vad heter du?
Det finns redan en sån tråd…men jag heter Lotta :)
Jag heter Anna Frida Rubin :)
Maja :)
Emma Linnea Cecilia Ranvide (är Annas Lilla syster!) hon har lockat hit mej och nu slipper ni mej inte!!
Vrf skulle vi vilja slippa dej? Nu har vi fått förstärkning tjejer! 
jaja Emma det vet alla nu XD
ja det är bra tur att jag locka hit henne!!

Carina heter jag
Carina nu lär du hjälpa oss tantisar…det kryllar ju av glin…och på nått sett så förökar dom sig nå fruktansvärt 
ja det är inte vårt fel att vi förökar oss det är ni tantisar som gör oss ju!
haha Klockren! 
Skyll er själva!
haha ja precis!!
Nu tyckte ni att ni var rappa va? UPPFOSTRAN jag säger bara UPPFOSTRAN!!!! 
ja det är ni som uppfostar oss..
Tillbringar mer tid framför datan än me mina föräldrar :P
Haha vilken sötis….Men som sagt vad tror ni jag är här ute för? Japp precis era föräldrar har bett mig uppfostra er, så det är nu ni ska lägga benen och springa, för nu åker käppen fram 
Lena
Men Lotta… Vi är några år yngre… vi springer ifrån dej hur lätt som helst :P Sen kommer vi tebax o retas lite för att springa ifrån dej igen ;)

Jag heter Maria Ellinor Sjöman 
Ja, Mitt efternamn är lite konstigt xD
Men Ellinor då! Hör inte du till oss?

Haha ^^,
Jo, VISST x')
Jenny, men kallas för Tixy. :)
Cerrolyn heter jag
**MVH Cerrolyn
Cerrolyn vilket fint namn :)Och kallas för Unka, varför då?
Självklart ska du vara med tantisarna Ellinor, du lär nog få rädda oss många gånger…och du är ju sååå liten så vi kan använda dig som spion 
Hörrudu Frida vi har faktiskt en elektrisk rullis så nog fångar vi dig…vänta du bara!!!! Mohahaha
Jag heter Elin
Nänä! Ellinor tillhör oss!
Men lilla du.. Den skruvade ja sönder för en halvtimma sen 
Försök inte lura mig…Kerstin har limmat fast sin vaktkines i den och i knät har han en kinesisk tiger, Så tänk inte enns tanken. 
Försök inte lura mej gosse (tant), ja inga konster tål ;)
ja skruvade loss motor så ni lär inte komma nån stanns iaf 
Med andra ord så har du inga händer kvar nu då??? Tyckte väl att han smaskade på nått 
Om ja inte hade nåra händer så skulle ja inte kunna skriva ;) Nene ja kastade en stor rostbiff till honom, väldigt lättlurad vakt ni hade!
Det går att skriva med armbågarna också…och det är det du gör nu, för jag har då aldrig sett en rostbiff med fingrar 
men tyvärr lotta så råkade Kerstin ta lösnagellim så du kommer aldrig få loss din lilla kines
Alexandra här.. Fast det är inte många som säger det.. Blir Alex för det mesta. ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
Lisette heter jag fortfarande..
inte för att låta tråkig, men fortfarande kan alla som kommer in på den här sidan se vad ni skriver utan att vara medlemar.. tänk på att ni skriver ut hela era namn? 
35, jamen det gör inget jag tror inte folk skriver något dom inte kan stå för i alla fall
.