Hundar iFokus

Hundar

Etikett: hundtillbehör-hundprylar
Läst 4261 ggr
MatteTillVitSchafer
0

Billiga Hund Burar Till Bilar

Ja som rubriken lyder, skriv om ni vet vart det finns billiga hund burar till bilar. och ni som är "äldre" och har en bil som råkar vara Honda accord 2006 (kombi) kan väl rekomendera något :P 
Jag och Mor tänkte ha galler först men vill ha bur nu p.g.a att hon tar sig fram fast man har galler :O smart hund, vet inte hur…  Och nu när vi ändå köpt en kombi ska hon fan vara där bak ^^  så Skriiiv snälla :DDD <3

Ungefär en som på bilden har vi :P

MatteTillVitSchafer
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

oj inge bild haha lol :P

men här ser ni lite hur "baken" ser ut :P

hittadjur-se
0

Frågan är ju vad du tycker är billigt ;-)

Har själv Robust och Enason dubbelburar i våra bilar. Enason köpt ny för ca 3600 kr

Robust köpt begagnad ca 2000 kr tror jag.

Finns ju

Enason

Robust

Jeppe

Alftaburen

Mim Variocage

osv

[Forest]
0

Finns fina bilburar på blocket, dok rek jag att man inte köper dessa ihoppfällbara burar för de är inte gjorda för klara krock utan de är rena skräpet då.

Katti
0

Det bästa är att mäta bilen ordentligt och leta annonser på Blocket och andra annonssajter. Eller sätta in en köpes-annons.  Här kanske Flört.

MatteTillVitSchafer
0

ja vi ha köpte en beg Robust bur med en mellanvägg så den är ganska så stor, vi betala 2 000 för den :P jag och min mor tittade på Björkis och där skulle en likadan storlek kosta ca 6 000 :P så det var ett lätt värt köp :DD fast vi va dock tvungna att kapa buren så den passa till bilen, kapa typ 5 cm :P

hittadjur-se
0

#5: men hur har ni kapat den? Kapar man en bur kan den bli mycket mindre tålig vid eventuell krock.