Godmorgon :)
Morrn på dig nu börjar verkligen nedräkningen va, önskar dig all lycka med honom
Tack så hjärtligt :)

Va skoj.. Antar att du håller på att längta ihjäl dig nu då.. Lycka till med krabaten..
Godmorgon! Vilken härlig soldag :)
Åhhh va mysigt, jag är så avis. Och det kommer gå jättebra för honom hos er det är jag helt övertygad om =)
Godmorgon! Oh vad spännande, dags att börja göra hemmet valpsäkert nu då..;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

God morgon. Förstår att nedräkningen börjar kännas jobbig nu. de sista dagarna kommer gå såååå långsamt. ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Jo, kommer gå extremt långsamt… Tills du får hem honom. Då säger det poff och så är han näst intill vuxen sen. ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport

Ja där har du en poäng Alex. Konstigt det där att det går så fort sedan när de väl kommit hem., Mitt råd är att fota varje dag. Du komemr se genom kameran sedan hur han växer för var dag som går. Sådant man liksom missar när man lever med dem.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Ja, det var ett bra tips! Jag körde på minst en gång i veckan när Mexx var liten.. Fast det funkade bara de första veckorna, sen började det glömmas bort..:P
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Och vi våra snillen filmade Skorpan från det att hon var liten….och så en massa flyttar och helt plötsligt finns inget band, så fruktansvärt tråkigt :/