Hundar iFokus

Hundar

Etikettdrag
Läst 4268 ggr
[SarasB]
0

Barmarks SM

jag var och tränade idag, körde ett 1-spann och två 2-spann, jäklar vilka backar på elljusspåren i stan! xO rena mördarbackarna! svin mör efteråt men fasen va kul det var! :D

om ca 2 veckor ska jag till mora på barmarks sm ;D längtar! ska tävla 2-spann kickbike. och självklart, av 153 anmälda så är jag ensam i min klass! :O

nån annan som ska dit? eller nån annan som tävlar och kör sprint i A klass? :)

SaraC
0

Det låter jättekul Glad

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

[SarasB]
0

(Y)

Vattnadal
0

Vi tränar våra med 4-hjuling, möjligen att någon kan cykeltränas ibland. En vagn skulle vara kul att ha, men inget ekonomin tillåter, blir nog en ny släde före. Kikar på kickbikes ibland oxå, men då vi har många hundar och siktar på långdistans blir det inget av med en sån heller…

Lycka till!

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

[SarasB]
0

Jo tr?nar ox? i huvudsak med fyrhjuling, k?r ox? vagn ibland. Riktigt kul det ox?;)

Vattnadal
0

Vi kör med 10-spann, då känns en 4-hjuling som det minsta man vill ha. Kanske blir det en vagn i framtiden, skulle nästan tro det!

MVH Elin

[SarasB]
0

Ja:)

[SarasB]
0

på torsdag åker jag! :D

Vattnadal
0

Lycka till i helgen då!

Vi har precis uppgraderat linorna till 12-spann så att vi inte behöver varva mellan gammeltanterna, och att goldentiken får hänga med inspänd!

MVH Elin

[SarasB]
0

okej :) har tränat mkt kickbike nu helgen innan sm. igår var det intressant, blåste 10m/s min träningskompis strejkade, men inte jag! det blev ganska tufft i sid- och motvind! xD

MiaMaria
0

Har en på jobbet som ska iväg, kör 2 spann med kickbike med huskies

[SarasB]
0

nu har man varit hemma en vecka, sm gick bra, inte så nöjd med veterinärbesiktningen bara. och i torsdags var det premiär för släden! :D

Vattnadal
0

#11 Fy vad orättvist! Här kom det snö, men ligger bara kvar som "tjock frost" här och där i gräset. Vi fortsätter med 4-hjulingen vi. Fast vi tog en tur på ca 2,5 mil i lördags med hela gänget.

Vad hände på veterinärbesiktningen då?

MVH Elin

[SarasB]
0

#12 allt var helt oorganiserat, och m?nga funktion?rer hade inte alls koll p? vad dem skulle g?ra.

Vattnadal
0

#13 Trist! Hoppas batt de lär sig till nästa gång i alla fall då…

MVH Elin