åka till uppfödare
Hejsan!
på onsdag ska jag åka till en uppfödare och kolla på 10 månaders valpar. jag är nervös men ser samtidigt fram emot det. uppfödaren verkar jättebra och härlig!
var bara tvungen att skriva det :)
Medarbetare på Hundar.ifokus
ja det är verkligen jättekul :) det är grand danoisvalpar och jag längtar mycket! <3
10 månader? Oj ja då är de ganska stora med :) Lycka till o glöm inte kamran ;)
#3 ja de är stora och det är det som är så perfekt, för jag känner inte för att ha en valp från 8 veckor :/ så detta passar mig så jäkla bra :) kameran kommer inte tas med nu första gången men jag skriver här sen hur det gick! tack så mycket :) längtar så himmla mycket!!!
Vad roligt!
Uppfödarbesöken brukar alltid bli lite nervösa! :-)
Jag håller tummarna för att du skall känna att både hundar och uppfödare känns bra!
nu har jag varit där och det var ju så underbara hundar, så trevliga och väluppfostrade och alla var i hemmamiljö. om jag inte minns fel så hade hon 7 st. den valpen jag tittade mest på var så himmla lugn och fin, glad i människor och bara helt överunderbar! uppfödaren var verkligen rejäl och bra, mån om sina hundar, väldigt seriös och pratglad! kände väldigt stort förtroende för henne.
Jag ska ringa upp senare i nästa vecka. jag är så glad att jag nästan spricker :)
Trevligt! :) Vet hur det känns när man åker och tittar på valpar första gången, var inte så länge sen :)
Jahapp ;D då är man en stolt ägare till en jättefin Grand Danois ;D längtar som in i tills jag ska hämta hem den lilla tjejen :D

Åh vad roligt! Bild tack 
Åhhh vad härligt det låter! Och det är en mycket fin ras har du valt oxå..
Som #10 skrev, bild tack! 
hehe japp jag kommer lägga up bilder här sen :) min semester ska bara bli beviljad sen kommer hon hem till mig!!! Hon heter Klenod så jag tänkte fortsätta kalla henne för det :) jag är så himmla himmla glad :D

Klenod, vilket häftigt namn! Vilken färg är hoN? :)
hehe ja, jag jag blev inte dirket stormförtjust i namnet, men eftersom hon är 10 månader och lyssnar efter det så känns det dumt att byta :) hehe. Hon är en Harlekin! jätte jättesöt är hon!

Men Klenod är ju ett namn hon ska bära med stolthet, inte många hundar som heter det! :)
Åh, harlekins som är så vackra :)
Harlekins!!!
Aaaah!! Du bara måste visa bild!!!
#15, hehe jo ifs, det är väldigt ovanligt :) ja harleins är så fina!
#16 okej kan visa en (men det är uppfödarens bild som jag lånat från hennes pixbox. alltså jag ägen den ej själv) den är när hon var liten valpis ^^ vet inte riktigt hur gammal hon är på bilden men kan tänka mig att hon är ca 4-5 månader?!
Hon är underbar, och hon har ett blått och ett brunt öga! jag blev förälskad direkt. både i utseendet och i hennes temprament. så lugn och glad på samma gång! detta känns jättebra!

åååh, herregud vilken vacker tjej :) underbart med ögonen också! Vad kul att det känns såpass bra!

Grattis till din nya familjemedlem, hon är jätte fin! =P
När får du hem henne?
Tycker du allt får bjuda på lite fler bilder. ;-)
Ang. namnet. Visst kan du byta det om du vill! Hundar är väldigt anpassningsbara och jag vet flera st som tagit sig ann Vuxna omplaceringar och bytt namn utan problem! ;-)
Medarbetare på: Brukshundraser, http://tavlingshundar.ifokus.se, http://bullhundar.ifokus.se/
Min hemsida: http://nikkishundar.wordpress.com/
#18 ja helt underbar är hon! ja det känns jättebra!
#19 tack! :D jag blir så glad!
#20 ja hon är verkligen jättefin! :D jag ska hämta henne nästa fredag vid 10-10:30. Alltså om en vecka och en dag! Jag längtar så mycket att det kliar i fingrarna ;)
jo, fast jag tror jag behåller namnet, hon "passar" ju lite i det :)
jag vet också många som bytat namn. men äsch ;P det får bli det!
Jag har inga föer bilder :( och min kamera har jag råkat slänga när jag flyttade.
jag var så dum att jag lade min canon systemkamera, min vanliga kompakta kamera och alla sladdar till datorn och min ritplatta plus mitt tangentbord i en kartong som jag satte vid dörren för att jag skulle ta med mig det till nya lägenheten. dumt var att det som skulle slängas stod där med :/ så allt åkte på soptippen :/ jag kan bli så förbannad på mig själv :O hehe. fast det kanske ni förstår.
men ska köpa en ny kamera :) så sen kommer bilder.