Hundar iFokus

Hundar

Etikettoff-topic
Läst 787 ggr
Malin-A
0

Ot. vart??

vart är alla d e så dött här inne o jag har tråkigt.. va gör ni?

Malin-A
0

CoolGråterGeneradFot i munnnenLedsenOskyldigKyssSkrattandePenga munHemlisGladFörvånadRäcka ut tunganFundersamFlörtSkrikandes

lena1
0

Just satt mig , min hund mobbar min man :-))).

tant Lena

Malin-A
0

jasså vad gör han då??

lena1
0

allt han inte ska, sätter husse ner matskålen så äter han inte utan kommer och puttar på mig så jag ska gå ut och ta upp den och ställa ner den då är det mums mums, det har han hållt på med i 3 dagar nu.

Till det så får han för sig att inte lyssna på husse då dom är ute, i dag tog dom en prommis till skogs och helt plötsligt hör Per klafs klafs, då springer han som en galning i bäcken, och husse säger hit, och får då ett skall tillbaka, men du ska inte tro att han kommer näerå han fortsätter klafsa runt i den där bäcken, till Per kom på att han skulle springa ifrån honom, vilket han också gjorde, det vara bara det att det fanns en bäck till lite längre fram så du kan ju tänka dig vad som hände där också hehehe…

Maja
0

HÄÄÄÄÄÄÄÄÄR ÄÄÄÄÄÄÄR JAAAAAAAAAAG!! :D

lena1
0

Bra Juve hjälp till att pigga upp stället nu :-)))))))))))

Malin-A
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

snorisar är änglar o gör aldrig något, tantisar e ena riktiga jävlar dom snor allt dom kommer åt o gör alltid något…

=)

Maja
0

Hihihihi.. Jag är såååå bäst på att pigga upp ställen.. ^^

lena1
0

hehe vi är väl snabbare och har mera erfarenhet kanske….hahaha vilken bra bild :-))))

Maja
0

Hmm.. Funderar på hur jag ska få fler att upptäcka mina trattar.. ^^ Några förslag? :D

Alex
0

Hahaha snygg Malin. ;P Själv har jag vart på ridsport ett tag nu och försökt förklara för folk att jag inte hatar valacker och svenskfödda islänningar..Oskyldig

Haha nej, riktigt så illa är det väl kanske inte..;P

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Maja
0

#11 - HAHAHA!! XD

Alex
0

Jamen är det inte det jag har gjort då..? ^^ Eller ja, vi..;)

Saknas bara att folk kommer och skriker om älgarna snart också..Oskyldig

Mvh Alex
Värd för Ridsport

Real
0

åhh.. ser du ut sådär malin. där ser man;) jag är här meeee ju

Alex
0

Nu är det Så ska det låta, kommer om en timme! ;)

Mvh Alex
Värd för Ridsport

Lotta
0

Tittar du på det Alex??? Jag har missat varenda sevärt program sedan jag började vara här ute med er…det är enda gången jag kan sitta utan att karln muttrar för då får han ha tv-n för sig själv ;)

Tackar för dom vackra hornen Malin…tycker dom passar mig utmärkt Oskyldig men ni har nog hamnat helt fel med era glorier. Okay om du satt dom lite på sne då hade det funkat Cool

Alex
0

Jag såg lite.. Mexx och jag sprang ut i skogen och bajsade mitt i. ;)

Mvh Alex
Värd för Ridsport

Malin-A
0

haha ja visst passar dom på er… =) tycker ni e söta i dom =)

Real -  ja fast kortet är nog 5 år gammalt eller nått… detta kortet e det nyaste men har ju sån rolig min så man ser ju inte så mycket av mitt rätta jag.. =) jag till höger..

Alex
0

Jag vet vad Kerstin och Lotta sysslar med i alla fall…Fundersam

Mvh Alex
Värd för Ridsport

Alex
0

Mvh Alex
Värd för Ridsport

Real
0

hihi.. du ser snäll ut malin:D

Cerrolyn
0

Håller med. Här sitter jag och försöker komma på något roligt att göra. Men överrallt är det dött. På msn och här :(

**MVH Cerrolyn

kerstinjoh
0

Jag ska bara upplysa snorisarna om att jag har jobbat!!

