740
Ville bara säga det.. ;) Nu är vi 740 medlemmar!! :D
Vi ska bli 1000 innan året är slut.. ;)
Det lär vi väl kunna dra ihop, vi lockar folk med våran kunskap om hundar ;)
..om hundar och trattar….och sjömän….och Stian….och Hajk.. ;)
Haha.. Ja, kom igen nu Lotta!! Vi ringer runt till alla vi känner!! ;D Hahahahaha..
741 nu :D
Japp vi startar på en gång, så fort vi släppt datorerna =)
Var kommer alla ifrån??
Kan det vara spioner?
Tänk att det tror jag också, alldeles för mycket dyker upp i trådarna….undrar vilka dom är???? :/
Nå't skumt är det på gång.
Vi får ignorera dem så kanske de försvinner!
Jaaaa.. Man märker ju nästan bara av er.. ;D
Vi ignorerar dom =)
Juve dom smyger sig in så du ser dom inte ;)
Haha.. Jag har iaf lyckats ta mig in här.. ;) Men mina fina trattar och tavlan som Närå gjorde.. :D
Utan dig skulle vi inte klara oss, våran egen lilla trattmakare ;)
Tur vi har dig!
Men var vaksamma nu, de kan smyga sig in hur och var som helst.
Vi behöver en paraboltratt för att pejla läget!
Har du nån på lager Juve? För vi måste ha den snabbt 
Nu försöker ni bara få över mig på tantsidan med era söta kommentarer.. ;) Hahahahah.. Njae, lagret är tomt för tillfället.. Nästa leverans kommer om 3 veckor.. :/ Från KINA!! Sjömännen ska leverera trattarna.. :D
Va hur skulle det gå till? Kerstin och jag har ju tömt hela Kina på sjömän….nu har nog damen blivit tvärlurad
Var du blond eller?
Ni glömde Hao-Chi-Meng.. Han var på semester i Thailand, men när han kom hem till Kina så var alla sjömän borta.. ;)
Hmm.. Jo, jag är ju blond faktiskt.. ;)
Som du kanske märkt så har Kerstin försvunnit, hon är där och plockar upp honom nu :)
Tänk att jag visste det 
Ojojojj, vad jobbigt det är!
Thailändska sjömän. Nänä!! Eller ja, Sjö-shin-bort är en thailändsk spion!! Se upp Juve! Sådär lättlurad får du inte vara om du ska kunna platsa i Tantligan.
Jag har hela tiden parabol-tratt-kontakt med gris-Stian om händelserna i Sverige.
Jag har lovat att köpa en ny sån där ni vet (gul) om han samarbetar. Jag ska väl lyckas klämma ner en sån
i han-bagaget!
I Morgon kommer jag!!
Rullisen är fixad o går som en Formel1-bil.
Vi planerar att ta E20 så det kan vara bra om någon möter upp.
Jag har 24 vagnar med sjömän efter mig, så om vi kan mötas i Varberg blev jag glad!
Tänk….i morgon är vi 1263 st!
Jag möter upp med Skorpan hon är ruggans stark…..åsså diggar hon små kinesiska sjömän 
Japp Kerstin vi drar vårt lass till HIF ;)
747 medlemmar nu! :D
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst