Förvirrad nattpromenad.
Nu är det bevisat. HiF är inte bra för psyket.
När jag väl försökte slita mig från det nattliga HiF för att gå ut med Alfons, då insåg jag HiF's negativa påverkan.
Vad hände? Jo, jag började kalla Alfons för Alex!!!
Så var det någon som såg en tokig flinande tant i natt, ensam ute med hunden, så var det bara jag. O Alex, nä Alfons.
Hahahaha då är det inte lätt
, kan se alfons förvirrade min
Det värtsa var att han lyssnade till Alex.
Fast jag måste sett väldigt dum ut. Gå omkring kl ½3 på natten med ett idiotflin i ansiktet.
Men jag gick faktist o tänkte på godis. Och den enda som hade godis var Alex!
hahaha ännu värre, min hund ser lite mysko ut ibland när jag räknar upp alla namn i familjen utom hans :-))).
haha ja alfons måste blivit förvånad…. =P hehehe
Hahahaha undrar hur jag ska tolka det..? 
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
Som vanligt så tolkar du väl det till din egen fördel ;) Och Kerstin har jag mött dig med ett flin på läpparna på morronkvisten så hade jag varit glad resten av dagen 
Till min fördel.. Hur tusan kan jag få hopkopplandet mellan mitt namn och en töntbull till min fördel..?
Så länge det inte är så att Kerstin tycker mer om mig än Alfons! 
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Haha..fråga Kerstin få se vad hon kommer med för svar 
Men Alex då!
Alfons är ju vacker som en ros. Å jag ger mig 17 på att du också är rädd för grodor.
Å han är precis lika snål med godiset som du!
Men förnuftig som han ändå är tyckte han att den där gris-stian såg knäpp ut!
Näe! Jag tror att Alfons älskar Stian.
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Ni är så sjuka mina vänner….
Lotta hat du sett hur gris-Stian ser ut??

*ASG*
kerstin så det var du som sprang run tute på gatan och flabba. du såg full ut
(skämt)
#13 Ja jag har hört ryktena!
Nu tycker jag att Kerstin ska vara snäll tant.
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Alex.. Är det inte dags att vi startar det där "visomälskarstianochintekommerattaccepteraattfolksägerathanärfulpåvåransida.ifokus.se"? :D
Hahaha JAA! Definitivt dags!
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Ja men TITTA!! Bara TITTA!!
Jag har nu sett massor av kort på den där gris-Stian och VAR är han snygg?
Finns det inga kort på honom utan hjälm o häst??
Nej. Han och Jarl sitter ihop. ;)
Omslaget till islandshästen #9 2004.. *dregel* Eller vad säger du Juve..?
Mvh Alex
Värd för Ridsport
*ASG* Nu är jag med Kerstin…jag tror jag dör, var det den stian ni menade? 
Är han snygg? Allvarligt! Jag tycker han ser konstig ut!
Man kanske inte alltid har så snygg min när man är koncentrerad på ridningen..;) Men du skulle se bilden på tidningen jag nämnde förut.. Han ser helt drömmande ut och bara åååhh.. Vill ha..
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Fattar ingenting
sätt ut den bilden då….*asg* jag tror inte på dig förenns jag sett det med egna ögon ;)
Jag tror bara att du har dålig smak.
Sätt ut den bilden NU!
Hihi Lotta nu kan vi få oss ytterligare ett gott skratt!
Men den finns ju inte på internet..:P Inte vad jag kan hitta i alla fall.
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Vad synd, för jag börjar tvivla på din smak!
Förresten är HiF kapat.
Snacka om att komma med undanflykter 
Tss.. Ni ska allt få se! Tidningen följer hem till Åsa på tårtkalas! ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Vi ska vänta med spänning till den dagen…Kerstin glöm inte solbrillorna…du vet varför ;)
Så att ni inte blir bländade av hans skönhet? ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Och det trodde du…nänä då trodde du fel :)
Jag vet. Ni vågar bara inte erkänna det.
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Vi ska ta en allvarlig disskution om det här i morgon när Kerstin sovit sin skönhets sömn 
Visst, inga problem. Men Juve måste få vara med också, annars blir hon ledsen.
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Hon är välkommen! 
Vad bra. ^^
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Har hon slängt sig i bingen?
Jag?
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Ja, var är Juve??
Kolla i garderoben Alex!
