Hej.
Jag har precis blivit ny medlem här. Litet vilsen än så länge, men jag håller på att utforska sidan. Har en flock bestående av tre hundar. Två Ryska vinthundar (Borzoi) och en Shetland Sheepdog.
Hej och välkommen, hoppas du ska trivas. :) Vi är ett stort och trevligt gäng glada och trevliga (och en smula knäppa) människor på den här sidan. Känn dig fri att hoppa in i diskussionerna, både de vettiga och mindre vettiga. ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
Hej och välkommen, ja här finns både bra och tokiga saker att läsa om, häng med du med vettja ;-)
Hej hej välkommen.. ja hoppas du ska trivas.. men d gör du säkert.. har du några bilder på dina hundar?! =)
Hej o välkommen hit!!
Här hittar du hundvänner, tantisar o snorisar. En del tokiga och en del normala. Så det är bara att hoppa in!

Välkommen och vov…. :)
Välkommen ska du vara..du och dina hundar =) Hoppas du kommer trivas här med oss..en salig blandning av tantisar, snorisar och jag tror vi har en och annan gubbe också ;)

Välkommen! Då är vi 2 nya nu
Godkväll alllihopa!
Tack ska ni ha, alla i tråden. Vad goá ni är.
Jag har vrit ledig från jobbet och ute i det fina vädret hela dagen. Så nu är jag ganska trött. Men måste ju bara slänga en blick här ändå.
Vilken tur att jag hittade hit.
Trivs redan!
Vad kul! :)
Lite tråkigt bara att du har begränsat din sida så man inte kan komma in och kika..:/
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Jag kommer att öppna den men jag har inte gjort mycket på den ännu. Ha litet tålamod, så kommer bilder på mina vänner hundarna att finnas där snart.
Okej, ska försöka hitta lite tålamod i en låda nånstans. ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Alex du är väl som alla andra snorisar….guldfiskminne ;)
Välkommen! ;D
Alex, du kan få låna mitt lilla, om du vill? 
ni skrämer ju bort människan:P
välkommen från mig med.. och min gris ecko;)
jag vill också se bilder så jag får väl ta o leta fram tålamodet me.. ingen som vet vart man kan hitta bra o billiga tålamod nånstans =D
#14, Det är väl därför vi är här? 
#15, Dom är tyvärr slutsålda på Willys och Ica.. Kolla blocket? ;D
Det fanns inget på Blocket..:/
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Jag har kollat men det är slut på blocket också…så sorry snorisar 
kanske skulle kolla gekås.. dom har ju lite allt möjligt =)
Hmm.. Tradera kanske?
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Mmm, såg ett utrop på Tradera. Utropspriset var visst väldigt lågt. minns inte om det var Alex minne eller gris-Stians.
haha på tradera kan man hitta mycke kuligt =)
Ja, utom när jag hittade ett snyggt halsband till Alfons och det var en dåre som bara bjöd över mig.
Men det råkade vara min äldsta dotter!
Ingen av oss fick halsbandet, men dyr blev det.
haha ja d e retligt när d kommer folk o ska bjuda över hela tiden.. =/
Men Kerstin då, gav du dottern en rejäl avhyvling sen? Hon borde väl förstått att du skulle köpa det…attans snorisar ;)
Ja förbaskade snoris! Jag frågade allt om hon var TVUNGEN att bjuda över mig. Vaddå??? blev svaret!
Gaaaaa..så typiskt snorisar att spela oskyldiga är det enda dom gör 
man blir som man umgås.. =P
Haha exakt. ;P
Mvh Alex
Värd för Ridsport

Vill också passa på att önska dig välkommen hit. Jag är en av dem du kan vända dig till här inne om du behöver hjälp med något som har med sajten att göra.
Mvh ÅsaF medarbetare
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Utom att klaga på oss!

Exakt, ni kan även lämna in klagomål på medlemmar som driver er till vansinne :-)
Audiatur et altera pars
Åsa har en egen hörna för klagomålen…papperskorgen =)

Nej, nej, inget kastas. Jag arkiverar de för framtida bruk. Håller reda på hur många klagomål och vilken allvarlighetsgrad det är på dem. Sedan tar jag detta med vederbörande när den gått för långt :-) Har en mapp faktiskt som börjar bli lite jobbig. det är så mycket i den att jag nog måste skaffa en till åt samma användare.
Audiatur et altera pars
Åsa du kan få låna några tomma Tobleronesäckar av mig o Lotta.
Låter som att vissa tantisar borde ligga lågt ett tag..
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Någon som vill ha en Toblerone……………..??
har du förgiftat den eller??? =)
haha ja tror också att tantisarna ska hålla sig i skinnet så dom inte blir utsparkade snart.. =D
Åsa Faxlin jag hoppas verkligen inte att du hotar tant Kerstin och mig…för det kan sluta bara på ett sätt, uppsägning med omedelbar verkan ;)

