla som står ut, trots att det blir tokigt ibland.
Rosor till alla mina vänner här som förgyller min vardag!
Ros till alla på HiF som får mig att skratta så tårarna sprutar även i dom svåraste stunderna. 
Jag vill ge min ros till alla fina vänner här inne, ni har verkligen förgyllt min vardag =)
Och jag vill också ge en till alla som tycker att vi spårar ur…och säga - FÖRLÅT!! Och hoppas ni stannar med oss =)
Just nu tycker jag Alex förtjänar en dagens ros för alla hennes underbara berättelser :)
Varma Hälsningar
Karolina - Caballos De Karo
Ja hon skulle ha ett helt fång….hon får en att må bra med sin novell =)
Vill också ge dagens ros till Alex. För den roliga Sagan och för att hon är en sådan härlig "snoris".
Ojoj.. Tack så mycket! 
Ni är värda en varsin ros allihop, också. :)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
Vi bugar och bockar…och vi är så glada att du ställer upp och får oss att skratta 
Det finns inget som får mig att skratta så som hif. Aldrig förr har jag suttit framför en dataskärm och skrattat så våldsamt. Aldrig har jag blivit så idotförklarad när jag sitter här med ett stort leende.
Det är inte HiF som är beroendeframkallande. Det är ni mina vänner!!
gulligt sagt kerstin =) ja alla här inne är värda en ros
Hahahaha berondeframkallande snorisar,,,jag tror jag dööööör =D
haha o beroendeframkallande tantisar =D
Helt sanslöst…hur det kan bli!!!! =D
japp, aldrog vart me om nått sånt innan,, =D
Undrar om det finns nått botmedel? ;)
haha ja snart, Alex öppnar ju sånt där hem =)
Ahhhh…det hade jag ju glömt. Blir nog fullproppat där….. så hon lär ju ha att göra ett tag ;)
haha japp, o jag fixar ett hotell så man kan övernatta också.. =D
Till hotellet vill jag nu…vill hemifrån en lite sväng, också brukar det vara så sköna sängar på hotell =)
ja o sån god frukost.. mmmm jag praktiserade på ett hotell i vintras, hjälpte till i frukostbuffèn… ohhhh vad jag åt varje morgon.. fil,flingor,mjölk,juice,ägg,ost,gröt,frukt hmm ja d fanns allt =D
Jag trodde aldrig att jag skulle sitta på ett forum och hur skoj som helst med en massa snorisar. Å några ungdomliga tantisar.
Var finns det botemedel för sån't??
Till hotellet nu!
Kom Kerstin så sticker vi på en gång…Malin se till att frukosten är klar när vi kommer =)
haha trodde inte jag heller första gången jag klev in här =) jap jag fixar frukosten.. =D
Kom Kerstin vi lär sticka nu om vi ska hinna fram till frukosten 
haha vad vill ni ha på bordet då-?
ÖL
men kerstin din lilla smyg alkoholist.. ingen öl på frukost bordet… vad har king kongarna gjort med dig igentligen..
Lotta håll nu reda på kerstin, inga mer öl för henne på en vecka…
föresten jag heter kerstin i andra namn =)
Jamen, då är vi lite släkt. Släktnamn? 
Varför kan man inte få öl till frukost. Det får man i Kina. 
Hihihii
Lill-Kerstin
Kerstin ingen öl idag för då kommer vi aldrig fram :) Och på frukost bord finns ingen öl iaf inte i sverige ;)
I kina fick vi öl för att dom ville att vi skulle ta med dom alla hit
Du kan få en trockadero i stället om du rappar dig 
Nä, men jag är lite halvtokig i vichyvatten.
Då blir det en sån…spring NUUUU :)
Andersson, =) haha lill-kerstin, mitt nya smeknamn.. =)
skyll på kina, e ni inte kapabla att säga nej? =D