Hääääääääääääär är jaaaaaaaaaaaaaaaaag!! *hoppar upp och ner*
Hmm.. Men inte så länge.. Jag ska iväg och rida snart.. Med Stian!! ;D Eller så var det någon annan.. Hmm..
Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeen - När jag kommer hem igen.. Oj, oj, oj.. ;) Dåååå ska vi snacka Stian!! :D
Jaha nu är ungdomsligan i farten igen! Är det DU som har gris-Stian i garderoben?
Det vet man aldrig.. 8) Jag har honom lite överallt.. XD Hahahahahahahahahahahahahahahahahahhaha..
Den där gris-stian han är både här och där…man kan ju undra hur stian orkar, ni lär väl bestämma vart han ska stå 
Han är och har alltid varit här hos mig.. ;) Alex ljuger bara när hon säger att han är i Chipland.. ;)
Jag förstog att det var något lömskt med det här…vet inte om jag ska tycka lite synd om stian, fy för att bli dragen åt olika håll. Jag kanske skulle ta honom till mig 
Haha det skulle du allt bra gärna vilja va, Lotta? ;) Men nähä, han är hos mig i Chipland. Juve får träffa honom när hon flyttar hit.
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Han ringde precis och talade om att han försökte rymma hit, han ville ha kålpudding =)
Det tror jag inte på. Du bara ljuger. Diskmaskinen snart för tantisen.
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Har redan diskat en ;)
Men inte dig själv, antar jag?
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Alex - Hahaha.. Har du lärt honom att säga "Chip å häj idag ska vi bygga en fågälhålk av mjölkkartånger!!" Haha.. Varför tar jag alltid samma exempel?! :D
AAAAAAAAAAAAAALLLLLLLLLLLLLLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEXXXXXXXXXXXXXXXXXX!!!! HAHAHAHA JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR!! XD XD XD XD
http://youtube.com/watch?v=zlA29Jhyulc
"Ni kan inte åka i den själv men ni kan nog ha rätt kul med den.."
"Det här är en engångs.. Eller nej, det är det inte.. Det kanske är en returflaska.."
Hahahahaha.. Om ni undar så är det PRECIS så Alex pratar.. ;D HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!
Har du roligt på Alex bekostnad, herregud va förvånad jag blir ;)
Illbattingar!
Hahahahahahha.. Eller ännu bättre ->
http://youtube.com/watch?v=R1nPM7GrX9g&mode=related&search=
Han säger CHIP!! Aaaaaaaaaaaah!! ;D ;D ;D ;D
*harkel*
Jaa.. Dagens ungdom.. *skakar på huvudet* Tur att vi har förståndiga tanter som kan hålla reda på oss.. ;D
Ja nu flippade du ur totalt damen Suck* Trodde ett tag att jag måste ringa efter en krama mig själv tröja åt dig 
Hahahahahahahahahahahaaha.. Aaaaaah, gör det!! XD
komsi komsi Juve så ska vi ta hand om dig!
Åhhh Kerstin du är så bra på att locka till dig snorisarna 
Hahahahahahaha ja klart jag pratar så, Juve.. EXAkT! ;P
Jag ska lära dig prata så när du flyttar hit också, så kan du få bygga din egen fågälhålk av mjölkkartånger och bo i. ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Jag visste väl det!! ;D Ja, det är klart att jag ska lära mig att prata sådär.. :D Åååååh.. Ska jag få bo i mjölkkartååååångääääär?! :D
det är ju värre än kinesiska!
Pssst fattar inte ett jota…år det där dom kallar snoriska?
*ASG* Snoriska!!!
*viskar* kunde inte tala om för dom att jag förstår precis vad dom säger, tala inte om det…jag spionerar på dom =)
Juve, du kan gissa om jag garvade på julspexet i skolan..
Det börjar med en berättare, som pratar väldigt dåligt på engelska.. Så ger han upp och så hör man tydligt att det är Bengt Alsterlinds röst "Äh, det där går inte. Chip å häj!…"
Jag höll på att dööö av skratt efter alla våra diskussioner här, ohh vad kul det var!! Blev dock lite lätt idiotförklarad av mina kompisar som ansåg att "visst, det var kul, men såå kul..?"

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Igen! Tokfia!
*ASG*
totalt sanslös 
Mvh Alex
Värd för Ridsport
CHIP CHIP!! ;D
Hahahahaha.. Svanslös!! ;D CACACACACA!!
