Kissar inne!
Hej, har en varghundstik på 10 månader som varit rumsren fram tills för cirka 1½ vecka sen. om vi inte rastar henne en gång i timman så kissar hon floder inne! Ingen urinvägsinfektion för har haft hundar med det förr och hon är pigg i övrigt….
Känner mig så uppgiven, kan det vara löp på gång? Till saken hör med att vi skaffade ny hund för cirka 3 veckor sen, men inga problem mellan dom. Leker och är på samma nivå. Inga dominansgrejer eller så heller.
Men så fort dom leker så måste hon kissa! hon sätter sig dessutom gärna i trappan 
Blir så ledsen och uppgiven, har varit så stolt över mina duktiga hundar (hade tidigare en yorkshireterrier som aldrig blev rumsren) Måste bara få skriva av mig, för tycker ju så mycket om min "lilla" Ariel och hoppas att hon ska gå tillbaka till att vara rumsren
"The animals of the world exist for their own reasons.
They were not made for humans any more than
black people were made for whites or women for men."
Alice Walker

Åker till vet. imon ändå för att kolla om det är urinvägsinfektion….
Alice Walker

Vid den åldern så kan det absolut vara att löp är på G, men ändå bra att kolla efter uvi för säkerhets skull.
Hur gammal är den nya hunden? Är den helt rumsren?
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Ja, tänkte det är lika bra att kolla upp om det är uvi.
Hon är 1 år och är rumsren :) enda som hänt att hon faktiskt råkat bajsa inne, men det var för att hon snodde ett paket riskakor med chilismak!
Alice Walker