Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 426 ggr
Ellinor_ludde
0

Min framtid :D

Haha, ja det kanse låter konstigt att jag redan bestämt hur min framtid ska se ut när jag bara är 12 år. Men jag har fullt bestämt
mig om vad jag ska ta för Gymnasium. Jag ska ta Hundgymnasium
och bli Hundpsykolog och kanse jobba på ett Hundstall. Det är värkligen min högsta dröm! Att arbeta hela dagarna med HUndar <3

Någon som också vill bli hundpsykolog eller kanse redan är det ?

Alex
0

Skoj. :)

Vilket hundgymnasium har du tänk? Om du kommit så långt i planerandet..;P

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Lotta
0

Ja nått sånt hade jag som dröm när jag var yngre också…men då med alla djur =)

Tixy
0

Så småningom (antingen om jag klarar betygen i nian, eller om jag läser upp allt senare) så funderar jag på att gå någon hundutbildningsgrej. Ska bli riktigt kul, om det blir av, vill säga.

Lotta
0

Det är säkert jättekul att jobba med djur, veterinär tycker jag skulle vara jätteskoj: Att få hjälpa dom när dom är sjuka och behöver hjälp Skrattande

Tixy
0

#4, Det var min dröm som liten, men jag ändrade mig när vi avlivade förra jycken. Visst, man blir säkert glad när man gör framsteg, hjälper svårt sjuka djur etc. Men att behöva avliva ett djur är ju inte kul.. Fundersam

Alex
0

Jag ville också bli veterinär när jag var mindre.. Tills jag fick reda på att det var 5 års utbildning efter gymnasiet.. Då gick det bort. Oskyldig

Ville gå på Hundsportsgymnasiet i Forshaga ett tag också, men Mexx hade inte pallat att bo i hundgård, så det vart inget med det heller.

Mvh Alex
Värd för Ridsport

Tixy
0

Mjo, det är lite jobbigt att dom får bo i hundgårdar/boxar. Idelma skulle nog stressas ihjäl, tråkigt nog.. Fundersam

Alex
0

Jo, precis..:/

Mvh Alex
Värd för Ridsport

Tixy
0

Men men.. Om man är duktig på att prata så kanske man kan få ha hunden i rummet eller något.. Oskyldig

Karmatarerskanise
0

Tänk om jag haft de tankarna i rätt ålder …

Cerrolyn
0

Det är jätte bra att du har ett mål.

Mitt tips till dig är att se till att gymnasiet innerhålelr de änmen som gör att du lätt kan gå vidare till högskolan om du vill senare i ditt liv.

Lycka till :D

**MVH Cerrolyn

Alex
0

#9 Kanske finns såna skolor, jag vet inte, men på Forshaga går det inte. Där får inte hunden vara kvar i lägenheten (om man bor på skolan) under dagen.

Mvh Alex
Värd för Ridsport