Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 1681 ggr
DinJejja
0

Funkar dom här?

http://www.doggie.se/helping-hand-belly-band-svart-p-2550.html

Funkar dom?

Har inget behov av dom själv, bara nyfiken om de är någon som använd/använder dom. :)

Tangotime
0

Jag har nåt liknande på min ena hane när vi åker till en kompis med flera tikar. Han kissar gärna inne där och fortsätter att göra det trotts kisse skyddet. Så jag tvivlar på att hunden "lär sig". Utan det stoppar nog bara hunden att skvätta överallt.

Noa-Nisse
0

fungerar gör de kanske. men jag ser det som en sista utväg nästan.

kan inte vara skönt att ha en våt bit papper liggandes mot huden. och hur tvättar hunden sig? men jag vågar inte säga för mycket, kanske fungerar skitbra :D

Medarbetare på Hundar.ifokus

Tangotime
0

Ingen lösning man har permanent. Jag använder den några timmar då vi är hos en kompis med tikar. Aldrig annars. Har man en hund som kissar inne hemma måste man nog lösa det på annat sätt. Men "normalt" revir pinkande hos bekanta kan man hindra genom en sån här. Jag brukar ta en vanlig binda och klippa i två delar.

DinJejja
0

Okej.

Jag har inte nåt av behov av produkten utan bara nyfiken som sagt. :)

Rafflan
0

Hade nåt liknanade. Funkade JÄTTE BRA, sen när min hane äntligen slutade kiss markera inomhus, så slutade vi använda den :)

Men dem funkar jätta bra om man har skvättig hane, tex när man besöker någon, tikarna löper eller när den håller på att mogna :)