Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 487 ggr
Stj3rnfallet
0

Några fler?

Hej!

Kanske har funnits en sån här tråd förut, men jag gör en ny i så fall =) Är det några fler som ska få valp till våren?=) Jag ska få hem min valp närmare slutet av april!:D Längtar så otroligt mkt!=) För mig blir det en blandis till den här gången :P Vad blir det för er? Renrasig eller blandis? Om jag känner att jag har tid ska det bli en renrasig Dogo Argentino till hösten eller vintern, annars ska jag vänta till våren 2008 =) Tyvärr har jag inte råd med en Dogo nu, då de kostar 15 000 =/ Men det ska bli roligt med en till hund och då får min Ginza också sällskap när jag flyttar till skåne!:D
Vad blir det för ras/raser på er hund? Min är 75% Pinscher och 25% Dobermann =)

Jag längtar tills min lilla tjej kommer så otroligt mkt! Vad blir det för er - en kille eller en tjej? Haha, pojkvännen vill ha den enda hanen i kullen som blev black and tan, medan jag vill ha tjejen som är räd =) I den här kullen blev det bara 6 valpar, varav 5 är killar och en tjej. Alla blev röda förutom den hanen som pojkvännen vill ha. Men jag håller nog mig till tiken, eftersom att jag redan har en tik!=)

Ha en bra dag!!=)

//Sandra

Stj3rnfallet
0

Ingen som ska få en valp snart?

Lotta
0

Nej jag ska inte ha en valp, men måste ju bara traska in och säga GRATTIS =) Och kom nu ihåg att vi vill se bilder på henne när hon kommit hem:)

Maja
0

Fick hem en valp i januari.. :D En blandishane (mamman var 100% labbe, pappan 50% labbe, 50% newfoundland)!! :)

KerstinP
0

Vad spännande. Då vill vi som sagt var se många bilder.Flört

Alex
0

Jag ska inte heller få hem nån valp, men vill precis som de andra se bilder! :)

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

_Anna93
0

vi kanske ska para min dalmatiner om vi hittar någon bra hane. någon som ha nått tips på någon fin dalmatiner hane? inte allt för långt i från skåne

Stj3rnfallet
0

#1 Tack så mkt!=) Finns bilder på henne på kanin iFokus :D Hon är ju bara ev vecka gammal nu eller nått sånt :P Så hon är ju bara som en liten korv än!:D En söt korv iaf =) Självklart ska jag sätta upp massor med bilder när hon har kommit hem!:D Känns som att det är en evighet kvar bara :P

#3 Kul!=) Den är säkert jättesöt :D Älskar valpar!=) Minns när jag fick hem Ginza så söt och lurvig hon var, men nu har hon knappt ngn "man" alls som hon hade som valp =/

#4 Ja, jättespännande!:D Skönt med en hund som inte tappar så mkt päls som Ginza gör dessutom!:P Ska bli kul att se hur hon reagerar på valpen, då hon är världens mammigaste hund :P

#5 Okej, alla kan ju gå in på kanin.ifokus och titta på tråden som heter "Bebisarna kom idag!!" eller nått åsnt, där finns lite bilder på alla valpisarna =) Qendra är min :D

#6 Varför går du inte in på http://www.dalmatiner.nu/ ? Det är ju Dalmatiner sällskapets hemsida =) Där kan ni säkert hitta ngn bra hane eller höra er för med uppfödare i skåne eller i närheten om de har ngn hane att låna ut!=)

Maja
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#7 - Så ser han ut -> :)

Stj3rnfallet
0

#8 Ååh, vilken sötnos!:D

Lotta
0

Åhhh Juve vad söt han är!!!!

_Anna93
0

#7 vi har kollat där men ej hittat vad vi sökte. men vi letar efter en hane som inte e allt för stor för min tik är rätt stor och sen vill vi ha ett härlgt temrament på hanen också.

Pinscher2
0

Här är _Stj3rnfallet_´s lilla tjej Qendra =)

Stj3rnfallet
0

#11 Sätt ut en annons på blocket!=) Det fungerar säkert!:D

#12 :D Ja, min tjej är så söt!:D Snaaart får jag hämta henne :P

Stj3rnfallet
0

Ååh, vad jobbigt det är att vänta!:P

KajsaM
0

Jag har redan ett bitmonster ;)