Malin snäll? Den gröna rougen då? Hade du inte den när du var ute? Å var är den nu?

Visst är vår nya rullis häftig? Nu är ni allt avis va?

Alex
0

Msn kommer inte jag in på en gång..:(

Mvh Alex
Värd för Ridsport

Malin-A
0

tack Real, många säger att jag är snäll också så du har kanske rätt.. =) nee jag struntade i den gröna rougen.. =D

avis på en rullis, neeh skulle känna mig gammal om jag hade en rullis.. =P

Real
0

jaa men då måste de vara sant då:) *haha kerstin där ser du! räcker ut tungan*

kerstinjoh
0

Nä, nu säger jag upp släktskapet med dig Real.

Så har vi faktist skaffat en rullishusvagn, trimmad Räcka ut tungan

Malin-A
0

rullishusvagn fullproppad me toblerone,king kongare,musbrownt hår eller va d va ni hade, volanger o diverse andra saker ni snott.. hmm låter inte som en vacker syn =P

Alex
0

Wiie jag kom in på msn!! :D

Mvh Alex
Värd för Ridsport

Lotta
0

Hehe där gjorde vi ett bra byte Kerstin….vi bytte in våran rullator, rullstolen och gris-stian och fick denna super rullishusvagn Räcka ut tungan

kerstinjoh
0

OskyldigFesten kan börja………..yippie!!!!

Malin-A
0

men har ni bytt bort stian? vad ska nu Juve säga Förvånad

Alex
0

Vaddå Luxe? Jag då?

Mvh Alex
Värd för Ridsport

kerstinjoh
0

Han hade ju fått några skavanker, så att säga. Han dög inte till så mycket längre.Oskyldig

Lotta
0

Åhhh vi gjorde ju ett kanon byte =) han var ju inte värd ett jota så det var tur att vi vart av med honom Oskyldig

Malin-A
0

Alex du vet inte om nått som är tantisarnas som vi kan stjäla för dom? =P

Lotta
0

Allt vårat är väl inlåst med vakter utanför…så kom ni bara Cool

Rubiinen
0

Ha! dom vakterna har man sett förrut, o dom va inte mkt o hänga i julgran Cool

Malin-A
0

kommer när ni minst anar det.. =D

Lotta
0

Testa det ni…en överraskning som ni sent ska glömma lär ni få Oskyldig

_Anna93
0

gäsp….   jag har skaffat krigs duvor dom överlisatar era små kineser HAHAHA….Cool oj råkade klä ut två av era poliser till balleriner!

Vintisen
0

Jag är här nu! Alltså, jag somnade på soffan ikväll. Så typiskt, fredagkväll och allt och så lägger sig tantisen och ska läsa en stund, tuppar av och ligger och snarkar sig igenom kvällen. Räcka ut tungan

Å andra sidan är jag pigg nu, och har bryggt kaffe efter att ha varit ute i den eländiga vädret med mina killar. Inte var det kul, varesig för dem eller mig, men de måste ju på toa.Ledsen

Imorgon har vi blivit lovad en sol och +6 grader, jag hoppas det stämmer, det blir alltid trevligare med en prommis, om det är fint väder.

Lotta
0

Finns inget värre en att knata ut när det regnar eller är råkallt *blä*

Malin-A
0

ja fy va hemskt det är.. då är du vaken hela natten då vintisen =)

Vintisen
0

Lotta, Nä, precis, men man får ta det onda med det goda. Pojkarna måste ju få komma ut. Vad man än tycker om det själv.

Här verkar inte vara så mycket folk ikväll…Är alla på fest, kanske? Eller har alla gått och lagt sig (redan hehe)?