Men Juve har du fått en puck i huvudet, vad är det för fel?? 
Hahaha.. Jaadu, jag saknar väl Stian för mycket.. ;D
Jag tror du har sett för mycket på Hajk.
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Eller så har jag sett för LITE Hajk.. ;)
Ja nått av dom alternativen måste det vara….men var det en är så sluta med det eller börja 
Haha okej, för lite. ;)
Finns det nån Hajk-dvd att köpa tro? Det måste vi ju ha när du flyttar hit, Juve.. ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Jaaa!! Det MÅSTE det ju finnas!! :D Hahahahahahahaha.. CHIP CHIP!! :D
Så ska vi sitta framför TV:n och bygga fågälhålkar hela dagarna.. ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Jååååå!! :D
Åhhhhh har ni inte slutat en? Be Åsa så fixar hon några avsnitt av Hajk åt er =)
Åh ja! Vill se Hajk! ^^
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Ropa på henne då….;)
*hajk, hajk, hajk, hajk*
Åk med mig o Ching-ling-a-plong-choo-mihn.
Vi ska ut på en runda i hans häftiga rullis. Mmmmmm……vilken rullis!
Chang-do-a-di-dee-li-chan-ko-fi-hi ringde precis.. Han sa att Nero var utanför hans hus.. Nu måste jag ju åka till Kina.. ;D
Men vem f%4#¤ är det då som har plockat upp mig?
Hmmm.. Kerstin kan det varit hans bror..tvillingbror? Enäggstvillingar har du glömt det? Du fick ju två för samma pris som en 
#88 Ojoj, sån lyx i Kina alltså? Man kanske borde åka dit..
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Nähä du låt våra kinamän vara ifred du, vi har lagt dom på lager så du inte kommer åt dom ;) Förresten räcker det inte med gris-stian till dig nu? ;)
Joo! Klart jag klarar mig med Stian! ^_^ Han är bättre än alla Kineser tillsammans. ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Nähä du dom är så små och söta…du är så avis =)
Pfft. Icke. Jag har ju mig själv, så jag behöver ingen mer liten och söt. ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Tänkte inte på det, sov nu så blir nog det här bra också ska du se ;)
Haha den teckningen var såååå fin, du är så otroligt fyndig damen :D
Men damen har inte du heller ett liv, vad 17 kan det bero på? ;)

hahahaha
juve….det gör inget om inte du har nått liv, för varför tror du vi andra sitter här inne för ….mohahahaahaha….välkomen i gänget! =)
Hahahahaha.. Jaaaadu.. ;) Jag har blivit en av er nu.. ;D Tack, tack!! :D
Varsågod det var så lite…eller hur Tina ;) Ju fler vi är ju mer urspårat eller :D
Vad fint nero kan måla!
Hörrni tanter, ska vi locka över Juve till oss nu när Alex åker pulka.
Nero ska bli konstnär.. Efter att han har varit sjöman och seglat jorden runt!! :D
Hahaha.. Näääe.. Jag ska ju försöka att se till så att tanterna inte tar över forumet nu när Alex är borta.. ;D
Ja det kan ju du försöka Juve :) Jag och kerstin tänkte hjärntvätta dig….Våra sjömän har lärt oss den gamla metoden Jing jong glömd stång 
Komsi komsi Juve! Tant Kerstin har godis!
Tobleroneeeee skynda dig annars äter hon upp allt själv 
Jag har diabetes så jag äter inte godis.. ;D Där sprack det!! :D
Fruuuukt eller nååååått annat du tyyycker ooooom…komsi komsi 
En resa till Thailand?! :D
Och vad ska damen göra där, och trodde du vi skulle vara så lättlurade? Då kan vi absolut inte hjärntvätta dig, om vi inte följer med förståss 
Glöm Thailand!! Sjömännen är slut!
Komsi komsi Juve………………………
Juve lyssna nu på tant Kerstin….hon har en biljett i fickan 
*tar några steg närmare tanterna* ;D
komsi komsi lilla gumman. Kerstin har godis………………
*viskar* Hon äter inte godis….
Du får köra med nått annat 
*tar ett steg bakåt*
Juve resan!!! Komsi kom 
Komsi komsi Juve jag har en alldeles egen norsk kines till dig!!
