Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 5787 ggr
dalmatinern-aki
0

??????????

varför är de ingen som svarar mig

jag vill ta bort mig och mina inlägg

men ingen bryr sig

jag har kontaktat många,

är de någon speciell man behöver kontakta här eller???????

va är de för en sajt……..

LinaK
0

Vem är det du har kontaktat? Det är antingen Sajtvärd eller någon av medarbetarna (jag är en av medarbetarna) du ska kontakta om du har frågor.

Du vet att vi sitter inte här 24 timmar om dygnet någon utav oss, därför kan det dröja lite med svar.

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

[Hilo]
0

Inläggen försvinner dock inte..
Men avsluta kontot kan du ju göra själv så vitt jag vet.

SaraC
0

Undrar som #1, vart du frågat någonstans?

Avsluta ditt konto gör du själv. Du går in på "Mina inställningar" sedan under "Profil" står det det "Fler personliga inställningar" där går du in och så längst ner kan du välja "Avsluta konto". Men dina inlägg försvinner som sagt inte.

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

dalmatinern-aki
0

Jag vet att jag inte kan ta bort inlägg men jag vill att ni gör detta för jag vet att ni kan det

och de är väldigt viktigt att dom tas bort

då de riskerar mitt jobb….. OMGÅENDE

SaraC
0

#4 Vi kan inte sitta och ta bort alla inlägg som en medlem skrivit, men gäller det någon enskild tråd kan vi göra det. Då får du länka till det som ska tas bort. Att vi ska ta bort det omgående är inget du kan begära, det blir så fort vi har tid/möjlighet i så fall.

Katti
0

Vill man ha något gjort av en annan människa, speciellt om det är viktigt, så är det minsta man kan begära att man ber snällt. Annars kan man knappast begära att främmande människor ska ställa upp. Nu är jag inte värd på den här sidan, men jag känner med dessa som får en "order" på detta sätt.

dalmatinern-aki
0

Jag har absolut inte satt en order och jag har kontaktat många utan svar

till slut blir man förbannad juh

specielt när de är något väääldigt viktigt…

SaraC
0

dalmatinern, du kanske förstår att vi inte tycker det är särskilt kul när du skäller på oss för att vi inte hjälpt dig och säger att vi inte svarat dig, trots att du inte talar om vilka du kontaktat? Jag har inte fått någon förfrågan om hjälp från dig annat än i den här tråden, det är ju svårt att hjälpa någon om man inte vet att personen behöver hjälp eller hur?

Och jag säger här i tråden att jag/vi ska hjälpa dig så fort vi kan om du bara talar om vilka inlägg det gäller, men du talar inte om vilka utan fortsätter bara att skälla på oss.

Det är dessutom ingen rättighet man har att få sina inlägg borttagna om man vill, utan det är något vi gör för att vara schyssta i så fall. Vi kan lika gärna strunta i det, det är absolut inget vi måste göra.

Vill du ha hjälp att ta bort inlägg så tala om vilka det gäller, här i tråden eller i ett pm till mig. Kommer det fler inlägg från dig där du är otrevlig mot oss så tar jag bort den här tråden.

[Forest]
0

4 haha, menar du att du betett dig så illa här inne att du reskerar att bli av med ditt jobb, kanske är det dags o tänka till lite. Hoppas det iaf löser sig o skrika o gapa på Medarbetare utan skicka pm till dom är väldigt onödigt.