Alex
0

Jag är här. :)

Mvh Alex
Värd för Ridsport

Malin-A
0

jag e här

Vintisen
0

Åh, två kompisar! Tack och lov, kände mig litet övergiven..Voff på er! Jag säger det igen, Alex. Har läst din Saga här och jag tycker du är helt enkelt kanonbra på att skriva! Faan vad kul jag har haft. Skrattat rakti in i skärmen och slagit pannan i tangentbordet, så när jag tittade upp fattade jag inte språket som uppkommit på skärmen. Kan ha varit kinesiska.Skrattande

Lotta
0

Ja kinesiska är inte lätt att läsa..fråga mig som bott med dom i några veckor Fundersam

Vintisen
0

malin.a, Njaaeee, hela natten blir det nog inte, men en bra stund till. Blev ju super pigg av två muggar kaffe nu. Sitter och "filar" litet på en story också. hehe.

Vintisen
0

Alex, vi har samma intresse du och jag, att skriva. Fast du är snoris och jag är tantis. Har gjort det ända sedan jag var snoris, faktiskt och fått ut litet småkrafs emellanåt. Publicerat, alltså.Glad

Vintisen
0

Ännu fler dyker upp. Kul att se dig, Lotta!Glad

Malin-A
0

haha ok.. ja d blir samma här et tag till, men måste försöka komma i säng i hyfsad tid… får man fråga vad du heter vintisen? =)

Vintisen
0

malin.a. Visst får du fråga. Men jag föredrar att bara bli kallad för "Vintisen" här. Man ska jueh inte tala om sitt namn, på nätet, helst.

Faxlin
0

Är ni fortfarande vaken? Sover ni aldrig?

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Vintisen
0

ÅsaF, Sedan jag hittade den här sajten kan jag inte slita mej, inte ens för att sova på natten. hehe. Så härliga människor! Jag bara längtar hem när jag är på jobbet, så att jag senare kan logga in. Jueh. Tala om att skapa något beroendeframkallande.Skrattande

Malin-A
0

ok nej känner man inte för d så gör man inte, tycker vintisen är fint =) haha ja hif e verkligen beroendeframkallande, sitter ju här hela dagarna nästan.. =)

Alex
0

Då har du tur, Vintisen.. För jag ska starta behandlingshem för HiF-beroende om några år. ;)

Mvh Alex
Värd för Ridsport

Malin-A
0

men då kan ju jag öppna hotell hos dig, så att dom som kommer till dig för behandling tar in på mitt hotell, så tjänar vi en slant =D

Vintisen
0

Alex, Eh, behandlingshem? Varför det?Fundersam Jag vill inte komma ur det här beroendet, det är ju så "grejt"!Glad

Alex
0

Haha ja än så länge ja.. Vänta tills du inte har några vänner kvar och dina hundar börjar kissa inne för att du aldrig har tid att gå ut med dem..;)

Mvh Alex
Värd för Ridsport

Vintisen
0

malin.a, Jaaah, ett hotell med datorer på rummen så man kan sticka tillbaka hit igen.

Malin-A
0

haha ja d hade ju vart prefekt.. =) nu börjar d bli ont o,m folk här inne…

Alex
0

Tss.. Hur ska behandlingshemmet gå då? :P Ja men nu ska vi bota er, sitt här några timmar.. Sen kan ni springa iväg till datorerna! ^^

Mvh Alex
Värd för Ridsport

Vintisen
0

Alex, Det blir jättebra, för din del. När man har varit inne på behandlingshemmet en sväng, så hamnar man på hotellet och är tillbaka i beroendet och måste in igen, och så ut och upprepa sig. Haha, det kommer aldrig att bli tomt på något av ställena. Vilken bra affärside´!