Ja du vet gris-Stian med den inopererade kines-ding-dongen.
Komsi komsi Juve……………………..
Höö…inopererade kines-ding-dongen??? Fan nu kommer jag av mig..Kertsin hjälp jag dör av skratt 
Ja om du visste vilka bekymmer jag har haft. Jag fick hela norska ryttarförbundet på mig när de hörde om gris-Stians olycka.
Jag lyckades smuggla med honom till Kina. Men herregud vad jobbigt det var att få tag på en svart ding-dong.
Nänä, inte svart!! Utan att få tag i en olaglig ding-dong.
För att göra en lång historia kort så lyckades jag få tag i en thailändsk ding-dong. Operationen är ok.
Men hur ska jag kunna förklara för g-Stian att han har en gul??
Jag vet inte hur länge jag kan lura i honom att han har gulsot. Fläckvis!
Det är nog snart dax att dra kimonen över huvudet och kuta….men du vet när du hör klippetiklopp i högt tempo, starta rullisen och FLYYYY.
Ryttarförbund är inte lätt att ha att göra med och allra helst om du fixat en gul ding dong på deras mästerryttar, och som dessutom inte kommer kunna rida en på några år 
Och fortsätt du på det där med gulsot…var hård Kerstin 
Måste ju säga att det var tur att du inte fixade en svart…för då har det kunnat slutat illa ;)

Gris-stian ringde mig i natt och frågade hur i jösse namn hans ding-dong blivit gul….jag sa åt honom att han måste gått i sömnen och doppat den i gul färg
Det är dax att hitta på nått fyndigare snart, för det står inte på förräns han har genomlistat oss…ohh hua hemska tanke 
Juve, vad håller du på med!? Var stark! Snygg bild förresten. ;)
En gul är väl bättre än inget..^^
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Okay… men det tycker inte han kan jag säga…så du lär nog bli utan för han sa att han skulle rymma och aldrig visa sig nå mer 
Har ni inte läst tidningarna?
T.o.m. vi har lyckats tappa bort denne deprimerade gris-Stian.
Jag tror ju att den stackarn sitter i nån svacka uppe i stöten, och gnyr som en hundvalp….
Nejdå, syrran har tagit hand om honom nu. Han bor varmt och mysigt i deras kollektiv. ^^
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Lär nog inte hjälpa kan jag säga….det är ungefär som när dom hittar djur infrysna i isblock. Han är i djup dvala nu…så det kommer säkert ta en sådär några miljoner år innan han tinat och vaknat till liv 
Nejdå, inte när jag kommer dit.. Då går det snabbt ska du se. ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Hahaha det självfortroendet var det inget fel på….men du vet sånt biter inte på is 
Is smälter av värme har jag fått lära mig..
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Jojo…så du menar att han i sitt frysna tillstånd ska bli varm av att se dig, eller? 
Jaa, dels det.. Sen så är ju jag så sjukt het också så isen kommer smälta på nolltid. ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Okej.. Men då får du få lite grönt rouge på dig också. ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Men heregud Alex! Det där rouget måste ju vara slut nu som du använder det. Och jag tror inte gris-stian bryr sig nämvärt med tanke på att han inte ser igenom isen……
Har mamma tagit tempen och stoppat ner lilla damen i sängen nu då? Med tanke på att du var så sjukt het 
Lilla Lotta.. Det märks att du är tant..
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Nu har jag slutat jobba. Men jag måste säga att gris-Stian är en mycket krävande patient.
Han är f.n. sängliggande. Mycket mer kan jag inte säga för tystnadspliktens skull.
Men VAD jag skrattade och jag skakar fortfarande av skratt.
Han ville ha en urinflaska. OK, inga problem! Hahaaa!!!
Jösses vad han ser ut!! Urinflaska??? HAhaaahaaaa!!
*visslar* och vad är du då, febrig??? 
Ja jag är jättefebrig.. Borde gå och lägga mig. Kan nog inte skriva mer på flera dagar…
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Komsi komsi Alex. Ska vi skriva in dig på min avdelning?
:O Din avdelning!? Jag tror.. alltså.. Jag har en säng här hemma.
Mvh Alex
Värd för Ridsport
komsi komsi Alex, jag har snart botat dig!! Komsi komsi…..