Men Susanne Wenngren då. Jag hotar aldrig. jag bara lovar. ;-)
Audiatur et altera pars
precis o man får inte hota någon men att lova saker är inte förbjudet.. så kom inte o kaxa dig tantis =P
Lotta, du vet väl att vi är bäst, snyggast, vackrast, starkas o alldeles underbara!
kerstin har du inte lärt dig att det är fult att ljuga =P
Vi ljuger ALDRIG…allt det som Kerstin säger är ren sanning. Jag är så glad att vi tantisar håller ihop för vi är sååååå lika :)
haha dum är jag men inte s dum att jag skulle gå på att allt kerstin säger e smart =P
Smart var väl endå fel ord på dig….möjligtvis dum blondin :)
haha neee ingen dum blondin.. smart blondin =D
Hmm…den lär jag fundera över ett tag 
Jag och Malin är mycket smarta blondiner. ;)
Men ni tantisar skrämmer väl bort Vintisen snart som ni håller på..:P
Mvh Alex
Värd för Ridsport
precis.. tänk på vad ni säger tantisar =P
Okay 
Haha, vad ni är härliga! Inte skrämmer ni bort mej. Snarare skämmer bort mej, för jag bara älskar den sortens humor ni har.
Jag har suttit på möte hela kvällen, så jag är trött som attan. Tog mej en kopp kaffe för det fick man inte på mötet, nedrans snåljåpar!
Jaha, då vet jag vem jag ska vända mej till med allt möjligt då. Kanon.
Förresten jag är själv en tantis så jag sällar mig till den skaran.
bra att du känner dig välkommen o tycker om våran humor… =) jaha en ny tantis o "fajtas" med, kul =D
Ja! en till tantis…om du visste vad välkommen du är till oss, vi har dragit på oss en hel hög med kineser som måste dresseras. Så det är bara att hänga på =)
Lotta jag tar fram domtör piskan och viftar litet med en med en gång. En väldresserad kines är en trevlig kines. 
jag tycker synd om era king kongare, kan inte vara lätt o ha ett packe tantisar som bossar över dom =D
hahahha!! öhh.. oj förlåt!:P
jag fyller 20år om 10 dagar.. vilka får ja vara med?:P;)
Från kineser till något annat. Nu har jag fixat till litet bilder i albumet på min flock. Ja, har ju tagit fram en presbild som säger det mesta om mej också. Tror jag. Är ju galet förälskad i Vinthundar.
Kerstin!!! Vintisen har en piska och hon gillar att dressera kineser. Nu är vi oövervinnliga, vad härligt det känns med en ny kompanjon =)
Ja du Real känner du dig som en snoris eller en tantis? Det lär du grunna på ordentligt innan du bestämmer dig. Till oss är du alltid välkommen =)
Real jag blir 21 i år o jag e me snorisarna, tantisarna kan man inte lita på.. o om man ska gå med i tantisarna får man räkna med att det är +60 där inne.. hahahaha
Real du är tonåring i tio dagar till, sen blir du väl ung tant. Haha.
hahha.. UNG TANT! de var de värsta.. neeh där bestämdes de! jag är nog en snoris.. inte vill jag vara en Ung tant inte:P (fast ja gillar ju er ändå
)
ja men d e d som e saken. vi gilllar ju varandra därför vi tjivas så =D rå men hjärtlig =D
Jamen det är lungt! Jag gillar snorisar också.
Vi gillar varandra allihop…men som sagt vi är ju tvungen att dela upp oss lite. Du får gärna vara ung tant om du vill för som Vintis säger så är du ju inte tonåring så länge till ;)
mm.. okej, nu har jag gott samvete igen:)
hihi gulligt vintisen;)

Japp alla gillar varandra utom Lotta och jag. Hon är bara en riktigt bråkstake.
Audiatur et altera pars
Snälla tantisar här inne…fast vi inte lockar med godis. Det är bara snorisarna som kör med sina toblerone, dom kommer samla på sig en fin volang runt magen 
ni tantisar tar till knep ni me =D
Ja mat eller vad menar du? :)
Annars är väl toblerone tantgodis, och lösgodis hör till snorisarna? Fast jag föredrar likörpraliner, en soffa och en bok en söndagseftermiddag. Men sen kan jag ju inte röra på mej, för jag tar mej inte igenom drivorna av godispapper.
japp köttbullar brukar ni ju locka me =P
ja äter inte toblerone?
Hehe, jag kör med korv, eller Frolic. Vilket är godast?
hmm föredrar nog korv.. =)
Toblerone är inte tantgodis, det är mitt godis! Så länge det är vit choklad… Fast just nu äter jag chips. ^^
Mvh Alex
Värd för Ridsport
åhh.. chips! *mmmmm* dregel!
Alex, sådär får du inte göra! Nu måste jag ut och köpa Chips!
¨
jaa.. jag vill me.. men orkar ju inte!! kan knappt hålla ögonen öppna.. har varit här alldeles för länge!
NEJ! jag har blivit som er.. TUSAN!:P
Nää, tanter och snorisar, nu måste jag säga "God natt" ska ju jobba imorgon också.
Kikar in imorgon igen såklart.
Sov gott allihopa!
Välkommen i gänget…vad du tuggar Alex är du inte rädd att käkarna ska gå ur led? 
haha bra real att du blir som oss, och du får inte gå o lägga dig innan kl. 3 =P heheh
natti natti vintisen =D
Hahaha jag är inte snäll..
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Natti natti Vintisen!
Och nej, Lotta.. De är ju så vältränade så det är ingen risk. ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Nattinatt kompanjon..jag håller ställningarna till i morgon ;)
Natti natti!
Jippie!!! Vi växer! Ur vägen snorisar!
O du Vintisen säg bara till om du vill låna något. jag o Lotta har det mesta. Löständer, glasögon, rullisar, kineser, öl, sjömän o en amputerad gris_stian.
O är det något vi inte har så beror det på att Alex har det i sin garderob!
Och hon har gör stor garderob ;)
Jag har måååånga garderober..
Fast Stian får inte bo i en garderob.. Hur skulle det se ut den dagen han kliver ut!? :O
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Voff! Vovvarna Kajsa,Katie&Matte hälsar er också välkommen hit.