Ny vecka - Nytt Veckotema..
vi har ju glömt vårat veckotema ju… eftersom jag kom på det nu så bestämmer jag att denna veckas tema blir.
Sovande Hundar
Kommer nog med bild imorgon. :)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

#4 Vilken görläcker stil….. =)

jo hade man haft kameran framme lite offtare så :-)))))

HAALLÅÅÅ….
det är ju VECKOTEMA….då ska man ta bilder i veckan!! *garvar och skrattar*
inte sovande valp bilder…MAAALIN….du **FUUSSKAAARRR!!!!
**Inget ovanligt när det gäller henne….*mohahahahaha*

# 3
den som sitter under bordet….har h*n sjungit natt visa för dem andra?? =))))

då var vi nog 2 som fuskade
Japp alldeles riktigt….Malin skärpning!!! =)
Meh.. Det behövde man ju inte första omgången..
Mvh Alex
Värd för Ridsport

Jag har faktiskt ingen kamera just nu, annat än på mobilen och den har jag ingen sladd till. Så jag tänker lägga in en bild från januari på Xindy! :) Tråkigt att jag inte kunde lägga in från mobilen för där har jag massor av knasiga bilder på henne, hund med väldigt udda sovstil.. Bl.a. ett när hon ligger ungefär som på den här bilden men med ena benet i munnen.
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

mms:a dom till någon som har sladd pojkvännen har väl en ? :-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
#14 Nej, jag kommer inte på ngn som har.. Nån här kanske? ;)
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

JA HAR SLADD MEN DEN ANDVÄNDER JAG TILL ANNAT !! :-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
hmmm jag får ta ändra o skriva sovande hund/hundar, kan tuvärr inte göra d där uppe, men d funkar nog bra ändå. =)

Malin det var inte så illa menat
jag fuskar? neee vad tror ni om mig igentligen?? 
fint väder idag… *oooppss*
#18 jag tog inte illa upp.. jag hade tänkt o skriva d men va lite trött när ja gjorde d så d glömdes bort.. =)
Haha vilka läckra bilder…jag har tyvärr inte kommit åt att knäppa en sovande bild på Skorpan, hon är hos en kompis till senare i veckan. Men jag fixar ett i slutet av veckan =)))
Åhhh så sött, man har nästan lust att gå och lägga sig själv när man ser det =)))
putt putt =)
putttttttt
putteliputtputt

Nattnatt lilla tyssegubben :)
Myys..^^
Mvh Alex
Värd för Ridsport
d ser nästan ut som om han blivit sur o lagt sig så för att sura =D
Puss till Tyssen!