*viskar* Har du tröjan i beredskap? Jag tror hon är på G hos dig snart 
försök inte lura Alex här Kerstin, jag kan dina knep nu.. o ingen tröja ska sättas på henne, tur att jag e här nu så Alex får lite backup =P
*viskar igen* Nu lär du jobba hårt för nu blir dom två, såg just Malin kuta förbi i hundranittio.
Jag satt ut en kines (maskerad) efter vägen, han kommer erbjuda henne lift i sin rullis enda fram. Men se nu till att kamoflera sjukstugan 
Malin åt det här hållet sprang hon åt!!!!! 
nu ska vi inte viska här… =P jag går inte på nått när det gäller er tantisar. o Alex kommer ni inte i närheten av då jag skyddar henne med mitt liv.. =D ja förutsatt att jag får en bit toblerone 
Haha klart du får, Malin. ;)
Men jag har en såndär livsfarlig döskalle på t-shirten, så tantisarna kommer inte våga sig i närheten av mig..
Mvh Alex
Värd för Ridsport
nee d kommer dom nog inte.. o så om du skulle se dom så håll upp fingrarna som i ett kors, precis som när man ska jaga bort vapyrer.. hehe.. eller så säger du bu bakom ryggen på dom så springer dom fortare en fortast därifrån.. =P
nee d kommer dom nog inte.. o så om du skulle se dom så håll upp fingrarna som i ett kors, precis som när man ska jaga bort vapyrer.. hehe.. eller så säger du bu bakom ryggen på dom så springer dom fortare en fortast därifrån.. =P
Jahahaa du Alex med en döskalle t-shirt kommer du inte kunna skrämma iväg en mus med och allra minst oss =)
Om Alex ger dig en toblerone så behöver vi ju inte smyga iaf…Mmmm gottgottigottgott…Mmmm…lättlättilättlätt 
Ah, smart. Lite vigvatten brukar ju funka också..;) Eller vitlök.. När det gäller häxor i alla fall..
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Häxor det var det värsta…ät ni eran toblerone och spetsa den gärna med vitlök. Men jag ska se till att varna Gris-stian så han inte svimmar när han väl möter er.
*viskar* Kerstin…kerstin…ta fram malört, grodlår och lite hår från Alex och Malin, nu ska här blandas. Tänk om dom bara visste vad dom gett sig in i 
ja så tar vi silverkulor också för säkerighetsskull.. =) haha ni ska lyckas ta lite hår ifrån oss.. tanter har livlig fantasi har jag märkt =P
Äh, med lite svart magi slår vi dem lätt, Malin..;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
haha ok då… =) nice bild =)
Haha extremt. ;P Gammal photoshop-leksak.. Hittade en mapp med gamla bilder förut idag, så jag har haft jättekul de senaste timmarna..;P
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Se!!
Ingen Malin! Ingen Alex!
Borta!!! Borta!!!
Hiiihih
jag e här nu.. så lätt försvinner jag inte se du =P
Attans Malin! Missade jag en snoris?
Hm, undrar vem det var i säcken jag slängde av hos Lotta?
har du kidnappat en av oss? jag hoppas för din skulle att det inte är Alex du har tagit…. *morr* 
Men??
Är du säker på att DU är DU???
I'm alive!
Mvh Alex
Värd för Ridsport
jag e jag o du e du vem e dummast =P
bra att du lever Alex.. trodde nästan kerstin försökt kidnappa dig när du låg o sov…
Neej.. Hon kanske försökte, men Batman kom och räddade mig inatt.
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Ähhh vi måste göra brygden starkare…kan bero på att dessa två är totalt hopplösa. Börja om från början Kerstin jag uppehåller 
Men Kerstin säcken du kastade in till mig, vad menade du med den? Jag är fortfarande i djup chock…döm av min förvåning när jag fick ur en helt sladdrig Gris-stian
Vad vill du att jag ska göra med honom då????
jaha så d va stian ni snodde.. va han i Alex garderob eller?
d va ju bra att du har din egen batman som räddar dig när jag inte hinner =)
Haha japp.. Jag seriöst drömde att jag red med batman på hans häst..
Hem till hans plåtskjul.. Med en husbil bredvid..