Alex
0

Ah.. Smart. ;)

Malin, vi kommer bli rika! ^^

Mvh Alex
Värd för Ridsport

Vintisen
0

Alex. Jag vill dela på rikedomarna! Idén kommer ju från mej! Cool

Lotta
0

Jasså nu ska det tjänas pengar på HIF beroende…jag vet inte om jag vill bli av med mitt faktiskt =) Men okay det ska vara för att man får bo på hotell ett tag, men jag kan lova att inget behandlingshem kommer stoppa mig från HIF Skrattande

Malin-A
0

japp vi kan bygga en himla massa pooler iaf =D

haha d e bra Lotta, vi vill inte bli av me dig heller.. =)

Vintisen
0

Lotta, Ingen ska bli av med beroendet, det ska hållas igång på hotellet, men behöver man en paus, så kan man låtsas att man är villig att rehabiliteras och ta in på behandlingshemmet någon vecka. Efter en vecka har man ju abstinens och då spelar man teater igen, och säger att beroendet är borta, varpå man tar in på hotellet och sticker hit. Det är idén med det hela och pengarna kommer att strömma in.Penga munSkrattande Psst, säg inget till Alex, för då kanske rehabiliteringshemmet inte blir av.Hemlis

Tixy
0

Morrn på er :)
Erhm.. Ja, jag klev upp sent idag. Men jag kom hem vid tolv i natt, somnade väl vid.. 1-2. Och jag har fortfarande ont i fötterna, snart ska jag dra på mig dom där satans kängorna igen och dra ut med hunden - i kängor, kjol och kofta. Räcka ut tungan

Lotta
0

*viskar* Tiger som muren….tänker inte sabba en penga inkomst, men jag vill ha % av inkomsterna ;)

kerstinjoh
0

HemlisPssssstt…….det där vi har på G i Alex garage då?? Hick!!

Maja
0

V A D har ni gjort?! VAAAAAAAAAD?!?!?!

Min Stian?! :O M-I-N STIAN!! Har ni BYTT bort honom?! Är ni GALNA eller?!

Uäääääääääääääääh.. *gråter*

Aläx och Luxe är läääääääääädsna.. :'(

kerstinjoh
0

äsch, han har gjort sitt o var inget att ha längre.

Han har blivit så konstig sedan han förstod att han inte har fläckvis gulsot (hmhm-en) utan att det var en transplantation.

Tyvärr har den börjat skrumpna till och när vi satt i bastun med våra kineser, så fick han spel.

Han slängde sin handuk och sprang mellan kineserna med måttband o tumstock.

För att göra en lång historia kort så blev han så jäkla hysterisk att jag o Lotte bytte honom mot ett par öl. Hick!

Maja
0

Stian glömmer man aldrig….

….och han glömmer aldrig mig!! ;D

Lotta
0

Juve en liten fråga….varför sprang han då inte hem till dig?

Dom ölen var värd 100 stian kan jag säga, han är inget värd nu, för han har tappat bort sin manlighet Flört

Maja
0

Han gick vilse.. ^^ Skogarna här är stooooora..

Lotta
0

Detta var inte en stor skog…utan mer en dunge och för den delen hade han karta och kompass med sig. Och aldrig att han skulle sprungit hem till dig efter den upptäckten Oskyldig

kerstinjoh
0

Menar du att du vet var jag är?? Hick!

Lotta
0

Varför skulle du vingla efter G-stian för? Vi ville ju att han skulle försvinna!!!

Har ingen aning, men förmodligen är du väl i dungen…Försök ropa eller vinka för Tina är ute och letar dig, tror jag Fundersam

kerstinjoh
0

ja men jag var ju inte vid mina sinnes fulla bruk. I öl o bastuångerna tyckte jag att gris-Stian var snygg. Usch vad jag skäms Lotta!Generad

Alex
0

Juve.. Det saknas ett namn.. Och du ska ju flytta hit ju! :O

Mvh Alex
Värd för Ridsport

Lotta
0

Inte trodde jag att det var så illa Kerstin…nästa gång är det jag som håller i påsen med ölen. Du förstår om du vaknat bredvid den…du hade ju aldrig blivit dig själv igen Förvånad

Diskussionen närmar sig gränsen för max antal kommentarer. Överväg att skapa en ny diskussion och länka till den här.