Nu är det vinter

Usch, jag tycker verkligen inte om snö… I morse var första morgon som jag fick skrapa rutorna på bilen…
#0 Troja är också helt tokig i snön! Hoppas att snön försvinner så man hinner träna agility ett tag till. Hon har blivit riktigt duktig men det finns saker vi behöver träna på. Slalomet t.ex, hon klarar det utan problem ungefär 7 av 10 gånger. Men vill helst att det ska sitta innan tävlingen :)
Ska du föresten till Jokkmokk på den officiella tävlingen?
Åh, vad jag längtar till snön! Älskar snö :) Blev lite lycklig när jag kom ut imorse och allt glittrade av frost.
Fick en bild på mobilen av mamma i morse där det var vitt på backen, hon bor i Kiruna
Här i Munkfors är det dock inge snö så långt ögat når ännu 
Härligt. Eftersom du bor så långt upp så lär det inte dröja länge tills snön når mig lite längre ner i landet.
Ska bli så härligt och så mysigt.
Oj redan snö :P Hoppas att det dröjer lääänge här nere i södra sverige. Hatar snö. Dock älskar hunden snö :P
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
oj vad härligt det där såg ut. Fast kanske inte i oktober
I slutet av november ska det vara snö.
Har hört att det ska bli den kallaste vintern på länge, men det kanske inte stämmer alls.
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se
åh här är det soligt idag så tempen ligger nog på en 14 grader och gräset är fortfarande grönt :D jag är lycklig ända fram till snön kommer ^^
Medarbetare på Hundar.ifokus
Hua!!! Det är vackert att titta på snöklädda områden om man ser dem genom fönstret 
Min hund älskar dock snön så man får ju offra sig och gå ut ändå:) Förhoppningsvis dröjer det innan den kommer ner hit!
Superfin bild 
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner
#10 Det är superfint att se bilder men inte lika kul att vara ute i 
Hur högt upp bor ni så man kan försöka räkna ut när vi får eländet?
/Ingalill
#7 jag har också hört det! vintern ska tydligen vara värre än förra året! det vill inte jag uppleva! uuuusch!
Medarbetare på Hundar.ifokus
#7, 12.. Usch nej! Den förra var ju vedervärdig 
/Ingalill
#11 I Norrbotten :)
#12 & #13 Jo precis, men sen kan man ju undra hur dom kan räkna ut det? Tycker knappt dom kan spå vädret ordentligt dag för dag 
Men men hoppas iaf inte det blir kallare än förra året. Då var det ju sååååå kallt!
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se
#10 Vilken fin bild. =)
Jo, jag ska på off.agilityn också. Ska du? (läs: du ska
)
#16 Tackar! Ja det ska jag, ska anmäla mig imorgon :)
#6 Fast i år vet man inte när snön kommer, det r ju redan så kallt i skåne med.
ja avis är ja inte riktigt … vi får säkert vår beskärda del dock är det trevligt när det blir riktigt vinter inte olika kallt höst väder i skåne !!
hundarna verkar njuta av det !

Här i Gävla tycker jag de e ganska rått väder, känns som att de e långt tills snön kommer fast de e så kallt
Medarbetare på ExotiskaDjur.ifokus, TV-Spel.ifokus och papegojor.ifokus!
Att förstå är att förlåta
Usch då! Avskyr snön, kallt och tråkigt, och så måste man ha 75 tröjor på sig för att inte frysa ihjäl ;)
Här hoppas jag snön dröjer lääääänge