Mvh Alex
Värd för Ridsport
hahaha vilken dröm.. jag drömmer väldigt mycke o konstigt, o så pratar jag i sömnen jämt, går i sömnen gör jag ibland…
Det är ju svinkul när folk pratar eller går i sömnen! ^^
Det roligaste kom ju nästan sen.. När vi kom fram till hans hus.. Han hoppade av i farten, och det vågade inte jag, och eftersom hästen varken hade sadel eller träns så frågade jag "hur får man stopp på den!?" och han svarade "tryck på stop-knappen".. Precis framför mig på hästen satt en stooor lysande gul knapp som det stog "stop" på.. Jag tryckte och hästen tvärstannade. :P
Nån drömtydare här kanske, som kan tala om för mig vad allt betyder? ^^
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Japp i Alex garderob…hon fick simma dit för han hade tydligen börjat tinat. =)
Ja att du är en knäppfia…det var det mest galna jag hört *ASG*
hahaha hmm vet inte hur man ska tyda din dröm.. =D ibland blir det helt sanslöst konstigt…
Haha jo lite grann..;P När jag drömde det var det bara riktigt häftigt alttihop.. Var såhär lite mystiskt alltihop.. Men nu när jag kommer ihåg alla knepiga detaljer och grejer var ju allt bara sjukt. :P
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Sjukt var bara förnamnet ;)
Haha ja det var väl det..
Så resten ska jag nog låta bli att berätta..;P Fast det är lika bra, kommer inte ihåg det så jättetydligt ändå så..:P
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Det där är rätt frustrerande man vaknar när man minst vill det, och försöker man somna om….bara för man vill liksom ha en fortsättning …..men icke =)
Haha ja det är grymt irriterande!
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Vilken tur då är det inte bara jag…. 
Näpp, vi är minst två som är så knäppa. ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Låter härligt…tänk om man kunde fortsätta drömma samma dröm fast fortsättningen natten efter 
Åhh, det vill jag kunna göra!!
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Jag hatar när man är så helt inne i drömmen också vaknar man och fattar inte vart man är.
Och så kommer man på att man är i sitt eget sovrum och har drömt….vilken j-la besvikelse 
eller när man ligger o drömmer o e halvvaken, o man kan bestämma drömmen lite själv, man svajar nånstans mitt i mellan sömn o vaken..
Godnatt vännen…sov så gott 
#181 Skoja inte! För ett par veckor sen drömde jag att jag fyllde 18.. Var svinglad.. Tills jag vaknade och insåg att det är ett par månader kvar..:( Jag var grinig hela dagen bara för det. :P
#183 Haha det är ju faktiskt lite kul.. Speciellt sen när man vaknar ordentligt och funderar på vilka delar man bestämde själv och inte..^^
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Haha så du är lika tokig? Va bra då slipper vi skämmas ;)
Haha japp. ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Vilka drömpolare ;)
häromnatten drömde jag att jag missade min student, att jag inte fått mössan eller nån bil att åka i o fick titta på när min kompisar firade… ush va hemskt… =)
Haha usch, stackare! ^^
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Ja mardrömmarna kan man väl få slippa, det är så jobbigt att vakna svettig och halft hysterisk 
Joo..:P När jag var liten drömde jag flera gånger att jag blev jagad av en tiger här på gatan… Var alltid så jag precis klarade att ta mig in i mitt eget eller en kompis hus.. Riktigt läskigt var det. :/
Mvh Alex
Värd för Ridsport
nee fy.. ja att man blivit jagad har jag också drömt en massa.. o särskilt en dröm som ofta återkommer, jag bir jagad o gömmer mig bakom ett par buskar.. för att göra en lång mardröm kort =D
Haha nej trevligt är det inte.. En annan återkommande dröm jag hade när jag var liten var att jag ramlade nerför en trappa.. Liksom hamnade på rumpan och studsade ner.. Låter väl mest kul, men det var riktigt läskigt.. Det var de två återkommande drömmarna jag hade.
Mvh Alex
Värd för Ridsport
ush.. eller när man nästan håller på att somna o man drömmer att man ramlar ner från ett stup eller nått sånt.. o hela kroppen rycker till..
Usch! >.<
Mvh Alex
Värd för Ridsport
#195 Ja det har man ju varit med om ett flertal gånger, fruktansvärt obehagligt. Ingen som drömt om att man svävat över sängen och helt plötsligt ramlat ner…man vaknar med ett ryck och är bomb berg på att man svävade 
haha nee d har jag inte drömt bara ner för stup o ramlat av cykel.. =)